Vermoed ook dat deze lui toevalligerwijzequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Idd, anders headshot waarschijnlijk
je moet em even in paint plakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ooh ik heb een goeie maar in word pad .. krijg em nie als fotoopgeslagen ???
lukt dus op 1 of andere manier niet ... ( zie dat pennetje en kan niet plakken dan ?)quote:
gelukt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
lukt dus op 1 of andere manier niet ... ( zie dat pennetje en kan niet plakken dan ?)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef binnenfontein het volgende:
de dolle mina's gaan weer los in de zaal
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jammer dat AJE niet ff in dat oranje blok hem citeerde "there are no demonstrations in libya ,..."
die zou helemaal super zijn geweets , maar goed , we kunnen niet alles heben
Mogelijk, maar ik denk dat ze dan wel met een statement zouden komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feed is weg. Misschien heeft Nile-Sat onze mailtjes gelezen?
1Vandaag is dus gewoon kinderachtig. ("Oh Jottum, een Nederlandse!")quote:
het ochtend nieuws , speech gadaffi, en nog wat kleinighedenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ben er weer. Wat heb ik gemist? Het topic is iig wel hard gegaan!
Goedemiddag !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef houda het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Heb alles gelezen, wat een werk, haha!
Het wordt nu echt spannend!
Iemand zei waarom wordt hij niet nu dood geschoten door een vermomde Anti.
Dat is ookwat ik hoop en zeg hier tegen iedereen. Nu kan het waarschijnlijk niet meer omdat alles gechecked wordt maar in het begin had dat moeten gebeuren!
Ik ben het met degene eens die zei dat het echt binnen een week afgelopen moet zijn anders loopt het uit de hand! En ik heb nog altijd liever de Amerikanen hier dan Ghadaffi natuurlijk..
Mijn man is gisterenavond gebeld door 1 vandaag. Ze wilden hier thuis komen maar dat hebben wij niet gedaan. Mijn man was bereid om in Benghazi bijde protesters (courthouse) een intervieuw te geven maar hij wilde alleen mij spreken omdat ik een echte Nederlandse ben. (mijn man woont al 15 jaar in nederland en spreekt goed Nederlands)
Ik ga nu nog niet buiten afspreken want er waren hier in het begin heel waqt pro Khadaffi's en die zijn natuurlijk nu nog ergens hier. Als ze je zien met een camera om een intervieuw te geven vind ikdat gewoon niet veilig.
Dus dan wordt er geen intervieuw gegevemn. Ik vind het wel raar dat ze mijn man niet willen intervieuwen, maar ja voor ons maakt het niet uit. Ze willen btw wel mijn schoonzus intervieuwen die in het ziekenhuis werkt, maar zij wil dit niet...
Groetjes
Dank!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
het ochtend nieuws , speech gadaffi, en nog wat kleinigheden
Je moet zorgen dat het witte vakje maar heel klein is, kan je geloof ik rechtsonder groter en kleiner maken.. en dan je cap er in plakken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
jezuz ik ben niet echt goed in caps
ik snap al wat je bedoeld (denk ik )quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat het witte vakje maar heel klein is, kan je geloof ik rechtsonder groter en kleiner maken.. en dan je cap er in plakken!
(misschien kan iemand met windows het beter verwoorden)
Je veiligheid gaat voor alles dan maar geen intervieuw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef houda het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Heb alles gelezen, wat een werk, haha!
Het wordt nu echt spannend!
Iemand zei waarom wordt hij niet nu dood geschoten door een vermomde Anti.
Dat is ookwat ik hoop en zeg hier tegen iedereen. Nu kan het waarschijnlijk niet meer omdat alles gechecked wordt maar in het begin had dat moeten gebeuren!
Ik ben het met degene eens die zei dat het echt binnen een week afgelopen moet zijn anders loopt het uit de hand! En ik heb nog altijd liever de Amerikanen hier dan Ghadaffi natuurlijk..
Mijn man is gisterenavond gebeld door 1 vandaag. Ze wilden hier thuis komen maar dat hebben wij niet gedaan. Mijn man was bereid om in Benghazi bijde protesters (courthouse) een intervieuw te geven maar hij wilde alleen mij spreken omdat ik een echte Nederlandse ben. (mijn man woont al 15 jaar in nederland en spreekt goed Nederlands)
Ik ga nu nog niet buiten afspreken want er waren hier in het begin heel waqt pro Khadaffi's en die zijn natuurlijk nu nog ergens hier. Als ze je zien met een camera om een intervieuw te geven vind ikdat gewoon niet veilig.
Dus dan wordt er geen intervieuw gegevemn. Ik vind het wel raar dat ze mijn man niet willen intervieuwen, maar ja voor ons maakt het niet uit. Ze willen btw wel mijn schoonzus intervieuwen die in het ziekenhuis werkt, maar zij wil dit niet...
Groetjes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef shomila het volgende:
Het is net als met een soap je mist een deel en je merkt het geeneens.
Whehequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef shomila het volgende:
Het is net als met een soap je mist een deel en je merkt het geeneens.
gerucht gaat dat tegenstander in heroverde gebieden , onder verdachte omstandigheden verdwijnen, de oorlog is nog niet gewonnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef shomila het volgende:
[..]
Je veiligheid gaat voor alles dan maar geen intervieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |