En de andere helft laat je gewoon links liggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb contact met de helft van Double Date (email to berlin).
Jah en je gehoorschade neemt er van toe..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar zakt je IQ toch ook spontaan 30 punten van...
Heeft ze inmiddels al een stemamputatie gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Scheelt dat jij dat kan hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah en je gehoorschade neemt er van toe..
Nee, ze is wel met jong geschopt zag ik vorige weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels al een stemamputatie gehad?
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Niks mis met die oortjes van me
Ben tegenwoordig alleen oost-Indisch doof
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze is wel met jong geschopt zag ik vorige week.
Tis wel een verdomd leuke meid trouwens.
Zolang ik je ken iigquote:
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ze werkt nu bij de receptie bij mijn cursus, ze kwam me redelijk bekend voor, maar geen idee waarvanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.
Ik vond ze toen echt verschrikkelijk. Geen idee hoe ze nu zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.
preggersquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze werkt nu bij de receptie bij mijn cursus, ze kwam me redelijk bekend voor, maar geen idee waarvan.
Tis echt een hele leuke spontane chick, goedlachs en knap, jammer dat ze nu preggers is.
Zelf moet je er natuurlijk wel voor openstaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Het zijn de kerels die dat voor elkaar krijgen hoor
Openstaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zelf moet je er natuurlijk wel voor openstaan
Niet bewust. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Het zijn de kerels die dat voor elkaar krijgen hoor
Nee, Q niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Q rookt niet he? Want er ligt echt drie sigaretten aan as op de deurmat, van die halve cilinders. Stalker!
Ik stalk alleen op veilige afstand.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Q rookt niet he? Want er ligt echt drie sigaretten aan as op de deurmat, van die halve cilinders. Stalker!
Zonde van mn geld, daar koop ik liever bier voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
Zijn hier in Singles sowieso weinig rokers.
Ik ben van het ergste soort, een gelegenheids- en stressrokerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
Die paar die wel roken, compenseren dat overigens ruimschoots.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
O, dus daar komen die bierflesjes in het trappenhuis vandaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde van mn geld, daar koop ik liever bier voor.
Wat?? Hoezo???quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die paar die wel roken, compenseren dat overigens ruimschoots.
Shit, betrapt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dus daar komen die bierflesjes in het trappenhuis vandaan.
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat wegquote:
Bij mij valt 't wel meequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat weg
Belsezar, Ludootje. Oké, niet meer regelmatige bezoekers, maar aan hun moest ik denken als rokers..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Sterker nog
Ik kan me nu eigenlijk geen enkele Singles man bedenken, naast mijzelf, die rookt. Vrouwen toch nog drie (MissB, Kluts en GvsE).
Pas je op dat het niet verdampt dan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
nog net genoeg water in de waterkoker voor cup-a-soup
niet meer regelmatig? Ik heb ze hier in 1,5 jaar tijd geen 1x gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Belsezar, Ludootje. Oké, niet meer regelmatige bezoekers, maar aan hun moest ik denken als rokers..
Neuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere, jij bent echt een player!
Oh ja..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Ik moet gewoon ff bij dr langs van de week om iets op te halen, ze is hoogzwanger remember?.
Ooh, dat pafte ik ook weg, lang leve sloffen kopen bij de Makro/sligroquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij valt 't wel mee
Met mijn tegen de 200 sigaretten per week. Ja inderdaad, valt mee
Oostenrijk, 4e voor 20quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat pafte ik ook weg, lang leve sloffen kopen bij de Makro/sligro
Wat je trouwens totaal NIET zie als je dr van achteren ziet, pas van opzij zie je die enorme toeterquote:
Bij de makro/sligro waren ze +/- 10% goedkoperquote:
Best jammer dan, cute, goeie ass, en dan zwanger... helaas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat je trouwens totaal NIET zie als je dr van achteren ziet, pas van opzij zie je die enorme toeter.
En ik had het de eerste keer helemaal niet gezien, ze zat achter de balie cute te wezen.
vertel mij wat, ik kan het ook nog eens goed met dr vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best jammer dan, cute, goeie ass, en dan zwanger... helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |