quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:31 schreef n8n het volgende:
d'r is een prachtig stuk uit deze versie geknipt
hahaha dans muziek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:32 schreef TCI het volgende:
omg ik zie net in winamp wat mijn broer klaar heeft staan om uit te zenden. gaan jullie leuk vinden.....
nieuwe lay out van fok is echt poep door een dichte trechter
allemaal nummers van sean paul, staat ook bij dat er misschien nummers van usher vrijdag gedraaid gaan wordenquote:
spierpijn muziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:34 schreef TCI het volgende:
[..]
allemaal nummers van sean paul, staat ook bij dat er misschien nummers van usher vrijdag gedraaid gaan worden
Jannnnnquote:
ik heb een lollie in mijn broekquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum pakt nog een lollie
weet ik.. hij draait de laatste tijd meer metallica.. daardoor wist ik al dat je me de gek aan stakquote:
he bahquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:34 schreef TCI het volgende:
[..]
allemaal nummers van sean paul, staat ook bij dat er misschien nummers van usher vrijdag gedraaid gaan worden
quote:
mooi meer metal, word soms gek van al dat pop wat hij nu draaitquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik.. hij draait de laatste tijd meer metallica.. daardoor wist ik al dat je me de gek aan stak
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
TCI
Bericht:
ook goed nummer
ik ben wel zijn broertje is niet zo vreemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is een viro uitspraak
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:38 schreef TCI het volgende:
[..]
ik ben wel zijn broertje is niet zo vreemd
maar zegt hij werkelijk zulke dingen?
allemachtig schrok me de pleurisquote:
kan het wel begrijpen, hij heeft net de bons gehad. en hij heeft het niet makkelijk de afgelopen tijd. zal wel zijn manier zijn om afleiding te zoek als hij thuis zit.quote:
K heb een rotkop weet utquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allemachtig schrok me de pleuris![]()
![]()
wakker hequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K heb een rotkop weet ut
Hoestie?
Ahhhquote:
Uhuquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met jou stokstaart? aan t werk?
Moe je zorge dat je gaat ontspannequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moe je zorge dat je gaat ontspanne
* Stokstaart schenkt een borrel in voor Knetter
Goed slaapmiddelquote:
haha vind je dat zo ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ben blij dat jullie er zijn
![]()
toen sharr om 1 uur stopte met draaien bleef ik alleen achter in het topic.. wou al bijna een boek gaan lezen
alle goede boeken zijn al ingepakt (ivm verhuizing) dus had alleen pinkeltje nog liggen.. en die ken ik allemaal alquote:
ga je de keuken schoonmaken?quote:
niet eens een slecht ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je de keuken schoonmaken?
welke nummer ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
TCI dit moet jij ook gwoon goede muziek vinden
ja sorry, zoveel berichten op mijn scherm. kan het niet allemaal volgen.... weet niet hoe mijn broer dit doet :$quote:
zoveel berichtjes? ohoh tientallen mensen die je meteen aanspreken via dm ;pquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:59 schreef TCI het volgende:
[..]
ja sorry, zoveel berichten op mijn scherm. kan het niet allemaal volgen.... weet niet hoe mijn broer dit doet :$
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
Die titel.... alle nachtbrakers.. aanbid die titel
meatloaf is gewoon geweldig goede muziek.. gitaar solo's soms waar je bijna instant van klaar komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:00 schreef TCI het volgende:
het viel wel mee eigenlijk, had niet verwacht leuk te vinden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:01 schreef TCI het volgende:
hoe durft die kerel shinedown een schijtband te noemen?!
was ik dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:01 schreef TCI het volgende:
hoe durft die kerel shinedown een schijtband te noemen?!
dacht al waar is mijnes heen.. die komt hiernaquote:
zoals het hoortquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht al waar is mijnes heen.. die komt hierna
ik ga zo de witte chocoladeson aanvragen wat doe je me aanquote:
als je dat doet hequote:Op woensdag 2 maart 2011 03:14 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ga zo de witte chocoladeson aanvragen wat doe je me aan
nog 5 minuten om me te overtuigenquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je dat doet heserieus.. waaaaaag het niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb je al een dm gestuurd toen er een jingle was waar ik wat in zei!quote:
hihi en ik noemde jou zoquote:
het was dan miss geen kreun maar wel mijn stem.. plzzz geen witte chocolade song aanvragenquote:
Daarbij denk ik aan iemand waar het kwijl uit de mondhoek looptquote:
geen zorgen dat was niet de hip hop waar ik op doeldequote:Op woensdag 2 maart 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was dan miss geen kreun maar wel mijn stem.. plzzz geen witte chocolade song aanvragen
gelukkig.. als jij dat wel hip hop noemde dan was jij wel heel bijzonder en speciaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:19 schreef n8n het volgende:
[..]
geen zorgen dat was niet de hip hop waar ik op doelde
ben ik ook welquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig.. als jij dat wel hip hop noemde dan was jij wel heel bijzonder en speciaal
hoe doe je dat ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi en ik noemde jou zoeen heul speciale user
geen raymond voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier krijg ik geen half stijfje van
dat zijn allemaal ingesproken jingles.. die in draakje staan.. ze worden random afgespeeld dus als er iemand zegt dat het kut muziek is.. is random dus meent die gene niet.. al vind ik jou wel een heul speciale userquote:
je UI loopt op de beat meequote:Op woensdag 2 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zijn allemaal ingesproken jingles.. die in draakje staan.. ze worden random afgespeeld dus als er iemand zegt dat het kut muziek is.. is random dus meent die gene niet.. al vind ik jou wel een heul speciale user
Fijn u te ontmoeten mevrouwquote:
oh oke, ik dacht dat mensen mij zaten af te zeiken :$quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zijn allemaal ingesproken jingles.. die in draakje staan.. ze worden random afgespeeld dus als er iemand zegt dat het kut muziek is.. is random dus meent die gene niet.. al vind ik jou wel een heul speciale user
hihiquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:25 schreef TCI het volgende:
[..]
oh oke, ik dacht dat mensen mij zaten af te zeiken :$
hier zeikt men niet op elkaar, alleen als je het lief vraagtquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:25 schreef TCI het volgende:
[..]
oh oke, ik dacht dat mensen mij zaten af te zeiken :$
gadverquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:27 schreef n8n het volgende:
[..]
hier zeikt men niet op elkaar, alleen als je het lief vraagt
Lieg nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:27 schreef n8n het volgende:
[..]
jawel.. er was vandaag heuse bijna knetterhaat bij onzquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:27 schreef n8n het volgende:
[..]
quote:
wie ik?quote:
oude koeienquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. er was vandaag heuse bijna knetterhaat bij onz
hoe ga je daar mee om?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:32 schreef TCI het volgende:
ik hoor mijn broer dit nummer wel erg vaak draaien de laatste tijd
wat is te jong, tegenwoordig zijn er al tienermoeders van 15 jaar, dat is even oud als dat ik ben :$quote:
dat is nou de 2e keer dat ik een oude fiets genoemd word in 2 dagenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:34 schreef TCI het volgende:
[..]
jij bent ziek in je hoofd rot een eind op flikker
door mij ook?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[\
[..]
dat is nou de 2e keer dat ik een oude fiets genoemd word in 2 dagen
mmmm, das best duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:34 schreef TCI het volgende:
[..]
jij bent ziek in je hoofd rot een eind op flikker
Oude fietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[\
[..]
dat is nou de 2e keer dat ik een oude fiets genoemd word in 2 dagen
nee 1 keer door viro zijn neefje.. wat opgenomen is door dj koelkast dus heb nog herhaaldelijk terug mogen horenquote:
maar ik ben heul nog nie zo oud.. ben nog geen kwart eeuwquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oude fiets
Voel je niks van
Bladiebla
oude fietsen rijden het lekkerstquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee 1 keer door viro zijn neefje.. wat opgenomen is door dj koelkast dus heb nog herhaaldelijk terug mogen horen
Arme jij.. Knufffquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik ben heul nog nie zo oud.. ben nog geen kwart eeuw![]()
![]()
en bedankt hequote:Op woensdag 2 maart 2011 03:38 schreef TCI het volgende:
serieus nu weet ik weer waarom ik haast nooit op fok te vinden ben, snap niet wat mijn broer hier zo leuk vind
oud was in het geval dat ik het zei relatiefquote:
oh is dat opgenomen, toen wij gisteren in een melige bui de mic van mijn broer hadden over genomen ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee 1 keer door viro zijn neefje.. wat opgenomen is door dj koelkast dus heb nog herhaaldelijk terug mogen horen
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:39 schreef TCI het volgende:
[..]
oh is dat opgenomen, toen wij gisteren in een melige bui de mic van mijn broer hadden over genomen ?
omg waar kan ik dat horen, we deden nog een paar grappige arnold schwartneger uitspraken, dat proberen mijn neef en ik tenminstequote:
daarvoor moet je bij dj.koelkast zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:41 schreef TCI het volgende:
[..]
omg waar kan ik dat horen, we deden nog een paar grappige arnold schwartneger uitspraken, dat proberen mijn neef en ik tenminste
ik vind dat we nog heul braaf en redelijk normaal doenquote:
Ja hoor, dat kan.. En dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind dat we nog heul braaf en redelijk normaal doenen we schelden je niet uit.. ik herinner me een dragems incidentje.. waarbij jij de radio niet aan de praat kreeg? kan dat?
Keuken schoonmaken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nummer.. echt zoo goed.. zal er bijna van gaan soppen.. donder wat een lekker nummer
jij en whiskers2009 kennen elkaar als ik het zo lees ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind dat we nog heul braaf en redelijk normaal doenen we schelden je niet uit.. ik herinner me een dragems incidentje.. waarbij jij de radio niet aan de praat kreeg? kan dat?
en dan niks.. gewoon een punt dat afzeiken dus wel hier bestaatquote:
kennen is een groot woordquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:43 schreef TCI het volgende:
[..]
jij en whiskers2009 kennen elkaar als ik het zo lees ?
oh ok dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kennen is een groot woord
ik vind jou gewoon lief hoorquote:
Nee, want ik luister nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan niks.. gewoon een punt dat afzeiken dus wel hier bestaat
en dat wij nu heul normaal doen
Heb jij al verzoekjes gedaan btw?
nog de radio niet aan de praat?quote:
Ik was ff zeer frustie en NIET lief, maar thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou gewoon lief hoor![]()
Jawel inmiddels wel.. Maar ben ff mijn eigen djquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog de radio niet aan de praat?
ik was toen ook niet lievv op een gegeven moment.. sorry nog daarvoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was ff zeer frustie en NIET lief, maar thanks
aaah okequote:Op woensdag 2 maart 2011 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel inmiddels wel.. Maar ben ff mijn eigen dj
Is goed hoor, IK was ook niet liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was toen ook niet lievv op een gegeven moment.. sorry nog daarvoor
oh shit tis al bijna 4 uur.. ik ga zo ook maar eens een poging wagenquote:
we nemen je zoals je bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was ff zeer frustie en NIET lief, maar thanks
jij neemt alles met een gatquote:
wat vind je van mijn liedje ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh shit tis al bijna 4 uur.. ik ga zo ook maar eens een poging wagen
wat een nivo hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij neemt alles met een gat
ik sta niet bekend om mijn niveauquote:
die is zeker onder de gordel te vinden ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik sta niet bekend om mijn niveau
dit vind ik wel mooi jaquote:
ik sta bekend om mijn genialiteit en mijn enorme geweldige karakterquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:52 schreef TCI het volgende:
[..]
die is zeker onder de gordel te vinden ?
LOL
merk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik sta bekend om mijn genialiteit en mijn enorme geweldige karakter
jij weet meer dan ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij neemt alles met een gat
Trustequote:Op woensdag 2 maart 2011 03:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Slaap lekker iedereen!
Knetter![]()
Doeidoei
neem ik ken je niet in het echt....quote:
Geniet ervan meisquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is serieus mijn lievelingsliedje ooit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:56 schreef TCI het volgende:
[..]
neem ik ken je niet in het echt....
Whaha i got ya.... xD
nou ja dat zeg je alleen omdat je het gewoon niet had verwachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ken mijn eigen genialiteit
heb geen bevestiging nodig
quote:
jij hebt het recht om dat te denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:58 schreef TCI het volgende:
[..]
nou ja dat zeg je alleen omdat je het gewoon niet had verwacht
ik houd wel op, heeft toch geen zin zie ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt het recht om dat te denken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:59 schreef TCI het volgende:
[..]
ik houd wel op, heeft toch geen zin zie ik
nee.. dat is sneuquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:01 schreef TCI het volgende:
gaat mijn broer leuk vinden morgen, als ik stiekem zijn downloads op pauze zet.
whehehe doen of niet ?
lief zijn voor broertjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:01 schreef TCI het volgende:
gaat mijn broer leuk vinden morgen, als ik stiekem zijn downloads op pauze zet.
whehehe doen of niet ?
stonden er niet tussen, waar staat die server/schijf met muziek?quote:
maar je vind hem lief dus je doet het nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:03 schreef TCI het volgende:
[..]
is juist lachen kan ik hem stiekem gek mee maken
hij haalt ook grappen uit met mij, zoals alle wc rollen verstoppen en maar 1 velletje laten hangen in de wcquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je vind hem lief dus je doet het niet
verdronken vlinder niet te vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Testament
Land van Maas en Waal
Meester Prikkebeen
Meneer de president
oeh gemeenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:05 schreef TCI het volgende:
[..]
hij haalt ook grappen uit met mij, zoals alle wc rollen verstoppen en maar 1 velletje laten hangen in de wc
vervang dan zn favo muziek door k3 in met de namen aangepastquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:05 schreef TCI het volgende:
[..]
hij haalt ook grappen uit met mij, zoals alle wc rollen verstoppen en maar 1 velletje laten hangen in de wc
dan mag je ze op pauze zettenquote:
al gedaan, hij had het heel snel door. was niet leuk. hij kent bijna al zijn muziek uit zijn hoofd. dat is iets van 5000 nummers. Laatst is hij flink wat muziek aan het downloaden geweest. Als ik het nu doe komt hij er misschien nooit achter. nu staan er 38.000 nummers op zijn pcquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:06 schreef n8n het volgende:
[..]
vervang dan zn favo muziek door k3 in met de namen aangepast
als ie er nooit achter komt is het misschien tijd om wat weg te gooienquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:09 schreef TCI het volgende:
[..]
al gedaan, hij had het heel snel door. was niet leuk. hij kent bijna al zijn muziek uit zijn hoofd. dat is iets van 5000 nummers. Laatst is hij flink wat muziek aan het downloaden geweest. Als ik het nu doe komt hij er misschien nooit achter. nu staan er 38.000 nummers op zijn pc
daar zat ik ook aan te denken, misschien maar iets anders verzinnen. zoals zijn telefoon op een andere taal zetten en ringtone veranderen in iets heel grappigs.quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan mag je ze op pauze zettenal weet ik niet of hij het er op dit moment wel bij kan hebben
je kan denk ik niet op zijn fok profiel komen of wel? anders zou ik gewoon zijn sig kopieren en opslaan in een word documentje en dan zijn sig veranderen een een debiele tekst op zijn fobo zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:10 schreef TCI het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, misschien maar iets anders verzinnen. zoals zijn telefoon op een andere taal zetten en ringtone veranderen in iets heel grappigs.
doe ik niet, zijn media player geeft exact aan hoeveel nummers hij op zijn pc heeft, als er een paar verdwijnen ziet hij het meteenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:10 schreef n8n het volgende:
[..]
als ie er nooit achter komt is het misschien tijd om wat weg te gooien
ik bedoel zelf wat snoeien, ook een keer alles wat ik echt niet meer ging luistern verwijderd, waren ~5000 nummersquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:12 schreef TCI het volgende:
[..]
doe ik niet, zijn media player geeft exact aan hoeveel nummers hij op zijn pc heeft, als er een paar verdwijnen ziet hij het meteen
ik kan er wel op komen, hij heeft zijn mail openstaan, kan zo een andere wachtwoord aanvragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kan denk ik niet op zijn fok profiel komen of wel? anders zou ik gewoon zijn sig kopieren en opslaan in een word documentje en dan zijn sig veranderen een een debiele tekst op zijn fobo zetten
maar hij is dj bij de radio van fok, zal hij niet leuk vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:13 schreef n8n het volgende:
[..]
ik bedoel zelf wat snoeien, ook een keer alles wat ik echt niet meer ging luistern verwijderd, waren ~5000 nummers
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:13 schreef TCI het volgende:
[..]
ik kan er wel op komen, hij heeft zijn mail openstaan, kan zo een andere wachtwoord aanvragen
ga ik doen, eerst stiekem zijn telefoon pakken. hij heeft fok radio erop aanstaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:14 schreef n8n het volgende:
telefoon in t chinees is wel een goeie, wel ff de stappen in het menu onthouden
Dancemuziekje + niet ter zake doende tekst = muziekquote:
draakje draait dit random omdat er geen verzoekjes gedaan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dancemuziekje + niet ter zake doende tekst = muziek![]()
Ergens tussen de 12 en 25 is gewend aan dit soort "muziek"
Jij valt in de doelgroep, not??quote:
Ik wil niemand persoonlijk beledigen..Maar dit is geen muziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draakje draait dit random omdat er geen verzoekjes gedaan worden.
en ja je leeftijds categorie klopt aardig.. ik vind dit iig een geinig nr
quote:
oke. Mag ik dat komen verhelpen? Ik moet nog wel een paar uurtjes.quote:
mee eens is geen muziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil niemand persoonlijk beledigen..Maar dit is geen muziek
nee is best lullig, staan allemaal codes in, snap er geen reet vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
super!!!! wel zijn sig ff opslaan ergens he
dan alleen zijn fobo aanpassen en de zin onder zijn gebruikersnaam?quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:21 schreef TCI het volgende:
[..]
nee is best lullig, staan allemaal codes in, snap er geen reet van
oh hoi trouwensquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke. Mag ik dat komen verhelpen? Ik moet nog wel een paar uurtjes.
Nachten doorhalen.
ja ben je gek, staat een hele lap tekst daarin. dat ik zijn wachtwoord heb veranderd is al erg genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan alleen zijn fobo aanpassen en de zin onder zijn gebruikersnaam?
mietje.. ik had er gewoon een paar zinnen aan toegevoegd boven aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:23 schreef TCI het volgende:
[..]
ja ben je gek, staat een hele lap tekst daarin. dat ik zijn wachtwoord heb veranderd is al erg genoeg
er komt weer een gouden plaat aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar dit is toch supersneu??
wat moet ik erbij zetten dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mietje.. ik had er gewoon een paar zinnen aan toegevoegd boven aan
Kan best, maar dat is dan de lach vd eeuwquote:
Hoi terug.quote:
uhmmm. iets van .. hoi ik ben viro.... ik ben dj bij onzin radio en fap de hele dag op de fobo's van de luisteraars ?quote:
whahahah dat is geniaal xDquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmmm. iets van .. hoi ik ben viro.... ik ben dj bij onzin radio en fap de hele dag op de fobo's van de luisteraars ?
Ik ben groot fan van dj.koelkast.. als ik geen neger was dan zou ik hem willen zijn
zoiets?
op z'n minst mijn bazenplaat nog afwachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn verzoekje.. en ik wil eigenlijk nog niet slapen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand anders die het vorige nr zoooo sneu en fake vond???
Je hoeft het niet met alles eens te zijn hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. maar wou het niet zeggen omdat ik tot nu toe alle muziek die tCI aanvraagt leuk vind :p
Sorryquote:
post ff onder zijn naam dan.. dan kan ik ff kiekenquote:
hoiquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
post ff onder zijn naam dan.. dan kan ik ff kieken
het was the fok!quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wow.. internet ineens donders traag hierhmmzzz.. duurt eeuwen voor hij laad
kwam dr achterquote:
Anders hier welquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wow.. internet ineens donders traag hierhmmzzz.. duurt eeuwen voor hij laad
ook niet van mij maar t heet insomniaquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Homo-muziek Niks mis mee, neit mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |