Ik heb zelf nog nooit NHL tickets gekocht (geen team in SK, 7 uur rijden is mij net iets te veelquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef BenD het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer NHL tickets voor komend seizoen verkocht gaan worden? Zie al wel aanbiedingen van persoonlijke verkoop, maar nog niet officieel. Of is alles alweer verkocht?
Ja de verhalen die je hoort over het Canadese klimaat op tv/films zijn altijd een beetje overdreven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef DaveGrohl het volgende:
Vind het wel mooi dat het hier zo warm is in de zomer. De winterse kou viel ook alles mee afgelopen jaar. (Ontario) Weinig regen en lekker warm in de zomer. Al was gister bijna teveel van het goede
Precies!quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Dus eigenlijk kun je zeggen (als ik je eerste reactie zo lees) dat je dezelfde levensstandaard in Canada kunt hebben als in Nederland waarbij jezelf meer leefruimte en lagere belastingen tegemoet kunt zien?
Het probleem is dat veel mensen hier in BC willen wonen. In Alberta, Saskatchewan en Manitoba is het booming en als je een bepaald beroep hebt, eigenlijk overal wel... Maar ik ben geen nurse of plummer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef LoggedIn het volgende:
10.50 per uur?Gaat het dan zó slecht daar met de economie?
Nu deze even niet vanwege de lockout, maar je kunt ook Stubhub of Craigslist proberen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef BenD het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer NHL tickets voor komend seizoen verkocht gaan worden? Zie al wel aanbiedingen van persoonlijke verkoop, maar nog niet officieel. Of is alles alweer verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |