abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122003975
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef jeroen1976 het volgende:
Leuk koei! Canada Day (1 juli of de eerstvolgende 'werkdag' na deze datum als het in het weekend valt) is een 'Statutory Holiday', wat inderdaad betekent dat het een algemene vrije dag is.

De meeste attracties zoals museums, dierentuinen, bioscopen, etc. zijn open en de meeste winkels ook, waarvan sommige kortere uren dan normaal open zijn (Holiday Hours; meestal 10:00 tot 18:00).

Ik zou even kijken op de Vancouver toeristen website voor Canada Day attractions, maar er is zeker een Canada Day Parade en groots vuurwerk in de havenkom, en er zullen openlucht concerten zijn (meestal gratis) en races/wedstrijden die je kan kijken. Zo gaat het iig in mijn stad Regina.

Meestal is het het gewoon een groot feest in de stad met veel meer dingen te doen dan dat je er tijd voor hebt!

Een hotel vooraf boeken zal ik zeker doen, sowieso altijd in Vancouver, feestdag of niet.

Ben ook eventjes je blog aan het lezen over je trip :).
Bedankt voor je reactie! Klinkt als een leuke dag om mee te maken! Ik was vorig jaar in Cyprus tijdens Grieks orthodox pasen, ook niet op feestdagen gelet bij het boeken, en toen was alles twee dagen dicht en verder voor toeristen niets bijzonders, dus vervelend dat die dagen net in mijn vakantie vielen en ik was al bang dat het hier verder ook niets voor zou stellen behalve dat alles dicht is.

Maar dan gaan we binnenkort ook alvast naar hotels in Vancouver kijken! Mochten mensen nog tips hebben dan hoor ik het graag!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')