quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt geen Fobo en niemand heeft je gezien, da's pas een echt mystery
Ik heb wel een fobo, maar zonder foto'squote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt geen Fobo en niemand heeft je gezien, da's pas een echt mystery
dus een nofofoboquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb wel een fobo, maar zonder foto's
NIJNquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat iedereen onderhand vergeten is hoe ik eruit zie
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat iedereen onderhand vergeten is hoe ik eruit zie
Ik kreeg hem er gratis bij.. Men zegt dat dat niet kan, maar ik echt een ict-nitwit..quote:
Zowel op Fok! als IRL zul jij voor mij altijd Wisky hetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik wil wel dat dat zo blijft hoor.. Ik bedoel: de meeters mogen me dan wel zien en mijn naam en woonplaats weten enzo, maar de rest van fok! niet (ivm zeer nieuwesgierig vijandig aangje). Dus ik zou het echt op prijs stellen als alle verwijzingen daarnaar (gbehalve die ik zelf zo stom ben om los te laten) achterwege blijven
Als je zo gaat beginnen krijg je helemaal niets te zienquote:
Maar eigenlijk heet je Fritzel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zowel op Fok! als IRL zul jij voor mij altijd Wisky heten![]()
Evengoed als dat bepaalde personen mij RL ook met Friemel aanspreken
IK noem geen namen
Je kent het naam-verhaal he Koen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
zal hooguit diegenen met IRL naam aanspreken waar dat hier al tig keer gebeurd is
Ik weet hoe jij heetquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen F, R I, M of L in mijn naam
ik word liever hier ook niet met echte naam aangesproken, mijn naam is te eenvoudig te Googlen wellichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kent het naam-verhaal he Koen?
Exactamentequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word liever hier ook niet met echte naam aangesproken, mijn naam is te eenvoudig te Googlen wellicht
maar is hooguit omdat ik wel eens een paar vervelende opmerkingen over vrouwlief heb geplaatst hierquote:
Nee, hooguit op DM of PMquote:
Ja, en ook haar achternaam is al verschillende keren voorbij gekomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen weet dat Marijke Marijke heet bijvoorbeeld
Ja, maar die hebben of niet-traceerbare namen of ze geven er niet omquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
en diegenen die hun echte naam zelf al gebruiken maakt het duidelijk weinig uit
dat valt wel meequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh er zijn toch zat mensen die je gemeet hebben?
En: RAAK!! (niet dat het zooo moeilijk was)quote:
Maar hoe je eruitziet zie ik de 12equote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En: RAAK!! (niet dat het zooo moeilijk was)
altijd leuk, namen radenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En: RAAK!! (niet dat het zooo moeilijk was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |