Hahah wat vet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Voor in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Voor in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze liepen ook best snel , meesten konden volgens mij niet wachten tot ie eindelijk klaar was ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Dance99Vv het volgende:
speech is afgelopen iedereen mag eindelijk naar hu9s
was ook heel druk bij het toiletquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze liepen ook best snel , meesten konden volgens mij niet wachten tot ie eindelijk klaar was ..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
was ook heel druk bij het toilet( gerucht van mij zelf)
Ja hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kijk FF of ik in de OP kan, maar FOk! is traag, quote en edit duurt lang.
Gebruik dan de footer samen met een mooie foto van de opstand (uit de OP), als nieuwe header die eruit ziet als dit. Compleet met LIVE Fok Forum dingetje linksbovenquote:
dito hier , ff momentje om wat dingen te doen ...laterzz peopz !quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kijk FF of ik in de OP kan, maar FOk! is traag, quote en edit duurt lang.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dito hier , ff momentje om wat dingen te doen ...laterzz peopz !
( moet toch pc ff opnieuw aanslingeren )
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gebruik dan de footer samen met een mooie foto van de opstand (uit de OP), als nieuwe header. Compleet met LIVE Fok Forum dingetje linksboven
Strak en overzichtelijk als ik het zo zie. Stukkie mooier dan die scheidingsplaatjes die in de huidige OP staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
<plaatje>
[ afbeelding ]
<links>
[ afbeelding ]
<kaartje van Libië?>
[ afbeelding ]
<links>
zo?
Misschien ook wat 'nieuwere' filmpjes in de OP?
En dan als <plaatje> de nieuwe header ja... alsof het een screen is van AJE, maar dan als headerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
<plaatje>
[ afbeelding ]
<links>
[ afbeelding ]
<kaartje van Libië?>
[ afbeelding ]
<links>
zo?
Misschien ook wat 'nieuwere' filmpjes in de OP?
nee, maar zo leek het me wat overzichtelijkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kloppen die Headers wel met de huidige OP?
Niet met de huidige banners geloof ik?
Dat mag, maar ik wil eigenlijk niet Al Jazeera zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
nee, maar zo leek het me wat overzichtelijker(zal ik anders een nieuw deel openen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |