iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan struikel ik er telkens weer over wat een mongolentuin GC de laatste tijd geworden is. Het is dat het gewoon 2 letters minder is dan "ONZ2" maar daar houdt het ook wel mee op.
Symph moet weer eens wat meer moddenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan struikel ik er telkens weer over wat een mongolentuin GC de laatste tijd geworden is. Het is dat het gewoon 2 letters minder is dan "ONZ2" maar daar houdt het ook wel mee op.
Nee, ben ik ook niet van planquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je nog niet in GRTD gespot(post ik ook wel in)
dus in Lesbeau hoeven we je ook niet te verwachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ben ik ook niet van planDeze slowchat allesz
(wow mijn straattaalskills
)
Dan blijf ik bij 32quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch nog teveel software die nukken heeft onder 64 bits
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus in Lesbeau hoeven we je ook niet te verwachten
Microsoft vertrouwt het zelf ook niet, als je in Win 7/64 IE opstart start ie default de 32 bits IEquote:
Ik heb geen IE meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Microsoft vertrouwt het zelf ook niet, als je in Win 7/64 IE opstart start ie default de 32 bits IE
die andere homoos voeren toch ook geen flikker uit manquote:
ik draaide het ook nauwelijks, echter was het al een toer om FF aan de pruttel te krijgen onder 7/64quote:
Maar je kunt alle programma's toch opstarten in 32 bits modus ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Microsoft vertrouwt het zelf ook niet, als je in Win 7/64 IE opstart start ie default de 32 bits IE
truequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die andere homoos voeren toch ook geen flikker uit man
maar dan schiet het, behalve geheugenbeheer, z'n doel enigsinds voorbijquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar je kunt alle programma's toch opstarten in 32 bits modus ?
'andere homoos', Symph is er ook een volgens jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die andere homoos voeren toch ook geen flikker uit man
oepsie, sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja maar.. Lieverds, ik snap hier helemaal niks van
Ik bedoel natuurlijk de progs die 64bit niet lekker lopen ......quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan schiet het, behalve geheugenbeheer, z'n doel enigsinds voorbij
Nee dat weet ik ook welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'andere homoos', Symph is er ook een volgens jou?
We kletsen snel weer over iets anders dan ......quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja maar.. Lieverds, ik snap hier helemaal niks van
Natuurlijk NIETquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'andere homoos', Symph is er ook een volgens jou?
Kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welMaar dat is ook niet waar het om gaat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |