Rondreis door Amerika staat ook nog heel hoog op het lijstje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.
Ik ben een half jaar geleden naar China geweest en het was wel een verdomd fascinerend land eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.
Ik ga mogelijk deze zomer. Heb daar ook familie zitten, die werkt daar als reisleider voor o.a. Djozer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Zuid Afrika. Maar ook vooral omdat ik daar verre familie heb wonen.
Leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk deze zomer. Heb daar ook familie zitten, die werkt daar als reisleider voor o.a. Djozer.
Het bier in China is anders wel heel goedkoop hoor. Ook een belangrijk aspect.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga op vakantie voor een combinatie natuur/cultuur(/zon) en dan is er van alles wel wat te maken. Maar wat mij enorm trekt aan Amerika is dat je daar 3 culturen kunt bekijken (originele, koloniale, huidige).
En niet te zuipen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het bier in China is anders wel heel goedkoop hoor. Ook een belangrijk aspect.
Ik kan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn democratische plicht trouwens net vervuld.
Wie heeft er ook al gestemd?
Als ik hem hoor praten over het land is het de moeite waard. Dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukMijn familie is daar voor WO II naar toe geėmigreerd.
Azie trekt me ook niet echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.
Huuuu!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Even wat anders: dit weekend kan ik niet stappen. En dat is best klote. Vrijdagavond pokeren kan ik ook vergeten. En dat allemaal dankzij dat pseudo-katholieke carnaval.
Carnavalquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Even wat anders: dit weekend kan ik niet stappen. En dat is best klote. Vrijdagavond pokeren kan ik ook vergeten. En dat allemaal dankzij dat pseudo-katholieke carnaval.
Ik moet er een uur voor reizen en heb een mega-opdracht gekregen voor morgenochtend, anders was ik vanavond gegaan. Even afwachten hoe die opdracht verloopt, anders kan ik de laptop nog meezeulen en morgen weer terug.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo je kan niet??
Jij bent van 7:30 tot 21:00 heul druk?
Dat is vast nepzooi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wat ik tot nu toe in Chinese rest. heb geprobeerd was niet echt je van het.
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |