SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goed vond ik Zigic niet.... Op het EA forum werd zelfs Martins aangedragen voor IFquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | GK; Stekelenburg (Ajax, 82 >> 85) CB; Rami (Lille, 79 >> 81) CB; Hummels (Dortmund, 81 >> 85) CB; Astori (Cagliari, 76 >> 80) CM; Parker (West Ham, 78 >> 82) CM; Rakitic (Sevilla, 78 >> 81) CAM; Diego (Wolfsburg, 82 >> 84) LM; Ayew (Marseille, 75 >> 79) RW; Sanchez (Udinese, 82 >> 85) ST; Pato (AC Milan, 83 >> 85) LW; Young (Aston Villa, 83 >> 86) Subs: GK; Shafer (Nurnberg, 76 >> 80) CB; Ballesteros (Levante, 72 >> 74) CM; O'Hara (Wolves, 75 >> 79) LM; Alvarez (Tigres, 75 >> 80) ST; Beckford (Everton, 74 >> 79) RW; Wijnaldum (Feyenoord, 76 >> 81) ST; Sutton (Motherwell, 71 >> 74) |
Ik juist nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer dat wijnaldum niet als c(a)m is, had ik meer aan gehad dan rw
Had ik gisteren ook, stond met 3-0 voor, en die gast liet het spel vastlopen. Dus ben ik na 10 minuten wat anders gaan doen. 20 minuten later was ie zelf gequit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Stuurver het volgende:
Ik sta 1:0 voor in de 6e minuut en mijn menu doet iets in het menu en laat het spel weer lopen en het spel loopt weer vast
Je bedoelt dat wanneer je tegenstander je team bestuurt? Is dat weer terug?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel nu sowieso niet online. Pas als ze die control glitch hebben gefixt ga ik weer spelen. En dan bestaat dit vastloopprobleem nog, net als die kleine stutters heel af en toe waarbij het scherm 1 a 2 seconden stilstaat.
Nog twee mooie goals van mij, één online en één in offline tournooi op legendary moeilijkheid:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68361306
Bojan = held.
Is een soort mini-Messi maar dan hondermiljoenmiljard keer goedkoper.
Zijn back-up Nilmar is echter ook niet slecht:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68629870
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb Nilmar trouwens als CF met Kanouté of Fabiano daarvoor als aanspeelpunt, zoals je ook kunt zien in de video. Werkt echt geniaal.
Mis wel een beetje de spanning offline. Ik win elke wedstrijd makkelijk, ook op legendary. Hoop dat ze snel de control glitch fixen zodat ik me weer ouderwets kan gaan ergeren.![]()
Dat zat er nog steeds in toch? Ze zijn met een patch bezig maar ik heb nog niets mogen downloaden de afgelopen dagen. Bovendien komt het veel vaker voor. In de maanden voor februari is het mij geen enkele keer overkomen, maar daarna een stuk of 6-7 keer. Mijn DNF is ook volledig naar de knoppen nu dus het heeft geen zin om online te spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Stuurver het volgende:
Je bedoelt dat wanneer je tegenstander je team bestuurt? Is dat weer terug?
Oh, dat is waar. Maak je dus niet ongerust als je op PS3 zit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef OmniRocket het volgende:
volgens mij gebeurd het ook alleen op de xbox
Ze hadden het opgelost, maar er is een andere manier ontdenkt, die is nog niet gefixt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wanneer je tegenstander je team bestuurt? Is dat weer terug?
speelt cisse een beetje fijn? Hoe snel is hij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb Sulejmani maar in de spits gezet,heel makkelijk om met hem de verdediging te dollen
nu heb ik als voorhoede:
Cisse-Sulejmani-Verhoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |