quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:31 schreef n8n het volgende:
d'r is een prachtig stuk uit deze versie geknipt
hahaha dans muziek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:32 schreef TCI het volgende:
omg ik zie net in winamp wat mijn broer klaar heeft staan om uit te zenden. gaan jullie leuk vinden.....
nieuwe lay out van fok is echt poep door een dichte trechter
allemaal nummers van sean paul, staat ook bij dat er misschien nummers van usher vrijdag gedraaid gaan wordenquote:
spierpijn muziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:34 schreef TCI het volgende:
[..]
allemaal nummers van sean paul, staat ook bij dat er misschien nummers van usher vrijdag gedraaid gaan worden
Jannnnnquote:
ik heb een lollie in mijn broekquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum pakt nog een lollie
weet ik.. hij draait de laatste tijd meer metallica.. daardoor wist ik al dat je me de gek aan stakquote:
he bahquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:34 schreef TCI het volgende:
[..]
allemaal nummers van sean paul, staat ook bij dat er misschien nummers van usher vrijdag gedraaid gaan worden
quote:
mooi meer metal, word soms gek van al dat pop wat hij nu draaitquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik.. hij draait de laatste tijd meer metallica.. daardoor wist ik al dat je me de gek aan stak
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
TCI
Bericht:
ook goed nummer
ik ben wel zijn broertje is niet zo vreemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is een viro uitspraak
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:38 schreef TCI het volgende:
[..]
ik ben wel zijn broertje is niet zo vreemd
maar zegt hij werkelijk zulke dingen?
allemachtig schrok me de pleurisquote:
kan het wel begrijpen, hij heeft net de bons gehad. en hij heeft het niet makkelijk de afgelopen tijd. zal wel zijn manier zijn om afleiding te zoek als hij thuis zit.quote:
K heb een rotkop weet utquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allemachtig schrok me de pleuris![]()
![]()
wakker hequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K heb een rotkop weet ut
Hoestie?
Ahhhquote:
Uhuquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met jou stokstaart? aan t werk?
Moe je zorge dat je gaat ontspannequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moe je zorge dat je gaat ontspanne
* Stokstaart schenkt een borrel in voor Knetter
Goed slaapmiddelquote:
haha vind je dat zo ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ben blij dat jullie er zijn
![]()
toen sharr om 1 uur stopte met draaien bleef ik alleen achter in het topic.. wou al bijna een boek gaan lezen
alle goede boeken zijn al ingepakt (ivm verhuizing) dus had alleen pinkeltje nog liggen.. en die ken ik allemaal alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |