Hoi, had je al gestemd?quote:
Machtig je je buurvrouw.. Duw 'r riemen van de honden en een stemkaart in dr handen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren gefysiood, morgen om 11 uur weer![]()
Ik heb nog niet gestemd en ik weet ook nog niet zeker of ik wel ga, ik ga altijd maar tis een heel end lopen hier
Jezus fuckquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Muis006 het volgende:
De post is weer/nog/altijd lekker bezig trouwens. Ik kreeg gisteren een brief (binnenlandse post) met 22 februari als datum.
Instant vrolijkheid die zonquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef ElisaB het volgende:
Ow, er was verder niets hoor; gewoon een gezellige morgen met een zonnetje buiten
Viertakt heb je nu toch? Die zijn meestal een stuk zuiniger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo is ook wat wakker nu
Heeft net vreemd zitten te kijken bij de pomp zelfde km gedraaid als normaal (200km)en maar 7,20 kwijt bij de pomp tegen over 13 euro normaal per week
Nu nog een actiefoto van Sjon die met cape door de lucht vliegtquote:
Momentje, trek ik m t shirt nog es aan en dat kwak ik m van t balkon, speciaal voor jou, en dan zal ik filmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu nog een actiefoto van Sjon die met cape door de lucht vliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |