Ik ben in Vegas niet wezen stappen. Dus de enige vrouwen die ik zag waren lelijke zonnebankkoppen bij 3 card.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
De wijve zagen er allemaal wel knettergeil uit op zaterdagavond. Wat een hoeren daar..
kapotquote:
Als je fysiek werkt wel ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
Wat let je?quote:
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
trek maar een trui aan. mietjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.
Of een jas en handschoenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
wpqirgghipw'gíp ergóihrgqóibrgq'pibr3gqquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Of een jas en handschoenen.Typen met wanten aan
.
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.
Ja, echt wel!quote:
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.quote:
Heh bah TMIquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.
Wat heb jij ineensquote:
quote:
Oversekst hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb jij ineenskom je wat te kort?
Sloeriequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Ooh toch welquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |