Goeiemiddag allemaal en ook

naar Houda in Bengazi natuurlijk!
Ik ben net wakker, zet de tv aan en wie zie ik? Die clown met z'n hoedje waar ie volgens mij al weken in woont!
We doen dit allemaal af als geratel en geouwehoer van het bovenste uur, maar na gisteren iets te hebben gelezen ergens begin ik er anders over te denken:
Deze man weet heel goed wat ie doet!
Deze man is te uitgekookt om zo debielig te zijn (of hij moet aan het dementeren zijn! ) Deze zelfde man regeert al 40 jaar op deze manier en heeft het voor mekaar gekregen om meerdere leiders van grote landen in te palmen en voor zich te winnen.
Ik denk dat hij snapt dat ie er vandaag of morgen mee moet kappen en als ie zich dan ergens zou moeten verantwoorden dan kan ie zich altijd beroepen op krankzinnigheid!
Vergeet niet dat de man al 40 jaar in zijn eigen wereld leeft die hij zelf heeft gemaakt
Hij heeft zijn eigen paradijs gecreëerd en zal dat door niemand af laten nemen!
Het is een dictator syndroom, maar als ik zo naar hem kijk, zou ie ook zomaar manisch depressief kunnen zijn!
Maar goed, het gaat voor de bevolking voor mijn gevoel niet de goeie kant op en ik ben bang dat het nog wel eens een echt bloedbad zou kunnen worden!
Nog even 1 vraagje aan Houda: we zien nu die live beelden uit Benghazi en al die mensen buiten, is het toch zo onveilig dat jij niet naar buiten wilt? Omdat je zei dat die kleine ook al zo lang binnen zit??