quote:n reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
De RDW kan u een echtheidsverklaring afgeven. Dit is een verklaring afgegeven door de RDW, waarin staat dat u in het bezit bent van een Nederlands rijbewijs. Hierin staan gegevens van uw rijbewijs, onder andere persoonsgegevens, rijbewijsnummer, afgiftedatum, de categorieën en indien te traceren de eerste afgiftedata van de categorieën. De echtheidsverklaring wordt afgegeven in het Engels.
Aanvraag
Voor het aanvragen van een echtheidsverklaring kunt u het aanvraagformulier “Aanvraag echtheidsverklaring Nederlands rijbewijs” downloaden via deze directe link. Het volledig ingevulde aanvraagformulier stuurt u samen met een kopie van een geldig identiteitsbewijs op naar de RDW.
Het adres is:
RDW
Postbus 9.000
9640 HA Veendam
Faxen mag ook
U mag het formulier ook faxen. Het faxnummer van de afdeling Rijbewijzen is: +31 (0)598 69 92 89
Kosten
Het tarief van de echtheidsverklaring is ¤ 4.90. Voor het overmaken van het tarief kunt u kiezen voor automatische incasso, dat versnelt de afhandeling van de aanvraag. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om het bedrag over te maken op giro 365377 ten name van de RDW te Veendam onder vermelding van uw rijbewijsnummer en/of (meisjes)naam voorletters en geboortedatum. Als u vanuit het buitenland het tarief overmaakt, dan kunt u dat doen onder vermelding van de BIC-code ING BNL 2A en de International Banking Code NL 67 ING B 0000365377.
De adresgegevens van de bank zijn: ING Bank, Schenkkade 65, 2595 AS Den Haag/The Hague - Nederland/Netherlands.
Na ontvangst van het bedrag en een kopie van het legitimatiebewijs, stuurt de RDW de verklaring naar het door u opgegeven adres. Let op: Als u staat ingeschreven in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) van een gemeente stuurt de RDW de verklaring naar dit adres en niet naar het door u opgegeven adres.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mooi is dat he die heftige stormen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef Ebethron het volgende:
Pff van de week hier tornado waarshuwing. Op de radio eergister zeiden ze dat er ongeveer 1500 bliksem inslagen per 2 minuten waren.
Bij mij thuis ook ingeslagen en alles deed het nog maar de internet modem was toast! Mijn vrouw sprong zowat 2 meter in de lucht door de klap!
En nog steeds is het lekker weer op de prairies! De hele week tussen de 25 en 31 graden, een ouderwetse Indian Summer!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:55 schreef Wackyduck het volgende:
Het zomerse weer houd hier behoorlijk aan, die paar regenbuitjes waren wel nodig nu het gras hier geel begon te worden...
En de BlueBombers doen het uitermate goed dit seizoen, dus hopelijk houden ze dat vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |