Moet je even het verschil bekijken in prijs he..die LWB-LB kaarten zijn niet heel duur meer volgens mij..3K ofzo? Uit luiheid van anderen kan het wel lucratief zijn om hem te gebruiken, maar weet niet of dat in zijn geval zo is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef GuRBuH het volgende:
Is het de moeite waard om A. Cole om te bouwen naar LB? Voor de verkoop bedoel ik.
Er is een SIF Sanchez nuquote:
Heb je die nieuwe IF sanchezquote:
Demand = Highquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Van het EA forum:
"Bought IF Sanchez for 280, it was good then, now he's like 180, lost 100k profit in sake of a hour. :/ "
Haha
Ik hoop dat je er snel vanaf komt, maar een kut IF kan je het niet noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef emokid het volgende:
Zie nu al een van 165k erop, jezus. Ik ben bang dat ik er niet van af ga komen voor 175. Heb ik weer zo'n kut IF, vorige week ook al en de week daarvoor. IF Diego Lopez
Misschien opgekocht en daarna voor duurder er weer op gezet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef emokid het volgende:
Ik zie nu drie IF Young's van 'costarica', hoe de fuck komt deze gast aan 3 IF kaarten.
Echt kut zou ik het toch niet noemen..enige IF's die ik ooit heb gehad (3 stuks ofzo) waren samen 5K waardquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef emokid het volgende:
Zie nu al een van 165k erop, jezus. Ik ben bang dat ik er niet van af ga komen voor 175. Heb ik weer zo'n kut IF, vorige week ook al en de week daarvoor. IF Diego Lopez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |