SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goed vond ik Zigic niet.... Op het EA forum werd zelfs Martins aangedragen voor IFquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | GK; Stekelenburg (Ajax, 82 >> 85) CB; Rami (Lille, 79 >> 81) CB; Hummels (Dortmund, 81 >> 85) CB; Astori (Cagliari, 76 >> 80) CM; Parker (West Ham, 78 >> 82) CM; Rakitic (Sevilla, 78 >> 81) CAM; Diego (Wolfsburg, 82 >> 84) LM; Ayew (Marseille, 75 >> 79) RW; Sanchez (Udinese, 82 >> 85) ST; Pato (AC Milan, 83 >> 85) LW; Young (Aston Villa, 83 >> 86) Subs: GK; Shafer (Nurnberg, 76 >> 80) CB; Ballesteros (Levante, 72 >> 74) CM; O'Hara (Wolves, 75 >> 79) LM; Alvarez (Tigres, 75 >> 80) ST; Beckford (Everton, 74 >> 79) RW; Wijnaldum (Feyenoord, 76 >> 81) ST; Sutton (Motherwell, 71 >> 74) |
Ik juist nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer dat wijnaldum niet als c(a)m is, had ik meer aan gehad dan rw
Had ik gisteren ook, stond met 3-0 voor, en die gast liet het spel vastlopen. Dus ben ik na 10 minuten wat anders gaan doen. 20 minuten later was ie zelf gequit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Stuurver het volgende:
Ik sta 1:0 voor in de 6e minuut en mijn menu doet iets in het menu en laat het spel weer lopen en het spel loopt weer vast
Je bedoelt dat wanneer je tegenstander je team bestuurt? Is dat weer terug?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel nu sowieso niet online. Pas als ze die control glitch hebben gefixt ga ik weer spelen. En dan bestaat dit vastloopprobleem nog, net als die kleine stutters heel af en toe waarbij het scherm 1 a 2 seconden stilstaat.
Nog twee mooie goals van mij, één online en één in offline tournooi op legendary moeilijkheid:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68361306
Bojan = held.
Is een soort mini-Messi maar dan hondermiljoenmiljard keer goedkoper.
Zijn back-up Nilmar is echter ook niet slecht:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68629870
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb Nilmar trouwens als CF met Kanouté of Fabiano daarvoor als aanspeelpunt, zoals je ook kunt zien in de video. Werkt echt geniaal.
Mis wel een beetje de spanning offline. Ik win elke wedstrijd makkelijk, ook op legendary. Hoop dat ze snel de control glitch fixen zodat ik me weer ouderwets kan gaan ergeren.![]()
Dat zat er nog steeds in toch? Ze zijn met een patch bezig maar ik heb nog niets mogen downloaden de afgelopen dagen. Bovendien komt het veel vaker voor. In de maanden voor februari is het mij geen enkele keer overkomen, maar daarna een stuk of 6-7 keer. Mijn DNF is ook volledig naar de knoppen nu dus het heeft geen zin om online te spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Stuurver het volgende:
Je bedoelt dat wanneer je tegenstander je team bestuurt? Is dat weer terug?
Oh, dat is waar. Maak je dus niet ongerust als je op PS3 zit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef OmniRocket het volgende:
volgens mij gebeurd het ook alleen op de xbox
Ze hadden het opgelost, maar er is een andere manier ontdenkt, die is nog niet gefixt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wanneer je tegenstander je team bestuurt? Is dat weer terug?
speelt cisse een beetje fijn? Hoe snel is hij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb Sulejmani maar in de spits gezet,heel makkelijk om met hem de verdediging te dollen
nu heb ik als voorhoede:
Cisse-Sulejmani-Verhoek
78 pace en 73 dribblequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
speelt cisse een beetje fijn? Hoe snel is hij?
Bij Aston Villa speelde hij als linksback volgens mij en dat is blijven hangen daar denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef broodjeeimetui het volgende:
een paar malloten hebben Anita LB omhoog geduwdminimale buy nog zit op 14k nu.
Dit is ook zo'n speler die je nodig hebt als je een eredivisie team maakt. Bouma kan ik nu niet vinden. Waarom is Bouma eigenlijk een LB? Hij speelt toch altijd op CB bij PSV of heb ik dat verkeerd.
Je kunt toch wel gewoon friendly games spelen tegen iemand die je kent ofzo ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel nu sowieso niet online. Pas als ze die control glitch hebben gefixt ga ik weer spelen. En dan bestaat dit vastloopprobleem nog, net als die kleine stutters heel af en toe waarbij het scherm 1 a 2 seconden stilstaat.
Nog twee mooie goals van mij, één online en één in offline tournooi op legendary moeilijkheid:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68361306
Bojan = held.
Is een soort mini-Messi maar dan hondermiljoenmiljard keer goedkoper.
Zijn back-up Nilmar is echter ook niet slecht:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/68629870
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb Nilmar trouwens als CF met Kanouté of Fabiano daarvoor als aanspeelpunt, zoals je ook kunt zien in de video. Werkt echt geniaal.
Mis wel een beetje de spanning offline. Ik win elke wedstrijd makkelijk, ook op legendary. Hoop dat ze snel de control glitch fixen zodat ik me weer ouderwets kan gaan ergeren.![]()
Ik heb Bouma..gewoon om de paar uur even checken..hij is zeldzaam nowadays. Atouba is een goed alternatief. Wel een LWB, maar ik vind hem fijner dan Anita.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef broodjeeimetui het volgende:
een paar malloten hebben Anita LB omhoog geduwdminimale buy nog zit op 14k nu.
Dit is ook zo'n speler die je nodig hebt als je een eredivisie team maakt. Bouma kan ik nu niet vinden. Waarom is Bouma eigenlijk een LB? Hij speelt toch altijd op CB bij PSV of heb ik dat verkeerd.
Oepsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Bouma..gewoon om de paar uur even checken..hij is zeldzaam nowadays. Atouba is een goed alternatief. Wel een LWB, maar ik vind hem fijner dan Anita.
Vanaf 19uquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef broodjeeimetui het volgende:
zitten steek en gini al in pakjes? Anders ga ik ze zo ff halen alhoewel het mischien slimmer is om een weekje te wachten
Anita verneukt zelfs de meest makkelijke kopduels bij die kutcrosses...komt altijd ineens tegenover een spits te staanquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:08 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Oeps
Anita heeft totaal geen body maar is wel lekker snel, atouba omgekeerd![]()
halen!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:24 schreef Fenomeno het volgende:
Staat op ps3 1 if doedzak op trade, slechts 125k
Baal er nog steeds van dat ik mijn if janssen verscheten heb voor 3000 nu zou ik hem wel weer willen hebben in me teamquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Voor de xboxers: IF doedel aangeboden atm, 24.500 starting price, misschien kan je hem wel voor dat geld halen.
40 min left
Nav jouw post ging ik even kijken wat hij waard is, komt er net een buy now van 3500 op, maar net toen ik klikte was hij al verkochtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Baal er nog steeds van dat ik mijn if janssen verscheten heb voor 3000 nu zou ik hem wel weer willen hebben in me team
haha dat is balen,quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nav jouw post ging ik even kijken wat hij waard is, komt er net een buy now van 3500 op, maar net toen ik klikte was hij al verkocht
iemand van hier?
Hoop frustratie levert het op he! Ik heb het gister twee keer gehad en beide gezegt dat ik naar ea ging om een ban te laten op leggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Stuurver het volgende:
Ik kwam net ook zo iemand tegen die mijn team bestuurde.
Dan ben je echt triest als je zoiets gaat doen, die mensen moeten ze gelijk bannen.
Ik vind het irritant dat je niet zoals in ranked de eerste 5 minuten kan quitten zonder puntenverlies.
EA kan ook nooit een keer iets goed doen met Fifa 11
Zolang die bug er is heb ik geen zin om FUT te spelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoop frustratie levert het op he! Ik heb het gister twee keer gehad en beide gezegt dat ik naar ea ging om een ban te laten op leggenen bij 1 potje ging hij weg , en die andere smeekte om het niet te doen en speelde met mij mee tegen zijn eigen team, zonder rode kaarten te maken en gewoon goed voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |