Rondreis door Amerika staat ook nog heel hoog op het lijstje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.
Ik ben een half jaar geleden naar China geweest en het was wel een verdomd fascinerend land eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.
Ik ga mogelijk deze zomer. Heb daar ook familie zitten, die werkt daar als reisleider voor o.a. Djozer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Zuid Afrika. Maar ook vooral omdat ik daar verre familie heb wonen.
Leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk deze zomer. Heb daar ook familie zitten, die werkt daar als reisleider voor o.a. Djozer.
Het bier in China is anders wel heel goedkoop hoor. Ook een belangrijk aspect.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga op vakantie voor een combinatie natuur/cultuur(/zon) en dan is er van alles wel wat te maken. Maar wat mij enorm trekt aan Amerika is dat je daar 3 culturen kunt bekijken (originele, koloniale, huidige).
En niet te zuipen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het bier in China is anders wel heel goedkoop hoor. Ook een belangrijk aspect.
Ik kan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn democratische plicht trouwens net vervuld.
Wie heeft er ook al gestemd?
Als ik hem hoor praten over het land is het de moeite waard. Dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukMijn familie is daar voor WO II naar toe geëmigreerd.
Azie trekt me ook niet echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.
Huuuu!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Even wat anders: dit weekend kan ik niet stappen. En dat is best klote. Vrijdagavond pokeren kan ik ook vergeten. En dat allemaal dankzij dat pseudo-katholieke carnaval.
Carnavalquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Even wat anders: dit weekend kan ik niet stappen. En dat is best klote. Vrijdagavond pokeren kan ik ook vergeten. En dat allemaal dankzij dat pseudo-katholieke carnaval.
Ik moet er een uur voor reizen en heb een mega-opdracht gekregen voor morgenochtend, anders was ik vanavond gegaan. Even afwachten hoe die opdracht verloopt, anders kan ik de laptop nog meezeulen en morgen weer terug.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo je kan niet??
Jij bent van 7:30 tot 21:00 heul druk?
Dat is vast nepzooi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wat ik tot nu toe in Chinese rest. heb geprobeerd was niet echt je van het.
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Dat is in Zwolle twee kroegen, die om half twee dicht gaan. Nou, leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar waarom kan je niet stappen i.v.m. carnaval? Ga je toch naar een plek waar ze geen Carnaval vieren.
Oh ja, goed idee, even kijken er niet toevallig allerlei carnavalsonzin in de tent in Utrecht is waar ik naar toe wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Zwolle twee kroegen, die om half twee dicht gaan. Nou, leuk.
Oh, nog wel 1 trouwens, die wel tot 5:00 los is. Maar die zit in DE hoofdstraat van carnaval. Overdekt en alles. Dus moet je je alsnog door de idioten heen wurmen.
Nou, die hoeven zich niet druk te maken gok ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjes
Onschuldige meisjes vieren geen carnaval.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjes
De VS is enorm boeiend. Ben eigenlijk maar zelden niet-zo-leuke-amerikanen tegengekomen. De rondreis die ik daar met een camper heb gemaakt was de mooiste vakantie tot dusver.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Ripley het volgende:
Noord amerika vind ik wat minder, ik vind amerikanen niet zo leuk. Maar ik zou best een road trip willen doen toch door de usa. Ik sta eigenljk overal wel voor open qua reizen, behalve oorlogsgebieden. Afrika leek me heel lang niks, maar nu zie ik daar toch ook wel weer interessante gebieden.
Een ex van mij zei ooit 'ik ben altijd trouw, behalve met carnaval. Als ik dan iemand anders versier, dan moet je daar maar mee leven.'quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Onschuldige meisjes vieren geen carnaval.
En dan raar opkijken als je dr dumpt iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een ex van mij zei ooit 'ik ben altijd trouw, behalve met carnaval. Als ik dan iemand anders versier, dan moet je daar maar mee leven.'
En ik had al een hekel aan carnaval...
Ze vond het idd maar merkwaardig dat ik daar zo rigoureus tegen was. Het was tenslotte toch carnaval!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan raar opkijken als je dr dumpt idd.
Ik ook niet. Hoewel ik af en toe in de grote steden een beetje het gevoel had dat ze niet echt geïnteresseerd waren, ook al deden ze wel zo. Maar voor de restquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De VS is enorm boeiend. Ben eigenlijk maar zelden niet-zo-leuke-amerikanen tegengekomen. De rondreis die ik daar met een camper heb gemaakt was de mooiste vakantie tot dusver.
het is echt een totaal andere menssoort daarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze vond het idd maar merkwaardig dat ik daar zo rigoureus tegen was. Het was tenslotte toch carnaval!
Ja, ik heb dat ook enorm veel gehoord, maar ik vond het reuze meevallen. Het was niet meer of minder dan in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik ook niet. Hoewel ik af en toe in de grote steden een beetje het gevoel had dat ze niet echt geïnteresseerd waren, ook al deden ze wel zo. Maar voor de rest
Deze kwam uit Oldenzaal. Het carnavalsgezwel van het oosten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een totaal andere menssoort daar.
Nou, zullen we dat mens maar weg laten. Mensaap misschien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een totaal andere menssoort daar.
Oh ja, absoluut, er zijn veel landen waar het erger is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook enorm veel gehoord, maar ik vond het reuze meevallen. Het was niet meer of minder dan in Amsterdam.
Ik vond Fransen echt 100x minder vriendelijk.
Mja. Ligt ook wel aan je verwachting misschien. In kleine dorpjes waren mensen echt superhartelijk. Ben regelmatig spontaan uitgenodigd voor bbq's, feesten, etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, absoluut, er zijn veel landen waar het erger is.
Of om een joint te komen roken in hun woning zonder halquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Ligt ook wel aan je verwachting misschien. In kleine dorpjes waren mensen echt superhartelijk. Ben regelmatig spontaan uitgenodigd voor bbq's, feesten, etc.
In Las Vegas heb ik alleen de croupiers gesproken.
De wijve zagen er allemaal wel knettergeil uit op zaterdagavond. Wat een hoeren daar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
In Vegas idd ook eigenlijk alleen maar croupiers gesproken. En wel een paar mensen aan de pokertafels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |