Hoi, had je al gestemd?quote:
Machtig je je buurvrouw.. Duw 'r riemen van de honden en een stemkaart in dr handen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren gefysiood, morgen om 11 uur weer![]()
Ik heb nog niet gestemd en ik weet ook nog niet zeker of ik wel ga, ik ga altijd maar tis een heel end lopen hier
Jezus fuckquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Muis006 het volgende:
De post is weer/nog/altijd lekker bezig trouwens. Ik kreeg gisteren een brief (binnenlandse post) met 22 februari als datum.
Instant vrolijkheid die zonquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef ElisaB het volgende:
Ow, er was verder niets hoor; gewoon een gezellige morgen met een zonnetje buiten
Viertakt heb je nu toch? Die zijn meestal een stuk zuiniger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo is ook wat wakker nu
Heeft net vreemd zitten te kijken bij de pomp zelfde km gedraaid als normaal (200km)en maar 7,20 kwijt bij de pomp tegen over 13 euro normaal per week
Nu nog een actiefoto van Sjon die met cape door de lucht vliegtquote:
Momentje, trek ik m t shirt nog es aan en dat kwak ik m van t balkon, speciaal voor jou, en dan zal ik filmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu nog een actiefoto van Sjon die met cape door de lucht vliegt
No man, i waz speaking to eelizaabiequote:
Hoe oud is die kleine kabouter die je gister op bezoek had?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Momentje, trek ik m t shirt nog es aan en dat kwak ik m van t balkon, speciaal voor jou, en dan zal ik filmen
Bonen gegeten?quote:
Nee, voetbalplaatjes uitgezocht voor Christanquote:
Niet schrikken; we hebben tegenwoordig kleuren-TVquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Wat een leuk koppie heeft zeEn Supersjon
Ook weer thuis is dus. En er staat een auto van de satellietboer voor de deur dus als het meezit kunnen we straks weer eens tv kijken
Dat gaat ze deze week niet meer redden denk ik. Jij bent echt onze kampioen achterstevoren etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Tombo moet nog heel veel spugen wil ze mij evenaren
Ow, goed dat je het zegt; ik ga zo ook even!quote:Ik ben wel wezen stemmen vandaag ik heb niet voor niets stemrecht.
Ik kreeg er nog een paar. Niet veel, maar ik wil ze best opsturen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, voetbalplaatjes uitgezocht voor Christan
Dat dus het regende hier net voetbalplaatjes.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, voetbalplaatjes uitgezocht voor Christan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef ElisaB het volgende:
Niet schrikken; we hebben tegenwoordig kleuren-TV
Heb je wel een retouradres erop gezet of een briefje erbij gedaan?? Dan doe ik dat spaart ze soms postzegels? Dan doe ik er een van FC twente op de envelop van de special edition na de kampioensschaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is veel ineens Nieslief.
Er komt nog een envelop voetbalplaatjes aan. Ik zou heel blij zijn als je een keer de postzegels die er op zaten terug wilt sturen.
Daar maak ik mijn (zieke) mama weer blij mee
We hoeven er nog maar 4 inmiddels. Dus tenzij je precies die 4 hebt kun je er beter iemand anders een plezier mee doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik kreeg er nog een paar. Niet veel, maar ik wil ze best opsturen.
Mijn moeder spaart idd postzegels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb je wel een retouradres erop gezet of een briefje erbij gedaan?? Dan doe ik dat spaart ze soms postzegels? Dan doe ik er een van FC twente op de envelop van de special edition na de kampioensschaal.
Edit: lekker duidelijk lees ik nu.
Ik ben ergens kampioen inquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat gaat ze deze week niet meer redden denk ik. Jij bent echt onze kampioen achterstevoren eten
In tas spiekt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hoeven er nog maar 4 inmiddels. Dus tenzij je precies die 4 hebt kun je er beter iemand anders een plezier mee doen
66 125 139 225
Och met die hoeveelheid kun je nog niet kwartetten of bingo'en. Da's hier wel anders ze gingen spontaan kwartetten die twee van mij. Ik heb die van twente voor jou mag ik dan die van de ggggggraaafsjap van jou.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In tas spiekt.
Het lijkt de lotto wel.
ik heb:
312, 121, 251, 085, 015, 023, 020, 072, 234, 115, 207, 105, 248
Nope, ik kan Christan niet blij maken.
Nieslief? Jouw jongens?
idemquote:
Had je mijn tweede enveloppe al? Want daar zouden ze best bij kunnen zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hoeven er nog maar 4 inmiddels. Dus tenzij je precies die 4 hebt kun je er beter iemand anders een plezier mee doen
66 125 139 225
Nee, nog niet, ik weet dat er nog wat in de postbus ligt van een paar mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Muis006 het volgende:
Had je mijn tweede enveloppe al? Want daar zouden ze best bij kunnen zitten
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik weet dat er nog wat in de postbus ligt van een paar mensenMaar daar komen we nog even niet de komende dagen.
Ja, op die vier na hebben we alles als het goed isquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
Okeemaar Christan is dus voorzien? Want er liggen er hier nog een paar (niet de nummers die jij noemde), dan geef ik die aan de overburen.
Is hier ook gebeurd, wel goede tijden maar opvangen en niet juist bejegenenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef tombolafan het volgende:![]()
Meisje dat tegelijk met mij met werken begon is vandaag ontslagenEn ze scoorde beter dan ik, dus ik ben ineens bang dat ik morgen ook ontslagen word
Weet je niet waarom zij ontslagen is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Meisje dat tegelijk met mij met werken begon is vandaag ontslagenEn ze scoorde beter dan ik, dus ik ben ineens bang dat ik morgen ook ontslagen word
Ze was toevallig niet te assertief tegenover die gladjakker/groepsleider? Hoe gaat het daarmee trouwens, heb je hem al verteld normaal te doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze was toevallig niet te assertief tegenover die gladjakker/groepsleider? Hoe gaat het daarmee trouwens, heb je hem al verteld normaal te doen?
Om dergelijke geruchten te voorkomen heb ik ooit trouwens eerst een werkneemster ontslagen en pas daarna mee uit gevraagd. Ze wilde nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]Hij was vandaag voor het eerst weer aan het werk tegelijk met mij... Ze is wel door hem ontslagen though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Om dergelijke geruchten te voorkomen heb ik ooit trouwens eerst een werkneemster ontslagen en pas daarna mee uit gevraagd. Ze wilde niet
Ja, pfffff, ik zou ook niet uit willen met iemand die me net ontslagen heeft eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Reageer daar maar op want steeds stress dat je ontslagen kunt worden lijkt mij ook nietsquote:
Nou ja, na de proeftijd zit ik redelijk veilig natuurlijk... Maar solliciteren ga ik sowieso daarop jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Reageer daar maar op want steeds stress dat je ontslagen kunt worden lijkt mij ook niets
Wat voor contract krijg je dan na je proeftijd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, na de proeftijd zit ik redelijk veilig natuurlijk... Maar solliciteren ga ik sowieso daarop ja
Halfjaarcontractquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor contract krijg je dan na je proeftijd?
En moet je dan niet de training terugbetalen?
Valt mij nog mee, een half jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef tombolafan het volgende:
Halfjaarcontract
En nee, je krijgt ze pas betaald als je 3 maanden gewerkt heb, dus dat heb ik "voor niks" gedaan
Eh, ja, de eerste 2 dagen niet maar erna 70%quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Valt mij nog mee, een half jaar.
Krijg je dan ook doorbetaald als je ziek bent?
Oh, bij mij flikkeren ze je dan gewoon op straatquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef tombolafan het volgende:
Eh, ja, de eerste 2 dagen niet maar erna 70%
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, bij mij flikkeren ze je dan gewoon op straat
21.00u?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Oiiiiiii!
Eten!
Daarna stemmen!
Tot hoe laat kan dat eigenlijk?
Oh, in dat geval moet ik hier even checken tot hoe laat het karrenspoor toegankelijk blijft.quote:
Ik heb trouwens een vraag over Secret Story: Laura en Guido moesten toch maar twee weken doen of ze een relatie hadden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, in dat geval moet ik hier even checken tot hoe laat het karrenspoor toegankelijk blijft.
Negen uur dacht ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Oiiiiiii!
Eten!
Daarna stemmen!
Tot hoe laat kan dat eigenlijk?
Ik ook, 'Het moet eerlijker!'quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Negen uur dacht ik ookIk heb al gedaan
Fijn dat je een en ander komt verklaren. Want het ging wel heel raar allemaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi
Ja, ben ik weer even, na paar dagen (en vóóral de prik rijker) kom ik me heftig verontschuldigen. Weinig waarde, i know maar, is geen uitleg noch een vergoeiliiking maar wil toch even iets zeggen.
Gewoon omdat ik jullie graag mag, verder niks.
Schaam me de pleuris maar wat voor mij nog erger is dan voor jullie, het gaat "buiten" mij om.
Ik snap het zelf niet en geloof me, heb er meer last van dat jullie.
Met nadruk wil ik zeggen dat dit niet als excuus bedoeld is maar: mijn oma en mijn moeder waren nogal labiel, ik wist als kind al nooit waar ik aan toe was thuis dus ik vrees dat de genen geen generatie overslaan. Ben dus denk ik net zo labiel als de vorige generaties. Dat is dus geen excuus, ben op zich een intelligent mens maar versappel bij tijd en wijle in iets wat ik ook niet wil zijn. Rare is dat de omgeving er weinig van merkt maar ik dat dus wel hier wel raar doe. Kan het niet echt verklaren. Heb mijn moeder soms nogal gehaat om haar instabiliteit maar ben zelf bepaald niet beter.
Dit ben ik, van het één naar het ander en geloof mij, dat is niet makkelijk.
als ik op tijd mijn hydrocobammetje haal is er minder aan de hand maar spook daar nog wel eens mee en eea heeft ook nog schade opgelopen door het te laat ontdekken van pernicieuze anemie waarbij inmiddels opgelopen schade onomkeerbaar is hetgeen ook stemmingswisselingen verklaard.
wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik het wel kan verdoezelen naar mijn omgeving maar niet hier.
En nee, is geen slap excuus, dit is zoals het is wat niet wegneemt dat ik oprecht zeg: sorry.
En daar laat ik het bij.
LK
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Negen uur dacht ik ookIk heb al gedaan
Kom maar.quote:
Krijg ik dan wel een prik die mij een veel leuker mens maakt dan zonder of heb je nog wat andere middeltjes in de vitrine?quote:
Speciaal voor jou haal ik het verrassingspakket uit de kast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel een prik die mij een veel leuker mens maakt dan zonder of heb je nog wat andere middeltjes in de vitrine?
Hmmz, I'll give it a missquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Speciaal voor jou haal ik het verrassingspakket uit de kast.
Maar zoals ik het begrijp helpen de spuiten je wel om iets beter in je vel te zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, dat is lief van je maar die prikken helpen niet tegen het feit dat ik gewoon een erfelijke labiliteit heb meegekregen, enkel het feit dat er medisch gezien extra een risicofactor :" en nou wegduiken want ze heeft d'r spuit nog niet gehad" bijzit.
Die PA is daar bij gekomen, de rest zit in de familie dus in mijn genen dus ben beetje soort van dubbel belast. had het er nog mee over met de psychiatrisch verpleegkundige van mijn ouders en die zag mam in mij en mij in mam dus da's geen goed nieuws. temeer daar ik atrofie in de hersenen bleek te hebben dus dat wordt gezellig. Ga volgende week even een verwijzing naar de neuroloog vragen om eea weer te checken maar vooralsnog ben ik, voor mezelf, nog altijd zélf verantwoordelijk voor doen en laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*bergt spuit weer op*quote:
Positief nieuws op een paar fronten dus. Fijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Strega het volgende:
Zo, de traumatoloog heeft me een verwijzing gegeven voor de revalidatie arts van hetUMCG. Die gaat ook kijken of we al met orthopedisch schoeisel kunnen laten aanmetenen?) (Rosa klep schoenen)
Uit de foto bleek dat nu alle schroeven, moeren enzovoort gebroken zijn, maar het bot staat nog goed. Dus dat is fijn nieuws, vooral dat revalideren. Hij liet zich wel ontvallen, (confronterend) dat hij zeer blij was dat het bot nog goed staat, want hij was zeer bang geweest dat de voet geamputeerd moest worden. Nou, nu 30 maart eerst eens zien hoe het met de rug staat, maar dit was in ieder geval fijn nieuws. Het is zo'n lieverd, die traumatoloog, hij zei, hé eindelijk kunnen we elkaar staande een hand geven!![]()
Pagan gaat ook goed, nu voorjaar en een beetje zon, en vooruitkijken.
Ja, het drukte me wel weer met de neus op de feiten, dat ontstoken plekken op het been/voet echt heel slecht kunnen aflopen. (Ik ben soms een beetje nonchalant voor mezelf)quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Positief nieuws op een paar fronten dus. Fijn!
En jeetje.... angst voor amputatie, da's heftig!Gelukkig dat het niet nodig is gebleken en wellicht fijn dat hij dat jullie niet gezegd heeft. Was nog een zorg erbij geweest anders.
Het gaat niet om lastiger, zieker of wat ook LK. Ieder voelt zijn eigen sores, dus let goed op jezelf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
had Oognip al een pb gestuurd met soort van uitleg.
Maar moest even moed verzamelen om het hier te zeggen zoals het is.
Zou iemand het makkelijk vinden neer te planten dat-ie blijkbaar een spoortje niet helemaal spoort ? En het zelf ook nog door heeft?
Er zijn veel ergere dingen maar dit is ook niet prettig leven.
Kan er 100 mee worden, nou.......
voor wat het waard is, Pagan en Strega hebben het lastiger.
Is ook niet makkelijk om te zeggen en het is wél erg dat je dit hebt. Ga jezelf niet vergelijken met anderen. Ieder heeft zijn eigen kruis te dragen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou iemand het makkelijk vinden neer te planten dat-ie blijkbaar een spoortje niet helemaal spoort ? En het zelf ook nog door heeft?
Jij mag zelfs als je niet braaf bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Muis006 het volgende:
Zo, ik ben een Brave Burger.
Mag ik nu iets uit het verrassingspakCat?
Nee ze hadden twee weken de tijd om de rest te doen geloven dat er iets opbloeide.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een vraag over Secret Story: Laura en Guido moesten toch maar twee weken doen of ze een relatie hadden?
Dat is nu toch al lang voorbij
Jullie zijn die 2 mensen die nog kijken he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze hadden twee weken de tijd om de rest te doen geloven dat er iets opbloeide.
Dat kon niet ff in 1 dagje natuurlijk.
En de rest van de tijd is hun gezamenlijk geheim 'Onze relatie is fake'.
(Ik ben het spoor ook een beetje bijster, maar zo zit het in elk geval)
Ik moest net bij thuiskomst 7 (quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie zijn die 2 mensen die nog kijken he?
Dan ga je hem gewoon krijgen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen een dikkedie het nodig heeft
Oooooooooooooooh, ik wil deze baan zooooooo graag!
Wat voor soort baan is het en natuurlijk moet je hem krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
Dat gaat deze keer niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef asfalthooligan het volgende:
+ dat je dan niet je beha vergeet![]()
![]()
![]()
LK, ik vind het fijn dat je je even komt meldenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
ps, heb heel veel moed moeten verzamelen om het hier even neer te planten dus please, neem mij voor één keertje even serieus. Ook dit is een chronische ziekte, al zie je het niet aan me.
en dat was het voor ff heel voorlopig wat mij betreft.
Dan gaan we allemaal heel hard duimen dat je hem krijgtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door tombolafan op 02-03-2011 20:31:06 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die angst had je zelf ook wel, toch? Ik wel iig. Wat zijn Rosa Klepschoenen? Laat Pagan er eens een leuk plaatje van zoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Strega het volgende:
Zo, de traumatoloog heeft me een verwijzing gegeven voor de revalidatie arts van hetUMCG. Die gaat ook kijken of we al orthopedisch schoeisel kunnen laten aanmetenen?) (Rosa klep schoenen)
Uit de foto bleek dat nu alle schroeven, moeren enzovoort gebroken zijn, maar het bot staat nog goed. Dus dat is fijn nieuws, vooral dat revalideren. Hij liet zich wel ontvallen, (confronterend) dat hij zeer blij was dat het bot nog goed staat, want hij was zeer bang geweest dat de voet geamputeerd moest worden. Nou, nu 30 maart eerst eens zien hoe het met de rug staat, maar dit was in ieder geval fijn nieuws. Het is zo'n lieverd, die traumatoloog, hij zei, hé eindelijk kunnen we elkaar staande een hand geven!![]()
Pagan gaat ook goed, nu voorjaar en een beetje zon, en vooruitkijken.
Gaaf! DVD gaat als het meezit morgen op de postquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als een Tombo baan.![]()
Rewimo: hij is binnen!![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef Strega het volgende:
En in het kader van goed nieuws, vandaag kwam er een nieuwe haan op ons pad. Boer Koekoek is toch bezweken aan snot. We hebben nu dus een nieuwe, stonden twee jonge hanen van de soort die we zochten op Marktplaats, 5 km hier vandaan. 2 broers, de vader haan daar is maandag overleden, toen zijn de twee jonge hanen aan het matten geslagen, kwam dus precies op tijd. Eén haan daar, de andere hier.
quote:
Soms kunnen ze het ineens wel in 1 dag hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haaaa, je hebt em. Viva TNT vandaag. YW. Het was leuk om te doen ook.
Helemaal leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaaf! DVD gaat als het meezit morgen op de post
gedoe niet meegekregen, maar ik vond je toch al aardig, dus daar veranderd niets aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vast wel alleen duurt het nog even voor we daarheen gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Helemaal leuk!Het mapje met leeslampje is trouwens hendig sjiek.
![]()
Jouw vlop zal vast al in je postbus liggen.
Ik kreeg op mijn werk vandaag een brief terug die ik vorige week had verzonden. Er klopte een cijfer in de postcode niet. Dat hadden ze WEL verbeterd om er vervolgens een sticker op te plakken met de reden van retourzendingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Soms kunnen ze het ineens wel in 1 dag he![]()
Ach, dat spul blijft nog wel even goed. Ik hoop alleen dat de zakjes het houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast wel alleen duurt het nog even voor we daarheen gaan
Succes en veel plezier!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even naar mn moeder, sollicitatiebrief enzo laten nakijken en sturen
Ik denk dat de postbus heel lekker ruikt nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Ach, dat spul blijft nog wel even goed. Ik hoop alleen dat de zakjes het houden.
oeps Cat het is even na half negen , je moet gaan, sorryquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef indaha het volgende:
[..]
oeps Cat het is even na half negen , je moet gaan, sorry
Fijn een nieuwe kamer voor je zoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Zo nog heel even knutselen hier. Kind's nieuwe kamer is klaar. Bed staat er (moest een stukje uit de muur), bakken voor kleding onder het bed. Hij is happy en het bed kraakt niet
Jammer van de sollicitatie,quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
voor je moed, Lottekoekkie, blij dat je er weer bent.
Heb ook gestemd, niet braaf![]()
En een afwijzing binnen op m'n sollicitatie
Ga ik een kaarsje voor je branden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef nokwanda het volgende:
LK, ik dacht dat we daar al wel uit waren
Dacht ik ook, welkom terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef nokwanda het volgende:
LK, ik dacht dat we daar al wel uit waren
Nee, maar wél een zwangere buik!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef nieslief het volgende:
Och zo mega als ik was wordt je toch niet.
Hoi LK ik wil alleen maar zeggen dat ik het knap van je vind. Zoiets persoonlijks is best wel een drempel.
Niet rank en niet slank maar wel bijna mama en dat is heel wat meer waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben absoluut niet rank en slank.
Ik ga slapen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef nieslief het volgende:
Oeh post even kijken wat zit erin:
[ afbeelding ]
Ooooh plaatjes kijk eens wat veel en ook nog andere stickers.
[ afbeelding ]
Kijk mij nou ik heb ook veel plaatjes
[ afbeelding ]
(kijk die blik naar z'n broer even schatten of ik wel even veel heb....)
En nu plakken niet teveel plaatjes tegelijk want anders raken ze van de wijs.
[ afbeelding ]
Nee hier niet,heb je een zieke katquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Dames en heren kattenbezitters: heeft iemand van jullie nog een stripje Synulox liggen toevallig??
Waarom vlag je nou zo enthousiast??quote:
Wat zijn ze groooot!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Onze Poekie heeft volgens mij weer een blaasontsteking. Daar krijgt ze altijd (een keer per anderhalf jaar) Synulox voor. Ik heb nog een strip, maar dat is net niet genoeg. En Synulox is nou precies zoiets dat je als kattenbezitter (met meerdere exemplaren) meestal wel in huis hebt (ik in elk geval wel). Dus.quote:
Ik heb heer K toch echt wel gekamd vanmorgen. Z'n haar bleef alleen in standje just-out-of-bedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat zijn ze groooot!!!!!!!En korter/warriger haar
Dus morgen rondje dierenarts......quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onze Poekie heeft volgens mij weer een blaasontsteking. Daar krijgt ze altijd (een keer per anderhalf jaar) Synulox voor. Ik heb nog een strip, maar dat is net niet genoeg. En Synulox is nou precies zoiets dat je als kattenbezitter (met meerdere exemplaren) meestal wel in huis hebt (ik in elk geval wel). Dus.
Kan natuurlijk ook gewoon naar de DA gaan morgen
Een AB voor de poesjes. Van de fijne soort, want die van ons eten ze gewoon op als je ze voor hun neus legtquote:
Ik jompel ff meequote:En ik vlag omdat ik gewoon heeeeeeeel blij ben met die vacature alleen al
Ik vind het mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb heer K toch echt wel gekamd vanmorgen. Z'n haar bleef alleen in standje just-out-of-bed
Dat laatste heeft iedereen hier op z'n tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef nieslief het volgende:
Ik heb allen nog wel het idee dat ik langs heel veel dingen heen loop/typ. Dus dat ik veel dingen mis of gewoon niet meekrijg.
Nee joh, je ging later weg denk ik?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef nieslief het volgende:
Ben ik ook al zolang hier niet meer geweest. Ja wel om te lurken dat wel maar ik kon telkens het rode draadje niet meer vinden van al die verschillende dingen die hier op tafel gegooid worden.
Tot ik op zoek was naar voetbalplaatjes en mijn zus zei probeer fok anders eens lukt daar vast wel.
En toen heb ik me hier ook maar gewoon weer in het diepe gegooid.
Ik heb allen nog wel het idee dat ik langs heel veel dingen heen loop/typ. Dus dat ik veel dingen mis of gewoon niet meekrijg.
Whehehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, je ging later weg denk ik?En sowieso kun je toch altijd weer terugkomen
Als je iets niet snapt/volgt pm je gewoon maar hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whehehehe
Dat gaat dus niet werken niet he. Tegen de tijd dat ik een p, scherm voor m'n snuffert heb ben ik alweer vergeten waar het ook al weer over ging.
Wat schattig van je broertje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Urine meenemen, meestal zijn het dan de nieren, zal ze wel speciaal voer krijgen.
Elies , voor zoiets kun je denk ik wel gewoon ff nieuwe meds halen bij de da zonder het slachtoffer mee te hoeven sleuren toch?
Mn broertje was lief haha, of ie nog ergens mee kon helpen.
Dus ik zeg" ja je mag mn ramen ff lappen als je wil", hij vroeg gewoon een emmer![]()
Ik lap ze zelf al amper, zal ik hem dat in het donker laten doen zeker
Ik vond het echt zo poepig, ik dacht bedenk de grootste kutklus, wedden dat ie zegt dikke lul drie bier, nee hoor, hij vroeg waar een emmer stondquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat schattig van je broertje!Ramen lappen doe ik ook zelden idd
En daar zeg je dan niet ff wat van in je mail?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
HHH drinkt gemiddeld een 600-800 ml per dag, lijkt me noga al veel voor mijn schaap. morgen ook maar de da bellen. overigens drinkt ze niet maar slobbert, aan één stuk door.
Dat magquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
Dan klaag ik wel tegen mezelf
Ik ben terug van stage en heb een zere rug![]()
Wat ik vandaag ben opgestoken is dat ik niet wil gaan werken met mensen die niet kunnen communiceren of er geen bal meer van snappen.
Oh jee, sterkte!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
En lk even langs de da gaan met lotte lijkt me een goed plan.
Sterkte oh-ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook op tijd, morgen om 11 uur weer fysio
Ik ben er nogquote:
Haha ik heb geen Lottequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat magLekker een warme douche of een bad nemen tegen de zere rug?
[..]
Oh jee, sterkte!
Ik moet deze week toch om het spul te laten enten en ik laat meteen even naar Dodge kijken want die zat naast me te gapen en er kwam me toch een lucht langs
Yeahquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben er nog![]()
Voorzichtig met je rug, je hebt er maar één.
Jee, dat is vervelend zeg. Duimen maar dat ze snel weten wat het is zodat ze hem wat kunnen helpen, lijken me erg vervelende klachten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk mijn vader gesproken via de telefoon, normaal altijd via e-mail. Nu is me een stuk duidelijker waar hij last van heeft; koorts, spierpijn en ontzettende vermoeidheid. Hij heeft erg weinig energie. Ik vroeg waar de dokter aan zat te denken wat hij zou hebben. En ze denken aan een auto-immuun ziekte... Nu nog maar even afwachten.
Weinigquote:
Waarmee is het zo druk? Met je man en moeder?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Jee, dat is vervelend zeg. Duimen maar dat ze snel weten wat het is zodat ze hem wat kunnen helpen, lijken me erg vervelende klachten.
[..]
WeinigVooral nog steeds erg druk hier
Ja, onder anderequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarmee is het zo druk? Met je man en moeder?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef indaha het volgende:
Oognip ik hoop dat je vader gauw duidelijkheid krijgten ik ga nu naar bed welterusten allemaal
Dan was het vast gezelligquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef Ynske het volgende:
Navond
ff gezellig bij collega geweesten nu pas thuis
Oh fijn dat het nu steeds beter gaat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, onder andereMaar het gaat nu steeds beter gelukkig
dat was t iddquote:
Waar blijven die Faas vs Tijger pics????????quote:
ik was er net mee bezig, alleen valt het wat tegenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar blijven die Faas vs Tijger pics????????
Ey, ging jij niet naar bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Waar blijven die Faas vs Tijger pics????????
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik was er net mee bezig, alleen valt het wat tegen, ik was vergeten mn camera op te laden
(echt serieus...ik kreeg dat ding omdat ALTIJD mn batterijen leeg waren van mn cam, deze heeft zo'n accutje gaat echt mega lang mee, maar na CP nooit meer opgeladen, bij de ingang kreeg ik al een rood knipperend dingetje
![]()
![]()
kon er wel van janken
)
ff verkleinen enzo moment !
Ja eigenlijk wel, maar toen postte er iemand een onwijs leuk hondje, en nu is Non dr.quote:
Ik wilde net ff vet over je gaan roddelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Ja eigenlijk wel, maar toen postte er iemand een onwijs leuk hondje, en nu is Non dr.
Heb je er problemen mee?
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde net ff vet over je gaan roddelen
Nee hoor. Blijf maar lekker zitten; ik ga zo naar bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Non gaat dat nog lang duren?
Ik moet naar bed van Elies
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:48 schreef Nonneke het volgende:
Faas is loops en mocht dus niet alleen thuis blijven met Pim, dus mocht ze voor de eerste keer mee naar de dierentuin![]()
let niet op dr coupe aangevreten straathondje, ze verhaard harder dan ik kan kammen op het moment![]()
[ afbeelding ]
Wat gaan we doen ?
[ afbeelding ]
We gaan naar de dierentuin Faas![]()
[ afbeelding ]
Rare cavia's hebben ze hier![]()
[ afbeelding ]
Op olifantensafari![]()
[ afbeelding ]
Kom nou spelen poesje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
What tha hell![]()
[ afbeelding ]
grote poesjes![]()
[ afbeelding ]
Jezus Fuck ! Hele Grote Poesjes![]()
[ afbeelding ]
Spike 4 Lunsj![]()
[ afbeelding ]
Wroaarrrr
Heb ik je ooit al eens verteld dat ik allesbehalve een gezelligheidsdier benquote:
Liegebeestquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik je ooit al eens verteld dat ik allesbehalve een gezelligheidsdier ben
Tja, het is al een Charcot voet, dus maar heel goed opletten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef indaha het volgende:
Hallo allemaal![]()
Lottekoekie , fijn dat je je even meldt en de moed hebt om hier te vertellen wat je scheelt.
Strega, een geluk bij een ongeluk dat het bot goedstaat,bij mijn man is alles doorgezakt en ze gaan nog een keer proberen te opereren, anders kunnen ze bij hem ook niet anders als amputeren.
Ik hoop dat met orthopedisch schoeisel je zoveel steun krijgt dat je vooruit gaat met lopen, maar je gaat in ieder geval de goede kant uit
Amersfoort !quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef oh-oh het volgende:
OMGGGGGGG die waren het lange wachten wel waard zeg![]()
Welke dierentuin is dat?
Daar wil ik ook heen met mijn spul
(wquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die angst had je zelf ook wel, toch? Ik wel iig. Wat zijn Rosa Klepschoenen? Laat Pagan er eens een leuk plaatje van zoeken
Ze had ook echt contact met andere dieren, zo coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat ik snel weer kan lopen, en dan ga ik es uitzoeken hoe ik daar kan komen met het OV, het ziet dr veel leuker uit dan Ouwehands![]()
Ik wil Sjon wel es zien bij de tijger en Billy ook, die flippen al de pan uit als we een normale kat zien buiten
Don't ask, maar ik heb eens gehuld in een echt wilde-dieren-vel door Blijdorp gelopen. De leeuwen gingen compleet over de zeikquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:06 schreef Nonneke het volgende:
Ze had ook echt contact met andere dieren, zo cool![]()
Ik zal het maar niet vragen hequote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't ask, maar ik heb eens gehuld in een echt wilde-dieren-vel door Blijdorp gelopen. De leeuwen gingen compleet over de zeik
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck ja , dat dachten wij de eerste keer dat we naar Ouwehands gingen ook.
Lekker op een rustige doordeweekse dag![]()
Nou, dat viel ff vies tegen, echt bussen vol schoolklassen, krijsende kinderen die zonder begeleiding door dat park liepen te denderen.
Dat was echt de hel
Het was héél kinkyquote:
Moet toch ook compleet debiel zijn als je hond bentquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't ask, maar ik heb eens gehuld in een echt wilde-dieren-vel door Blijdorp gelopen. De leeuwen gingen compleet over de zeik
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking saai, zo een stomme dierentuin
Ja, lach jij maar. Ruzie hebben met vijf boze leeuwen is niet leukquote:
quote:![]()
Snel tijgertje kijken dan maar
Dat zal bestquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Ruzie hebben met vijf boze leeuwen is niet leuk
[..]
Ow, which reminds me: ik had ook de wolven achter me aan en die zaten (zitten?) alleen achter gaas. Brrrrr....quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:25 schreef Nonneke het volgende:
Dat zal best![]()
ik vond de tijger afentoe best spannend, met zo'n glazen ruitje![]()
zn volle gewicht in die klauwen proberen het hondje van mn nicht te vangen
Ja, laat zien dan! Wel dreigen en niet doen, dat pikken we nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:28 schreef ElisaB het volgende:
Ow, which reminds me: ik had ook de wolven achter me aan en die zaten (zitten?) alleen achter gaas. Brrrrr....
Ik heb er nog foto's van
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:27 schreef Muis006 het volgende:
Pagan wat flik je me nou.
Gister bij het stemmen kijk ik op de kieslijst, staat O. Lawina er helemaal niet op! Ik zoeken en zoeken, maar nee, geen lijst 327
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:14 schreef ElisaB het volgende:
VVD/CDA/PVV staan op 38 37 zetels
Dat dat nog kan in dit land
Shit, andere provincie natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:27 schreef Muis006 het volgende:
Pagan wat flik je me nou.
Gister bij het stemmen kijk ik op de kieslijst, staat O. Lawina er helemaal niet op! Ik zoeken en zoeken, maar nee, geen lijst 327
Ik ben eigenwijs en vraag het tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe: Linkervoet, rechtervoet, linkervoet, rechtervoet, repeat tot bestemming.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs en vraag het toch
Hoe wat waar?
En nu even bijlezen.
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef Muis006 het volgende:
Hoe: Linkervoet, rechtervoet, linkervoet, rechtervoet, repeat tot bestemming.
Wat: Lopen dus. Met een dierenvel.
Waar: Blijdorp.
Graag gedaan
1824?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Opening van de Mammoet-tentoonstelling in 1824
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |