Welneequote:Op woensdag 2 maart 2011 04:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Ben wel zenuwachtig met je afkeurende posts
Van mij ook maar veel is niet te vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee![]()
Gaat over MIJN smaak he?? En die best uniek
Ook geen rock, wel te pruimenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ugly Kid Joe - I hate everything about you in 3-2-1..
Is niet persoonlijk bedoeld hoorquote:
quote:
ik keek ff weg.. zie ik 2 nieuwe namen.. ik denk huh is dit nog wel radio onz topicquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ugly Kid Joe - I hate everything about you in 3-2-1..
onee nog effe wachten
Nee dit heet N8Baggerquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
ik keek ff weg.. zie ik 2 nieuwe namen.. ik denk huh is dit nog wel radio onz topic
ik haat nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet persoonlijk bedoeld hoor
Nee, dit heet vijandige overnamequote:
Neeequote:
Beetje last van ons kent ons gevoelens?quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dit heet vijandige overname
Je bent hier in het topic over late maagden en pua enzo. wat doe jij hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
ik keek ff weg.. zie ik 2 nieuwe namen.. ik denk huh is dit nog wel radio onz topic
Nee, van "ik heb van jullie klootzakken gehoord"-gevoelensquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beetje last van ons kent ons gevoelens?
wat een vijandigheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, van "ik heb van jullie kloozakken gehoord"-gevoelens
dan weet ik ook niet wat ik hier doequote:Op woensdag 2 maart 2011 04:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent hier in het topic over late maagden en pua enzo. wat doe jij hier
ik heb je de goede link al gegeven.. doe het zelfquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:56 schreef Godshand het volgende:
Kan iemand deze request, requesten:
Slash: By the Sword
ik zei al, die doet het niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb je de goede link al gegeven.. doe het zelf
Ik ga susanna hoffs aanvragen met ' my side of the bed'quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dit heet vijandige overname
Led komt er nog aan, als je dat niet waardeert ga ik in een hoekje huilenquote:
Boehoe zeg.. Mag ik mijn eigen dj zijn??quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Led komt er nog aan, als je dat niet waardeert ga ik in een hoekje huilen
verzoek grantedquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boehoe zeg.. Mag ik mijn eigen dj zijn??
Draai lekker zelf Slashquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:02 schreef Godshand het volgende:
Geen Slash hebben ze, maar wel Pink Floyd
Komt er straks aan
doe ik morgen wel weerquote:
quote:
ffies gefikstquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:06 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
luiser normaal nooit radio vind het wel grappig![]()
onzin radio is echt leuk![]()
Dat wilde ik zeggen mja niet goed voor mn statusquote:
Doe lekker waar je zelf zin in hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom op zeg, ONZradio, hoe geweldig het ook kan zijn, heeft je eigen vrijheid tot muziek draaien niet afgepakt hoor
No worriesquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe lekker waar je zelf zin in hebt
iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worriesGing mij om "Slash is er niet"
Verdorie, dan draai je het toch zelf??/
hoeft ook niet te betekenen dat het als een minpunt wordt ervarenquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worriesGing mij om "Slash is er niet"
Verdorie, dan draai je het toch zelf??/
Al wat ik zeg is: als je iets mist draai je het zelfquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:13 schreef n8n het volgende:
[..]
hoeft ook niet te betekenen dat het als een minpunt wordt ervaren
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh jee, topic kill??
Jongens toch..
Ben je super lesbo van planeet venus-x dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben er nog hoor..ben ook ff andere dingen aan het doen...
waarom reageer ik op jongens toch?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben je een super lesbo van planeet venus-x dan?
Stel je niet aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben je super lesbo van planeet venus-x dan?
terug in je mandquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben je super lesbo van planeet venus-x dan?
poging gewaagd werkt niet echt voor mequote:
Dan vraag je en ander toch??quote:
Heeft hij tot op heden niet gedaan denk je??quote:
geen ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 05:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft hij tot op heden niet gedaan denk je??
Wat zegt hij nou zelf??quote:
oh ja.. maar toen ik het eerste poste had ik dat nog niet gezienquote:
ik begin bang te wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:29 schreef Stokstaart het volgende:
Heb speciaal voor Knetter een plaatje aangevraagd.
Yesquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:32 schreef Schenkstroop het volgende:
zet je onz-radio volume op 10 geniale plaat nu
jij hield toch van harde rockquote:
Lul niet zo dom en geniet ---> GMquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Ik krijg een harde piemol van draakje"??? Tuuk
George Michael... Vast niks voor jouquote:
ja niks eigenlijk.. gewoon je zei hetquote:
Typisch voobeeld! Even analyseren??quote:
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 05:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja niks eigenlijk.. gewoon je zei het
hoe raad je het?quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
George Michael... Vast niks voor jou
wut?quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Typisch voobeeld! Even analyseren??
hoezo?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Godshand
Bericht:
Dit past bij Knetter
Zal ik ff?? of blijk/f ik lief??quote:
doe je dingquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal ik ff?? of blijk/f ik lief??
dankje voor het liedjequote:Op woensdag 2 maart 2011 05:45 schreef Stokstaart het volgende:
Kan niet eens Metallica aanvragen kutdraak
Foeiquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:45 schreef Stokstaart het volgende:
Kan niet eens Metallica aanvragen kutdraak
wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Foei[quote][ afbeelding ][b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1615616/5/25#93525944]
Het kan altijd erger natuurlijk...quote:
Keejquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:47 schreef n8n het volgende:
[..]
dan luister je maar naar je eigen muziek
Jij bent juist normaal. Eerder doorsnee dan 'gek'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het bericht bij dit verzoekje klopt![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent juist normaal. Eerder doorsnee dan 'gek'.
wordt je graag doorsnee genoemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat nou een compli of een belediging
Dikke belediging...quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar het komt van stokstaart.. dus.. tjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke belediging...
Wat denk je zelf??
Laat ik volledig over aan jouw beoordelingsvermogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vergeet Stokstaartquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar het komt van stokstaart.. dus.. tja
Je bent er zelf één Whisker!quote:
dat kan niet.. met wie moet ik dan ruzie maken?quote:
Mij ofzo, zie je later wel weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan niet.. met wie moet ik dan ruzie maken?
Alsof wij ooit ruzie hebben gemaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan niet.. met wie moet ik dan ruzie maken?
hmm.. hou niet van ruzie maken met vrouwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij ofzo, zie je later wel weer
altijd eeuwige liefde hequote:Op woensdag 2 maart 2011 05:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof wij ooit ruzie hebben gemaakt.
Denk gewoon naquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. hou niet van ruzie maken met vrouwen
Zolang je maar geen Caro Emerald gaat aanvragen!quote:
Heb je gezopen?quote:
waarom moet ik gaan nadenken.. nadenken is overratedquote:
Omdat ik iets slims zeg??quote:
wij gaan ruzie makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Caro Emerald gaat aanvragen!
brein is half-bakedquote:
Wat is er slim aan? Je gebruikt niet eens leestekens.quote:
Nee, nadenken is slimquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom moet ik gaan nadenken.. nadenken is overrated
Exact.quote:
Nog blind ook??quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is er slim aan? Je gebruikt niet eens leestekens.
Echt slim ben je niet hoor.quote:
Je doet wat JIJ wil he??quote:
jij ook niet.. dat scheeltquote:
Wilt....quote:
Nee ben best dom, zegt mijn titel ookquote:
hmm.. ik vind JOU best irritant worden... waarom weet ik niet.. geen exacte reden voor.. voel het gewoon sorryquote:
Want?quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ook niet.. dat scheelt
Je hebt je zeepje stevig vastgehouden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Ik laat me niet pakken hoor, op een ONZ-meet.
IK weet het wel hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ik vind JOU best irritant worden... waarom weet ik niet.. geen exacte reden voor.. voel het gewoon sorry
Jij = stam + t.quote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je gevoelquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ik vind JOU best irritant worden... waarom weet ik niet.. geen exacte reden voor.. voel het gewoon sorry
ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Ik laat me niet pakken hoor, op een ONZ-meet.
afgemaak halloquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij = stam + t.
Basisschool niet afgemaakt?
valt op je gaat gelijk met whiskersquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ik voel me teveel verheven hier. Doei.
Ja hoor, jammer dat jij nooit van sterke werkwoorden hebt gehoordquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij = stam + t.
Basisschool niet afgemaakt?
Idem, met jij of je na het werkwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor, jammer dat jij nooit van sterke werkwoorden hebt gehoord
Whiskers gaat nergens heen hoor meisquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt op je gaat gelijk met whiskers
Hoezo? Ik ben veel beter dan haar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt op je gaat gelijk met whiskers
oh gezellig danquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whiskers gaat nergens heen hoor meis
Ja hoor jochiequote:Op woensdag 2 maart 2011 06:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idem, met jij of je na het werkwoord.
nee ik dacht aan andere dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
O Knettertje denkt nu dat we een kloon zijn!
Vertelquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben veel beter dan haar!
dan zijquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben veel beter dan haar!
Nee je faalt gewoon keihard:quote:
enquote:Onregelmatige werkwoorden in het Nederlands zijn werkwoorden die in de tegenwoordige tijd op een andere manier vervoegd worden dan sterke of zwakke werkwoorden. Sommige vertonen klinkerwisseling in de stam en soms ontbreekt de letter t die in de 2e en 3e persoon aan de stam van een regelmatig werkwoord wordt toegevoegd.
Werkwoorden die in de tegenwoordige tijd regelmatig zijn, staan hier niet vermeld. De verleden tijd van deze werkwoorden is zwak, sterk, of onregelmatig zwak, zie Lijst van sterke en onregelmatige werkwoorden in het Nederlands.
Het persoonlijk voornaamwoord u was oorspronkelijk een 3e persoon maar wordt thans veel met de 2e persoon gebruikt. Dus niet meer u heeft maar u hebt. Dit verschijnsel is alleen bij onregelmatige werkwoorden merkbaar. Staat u achter de persoonsvorm, dan vervalt de t echter niet - ondanks heb jij is het dus niet heb u maar hebt u.
quote:idem, met jij of je na het werkwoord heb had ben was kun, kan kon zul, zal zou mag mocht wil wou, wilde
Nee.quote:
Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee je faalt gewoon keihard:
[..]
en
[..]
Heb gewoon gelijk.quote:
Leuk geprobeerd, doeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee je faalt gewoon keihard:
[..]
en
[..]
Watjequote:
zoals?quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik dacht aan andere dingen
het is een vergelijking, dan zij is. Nu zegt hij zich verheven te voelen boven haar, dat spul dat uit je huid groeitquote:
ik heb nog een leven enzo.. en vind jullie niet zo gezelligquote:
Ok trusten dan maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nog een leven enzo.. en vind jullie niet zo gezellig
Nope, wilt bestaat (ok bestond) niet, tot er domme mensen van de middelbare school afkwamen die geen strerke ww konden vervoegenquote:
Pertinent onjuist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, wilt bestaat (ok bestond) niet, tot er domme mensen van de middelbare school afkwamen die geen strerke ww konden vervoegen
Het is wat jij wilt en wil jij. Het gaat er hier om waar de persoonsvorm staat. Voor of na het werkwoord.quote:
Gaat nergens meer over inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:20 schreef Melting het volgende:
Mensen.... zijn jullie zo vroeg al aan het discussieren over werkwoorden?
vraagteken was overbodig weet niet waarom ik die geplaatst hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is wat jij wilt en wil jij. Het gaat er hier om waar de persoonsvorm staat. Voor of na het werkwoord.
Wat liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart heb een liedje voor je aangevraagd
je bent een grote stoere vent.. dat doet je niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:28 schreef Stokstaart het volgende:
Nog een uurtje werken en zo het donker in brrrrrrr
ik ook.. en nu ga ik plassenquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:31 schreef Stokstaart het volgende:
Nou ben benieuwd wat je hebt aangevraagd
Wat is jouw muziek dan?quote:
Hoe moet dat? Liedje is wel liefquote:
http://www.onzinradio.nl/verzoek/playlist.php vakje linksquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
dat ben je stokstaart
Mijn muzieksmaak is wel erg breed. En eerlijk is eerlijk. Dit liedje is niet slecht.quote:
schat dit is geen rnbquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is wel erg breed. En eerlijk is eerlijk. Dit liedje is niet slecht.
Ik ben zelf niet van de rnb en zo...
Kan slecht tegen complimentjes dus nu maak je me aan het blozenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan slecht tegen complimentjes dus nu maak je me aan het blozen
Me ex luisterde ditquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:37 schreef Melting het volgende:
Dit nummer heb ik trouwens aangevraagd. Lekkere muziek.
had t gezien.. ja normaal wel.. alleen ik ben nu dus op mijn laatste energie.. dan hou ik van langzamerquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:37 schreef Melting het volgende:
Dit nummer heb ik trouwens aangevraagd. Lekkere muziek.
Dus alles wat je ex luisterde is slechte muziek?quote:
Waarom ga je niet slapen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had t gezien.. ja normaal wel.. alleen ik ben nu dus op mijn laatste energie.. dan hou ik van langzamerminder bass enzo in mijn oren
Nee is meer een persoonlijke aversie denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus alles wat je ex luisterde is slechte muziek?
Omdat... shit net had ik iets briljants bedacht... ben t weer kwijt...quote:
Geen rode limonade meer voor jou!quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat... shit net had ik iets briljants bedacht... ben t weer kwijt...
Mijn ex luisterde na een tijdje aales wat ik goed vind, dan zou ik nu naar snow patrol moeten luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je dat niet dan. Dat bepaalde muziek je aan een bepaalde periode in je leven herinnert?
witte wijn mag nog wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen rode limonade meer voor jou!
Rode wijn is beter.quote:
ben nog bezig met het leren drinken ervanquote:
[AA-modus on]quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben nog bezig met het leren drinken ervan
Zuid Afrikaanse is vaak wel te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:43 schreef Melting het volgende:
Ik drink ook nooit rode wijn. Ben het ook aan het proberen, maar heb nog geen lekkere gevonden.
Al menige fles is hier door de afvoer gegaan.
Menhir 2008 is een goeie, 8 euro ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:43 schreef Melting het volgende:
Ik drink ook nooit rode wijn. Ben het ook aan het proberen, maar heb nog geen lekkere gevonden.
Al menige fles is hier door de afvoer gegaan.
aaah papa stokstaartquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[AA-modus on]
Pas nou maar op met zuipen voor het slapen gaan, straks wen je er nog aan
[/AA-modus off]
Zo nu eerst een groepsknuffel.
quote:
quote:
Heb in mijn alcoholistische periode altijd alleen wijn en bier gedronken. Gemiddeld een fles wijn en 4 bier per avond/nacht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:44 schreef Melting het volgende:
Waarom pak je dan niet gewoon een borrel.....
Nee maar je slaapt wel al tijden slecht en zoiets sluipt er in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was benieuwd naar je reactie
maar wordt echt geen alcoholist hoor... mag ik niet met de meds
Nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
melting.. hoe laat moet jij weg?
gaat goed komen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar je slaapt wel al tijden slecht en zoiets sluipt er in.
Insgelijksquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu.
Dus ik wens jullie een fijne "nacht".
tot laterquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu.
Dus ik wens jullie een fijne "nacht".
K mag zo ook lekker naar huis.quote:
zou ik ook wel heel graag willen.. nu nog student hequote:Op woensdag 2 maart 2011 06:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K mag zo ook lekker naar huis.![]()
Waarom zoek je geen nachtbaan?
Streekmuziek/Folk voor jou toch??quote:
* Knetterkrankjorum kijkt jou nu heul boos aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Streekmuziek/Folk voor jou toch??
Je bent tegen democratie?quote:
quote:
Kort samengevat wel, en er is geen partij die mijn stem waard isquote:
Ik stem dezelfde als wat ik landelijk deedquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Kijken welke extreem rechtse partij ik deze keer ga stemmen.
VVDquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik stem dezelfde als wat ik landelijk deed![]()
gewoon vvd
quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VVD![]()
Had jou meer als zo'n PvD typetje ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |