Ook in Benghazi? Dat is dan voor Houda wel van belang denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gerucht gaat dat tegenstander in heroverde gebieden , onder verdachte omstandigheden verdwijnen, de oorlog is nog niet gewonnen

Yeah whateverquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Dekatria het volgende:
Daffi heeft een "Hoe heet het"-momentje

heeft ie ergens gelijk het volk is in opstand dus zijn de opstandelingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ghaddafi: "De tv moet in handen zijn van het volk, niet in handen van de opstandelingen"

in hongarije zou hij gelijk van de buis zijn gehaaldquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heeft ie ergens gelijk het volk is in opstand dus zijn de opstandelingen![]()
lult ie zich eigenlijk weer tegen

Muammar Gaddafi, geschat vermogen 60 miljard.quote:

Volhouden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
jezuz ik ben niet echt goed in caps

PressTV is Iraans, dus anti-Amerikaans.. zou het met een schep zout nemen voorlopig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
US bereid grond ingrijpen voor , dit omdat de NFZ niet uitgevoerd wordt, meldt presstv in het uurlijkse nieuws

Ooh, daar ben ik eigenlijk best blij omquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
US bereid grond ingrijpen voor , dit omdat de NFZ niet uitgevoerd wordt, meldt presstv in het uurlijkse nieuws

Nee, het applaus-bordje is kapotquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef Dance99Vv het volgende:
zijn die mensen in de zaal in slaapgevallen

quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
Mag ik al naar huis me ogen vallen dicht.
[ link | afbeelding ]

quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef Lagrinta het volgende:
Ik ben net wakker maar ik kan hier maar beter niet naar kijken, wan ik val hier neer op mn toetsenbord.

facepalmquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]

Facepalmquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]

quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]

GMTAquote:

zo denkt hij erzelf waarschijnlijk niet over.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef Sloppy het volgende:
Respect voor ghaddafi, voor meer dan 1,5 uur onzin verzinnen

Heeft Khaddafi hyves dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef Sloppy het volgende:
Respect voor ghaddafi, voor meer dan 1,5 uur onzin verzinnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |