Het zou me niet verbazen dat ze serieus hem verlaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
guido , je vriendin heeft een ander zei de stem........ duik er op
55 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat Aafke en Moniek er echt vreselijk oud uitzien voor hun leeftijd.
zie je haar eierstokken weer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef marky het volgende:
Brrrr wat zit die Aafke er weer lelijk bij
Ja, maar Mo heeft ook al weer heel wat meegemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat Aafke en Moniek er echt vreselijk oud uitzien voor hun leeftijd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oops foutje, kan een modje dat veranderen effe?
Vind je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Breda_1 het volgende:
Nee, Monique vond ik echt een Topwijf. ondanks dat ze een Limbo is (dat werkt meestal niet bij mij met dat duiste accent).
Maar dat gezeik over haar ouders en gejank over een onenight stand wordt ik echt beu. Voor mij heeft ze afgedaan ondanks haar erg prettige looks! En dan gisteren nog gezien hoe ze idd net deed alsof ze van niks wist. Dat acteerspelletje kwam iig niet hoogbegaafd over!
Aafke is erg lelijk. Maar best een tof wijf. Ze heeft alleen zo'n vreselijke G zo van 'Hallo zeggggrrggg..'
Volgens mij heeft hij gewoon alle intakes gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef minzo het volgende:
Wat dit Guido nou te zeggen dat hij geheim weet, ben nu wel benieuwd hoe en wat dan
Daarom huilt ze ook niet meer, verklaarbaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon alle intakes gelezen.
Nou, erg lelijk is overdreven. Maar heeft zeker een afgeleefd gezicht. Het is niet mijn smaak iig. Dat losbandige en die I don't care mentaliteit kan ik dan wel weer waarderen.quote:
de franse versie was niet zo heeltof heb het ook verplicht moeten kijken ;-)quote:
Waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
de franse versie was niet zo heeltof heb het ook verplicht moeten kijken ;-)
Make-up verpest het gezicht. Iig zoveel foundation, een beetje make-up is mooi maar zoveel hun erop smeren .. yakquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Breda_1 het volgende:
[..]
Nou, erg lelijk is overdreven. Maar heeft zeker een afgeleefd gezicht. Het is niet mijn smaak iig. Dat losbandige en die I don't care mentaliteit kan ik dan wel weer waarderen.
maar wel een kijkcijferhit toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
de franse versie was niet zo heeltof heb het ook verplicht moeten kijken ;-)
Ze mogen wel lezen. Dat was in BB echt niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Krambo het volgende:
Ik zou dat ook niet trekken hoor, de hele dag geen zak te doen hebben.
Op een gegeven moment word je daar vanzelf zo lamlendig van dat je de hele dag op een bed/bank gaat hangen.
als je 48 weken in het ziekenhuis licht zonder internet en alleen franse zenders en bbc ..................quote:
8 weken typfoutje!quote:
behoorlijke typfoutjequote:
Laura heeft een toyboy gehad!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat Laura een lokkertje moet drukken. Op iemand anders 'geheime' relatie zodat ze niet denken dat het op hun slaat of dat de clue iets anders betekent
lang genoeg maar zit al 7 maanden stil..... vandaar de sstnl intressequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef just me het volgende:
[..]
behoorlijke typfoutje
maar 8 weken is ook erg lang
ik denk dat dat zeker een goede zal zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat Laura een lokkertje moet drukken. Op iemand anders 'geheime' relatie zodat ze niet denken dat het op hun slaat of dat de clue iets anders betekent
Tussen Laura en Guido zit bijna 6 jaar dus ook wel beetje toyboy toch? Daar doelen ze op lijkt mequote:
Tussen mij en mijn man zit 10 jaar tussen. IK ben gewoon slim, mijn man heeft een oud wijf gescoord, ik een jong broekie :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
[..]
Tussen Laura en Guido zit bijna 6 jaar dus ook wel beetje toyboy toch? Daar doelen ze op lijkt me
ik bedoel loverboy!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
[..]
Tussen Laura en Guido zit bijna 6 jaar dus ook wel beetje toyboy toch? Daar doelen ze op lijkt me
Dat ben ik dan ook weer niet met je eens. Make-up verpest niets, maar kan wel verbloemen of mooier maken. Dus als je niet knap bent wordt je er niet mooier door. Je verbloemt je slechte punten. Daarnaast probeer je de aandacht te verleggen naar je goede punten. Iemand die een knap gezicht heeft moet wel erg slecht kunnen opmaken wil je er lelijker van worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Make-up verpest het gezicht. Iig zoveel foundation, een beetje make-up is mooi maar zoveel hun erop smeren .. yak
Bij ons zit er 14 jaar tussenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn man zit 10 jaar tussen. IK ben gewoon slim, mijn man heeft een oud wijf gescoord, ik een jong broekie :p
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn man zit 10 jaar tussen. IK ben gewoon slim, mijn man heeft een oud wijf gescoord, ik een jong broekie :p
Liever heb ik helemaal geen make upquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Breda_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook weer niet met je eens. Make-up verpest niets, maar kan wel verbloemen of mooier maken. Dus als je niet knap bent wordt je er niet mooier door. Je verbloemt je slechte punten. Daarnaast probeer je de aandacht te verleggen naar je goede punten. Iemand die een knap gezicht heeft moet wel erg slecht kunnen opmaken wil je er lelijker van worden.
TEveel make-up is meestal nooit goed.
Sofia is zo iemand waar een beetje make-up al een wereld van verschil maakt. Dat zag je al bij die modeshow in SST en ook bij sommige protfoliofoto's van haar op internet.
Maar dit betreft een persoonlijke smaak en velen zullen het niet met mij eens zijn. Ik ben een van de weinige mannen die niks tegen make-up heeft denk.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sofia maakt zichzelf dan ook heel mooi op. Ik ben ook niet tegen make-up, integendeel ( deuh, ben ook een vrouw) Maar alle dagen make-up geeft op latere leeftijd rimpelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Breda_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook weer niet met je eens. Make-up verpest niets, maar kan wel verbloemen of mooier maken. Dus als je niet knap bent wordt je er niet mooier door. Je verbloemt je slechte punten. Daarnaast probeer je de aandacht te verleggen naar je goede punten. Iemand die een knap gezicht heeft moet wel erg slecht kunnen opmaken wil je er lelijker van worden.
TEveel make-up is meestal nooit goed.
Sofia is zo iemand waar een beetje make-up al een wereld van verschil maakt. Dat zag je al bij die modeshow in SST en ook bij sommige protfoliofoto's van haar op internet.
Maar dit betreft een persoonlijke smaak en velen zullen het niet met mij eens zijn. Ik ben een van de weinige mannen die niks tegen make-up heeft denk.
mijn schoonouders hebben volgens mij nog helemaalgeen kinderen ??!??!!?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog 1
Hebben we goed bekeken he
14! dat is de leeftijd van een Backstreet Boyquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas he? hahahaha
Ik vind dat Sofia ook erg goed met make-up is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sofia maakt zichzelf dan ook heel mooi op. Ik ben ook niet tegen make-up, integendeel ( deuh, ben ook een vrouw) Maar alle dagen make-up geeft op latere leeftijd rimpels
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog 1
Hebben we goed bekeken he
Mijn ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind dat Sofia ook erg goed met make-up is.
bij de andere dames vind ik het maar smeerwerk
Joanne kan zich mooi opmaken imo, haar foundation is natuurlijk een camouflage voor die vlekken, haar ogen vind ik meestal wel mooi gedaan. Ze smeert omdat ze die pigmentvlekken wil verbergen.quote:
Ben ik het met je eens, was haar ffies vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joanne kan zich mooi opmaken imo, haar foundation is natuurlijk een camouflage voor die vlekken, haar ogen vind ik meestal wel mooi gedaan. Ze smeert omdat ze die pigmentvlekken wil verbergen.(just my 2 cents)
Ze gebruikt heel weinig make-up. Beetje foundation en mascare en af en teo eens vage oogschaduw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joanne kan zich mooi opmaken imo, haar foundation is natuurlijk een camouflage voor die vlekken, haar ogen vind ik meestal wel mooi gedaan. Ze smeert omdat ze die pigmentvlekken wil verbergen.(just my 2 cents)
GWIDO's missie is om tot 00.00 niet in een bed te liggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Chuckster het volgende:
Goh Guidette heeft goed geslapen, hij is zowaar actief, op z'n eigen manier..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
GWIDO's missie is om tot 00.00 niet in een bed te liggen
quote:Aafke is erg lelijk. Maar best een tof wijf. Ze heeft alleen zo'n vreselijke G zo van 'Hallo zeggggrrggg..'
Uh ja.. dat heb ik al eerder gezegd. Voor (de meeste) mensen uit Friesland/deel Groningen is zij niet lelijk en vrij normaal. Voor (de meeste) uit West Nederland is ze gewoon lelijk.. Verder lastig uit te leggen maar wel waar..quote:Vind je?
Zijn beloning hiervoor is....alle geheimen...hij hoeft dan alleen nog maar te puzzelenquote:
Annelies-G wat doe je nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Annelies-G het volgende:
Sofia haar make-up zit hier niet zo mooi meer![]()
[ afbeelding ]
Goh wat typisch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
[..]
Uh ja.. dat heb ik al eerder gezegd. Voor (de meeste) mensen uit Friesland/deel Groningen is zij niet lelijk en vrij normaal. Voor (de meeste) uit West Nederland is ze gewoon lelijk.. Verder lastig uit te leggen maar wel waar..
Oepsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Annelies-G wat doe je nu![]()
Nu veranderd dat beeld van dat langzaam zachtpratende meisje
WIj ( Groningers ) schijnen , stug, saai, nuchter etc te zijn. Nouuuuuuuuuuuu doe maar een huis vol Groningers, en men zal een ander beeld krijg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh wat typisch.
Is ook voor het eerst dat ik zo'n stelling hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ik het met je eens, was haar ffies vergeten
Zijn we het eens!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef TimeJumper het volgende:
Ze gebruikt heel weinig make-up. Beetje foundation en mascare en af en teo eens vage oogschaduw.
Maar in ieder geval stukken mooier dan wat de rest van de dames aan het smeren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |