delenquote:
nice!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen
ontbijt staat zo klaar
de was wordt gedaan
ik denk dat ik hier bliiiiijjjf![]()
trevquote:
Kom maar halenquote:
de tekstquote:
quote:Cameradief zet zichzelf op beeld
(Novum) - Een 34-jarige dief van bewakingscamera's uit Oosterhout is dinsdagochtend in de kraag gegrepen, nadat hij zo snugger was zichzelf op beeld te zetten. Hij was blijkbaar even vergeten dat hij tijdens zijn daad gewoon nog werd opgenomen. Dat meldt de politie dinsdag.
De man ging er begin december met de camera's vandoor uit winkelcentrum Arkendonk in Oosterhout. Op de bewakingsbeelden van de camera's was te zien dat de dader eerst poolshoogte kwam nemen. Even later kwam hij terug met een trapje om twee camera's te demonteren. Daarbij was hij vol in beeld.
Agenten van het Oosterhoutse politiekorps dachten op de beelden de 34-jarige man te herkennen. De winkeliersvereniging had daarnaast prints van de dader op diverse plekken in het winkelcentrum opgehangen en ook de tips van het publiek leidden naar de Oosterhouter.
De wijkagent bekeek vervolgens de profielfoto van de man op Hyves. Ook hier was sprake van een sterke gelijkenis, stelde hij vast. De officier van justitie gaf vervolgens toestemming voor de arrestatie van de vermoedelijke dief.
hmm.. is dat wel een wettelijk toegestane opsporingsmetode, op iemand z'n hyves profiel kijken??quote:
Misschien had die wijkagent hem sowieso bij zijn vrienden staan en kwam er weinig zoekwerk aan te pasquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. is dat wel een wettelijk toegestane opsporingsmetode, op iemand z'n hyves profiel kijken??
Hij sluit iedereen af?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
mijn werkgever is echt goed bezig om iedereen hier boos te maken.
nee maar we moeten onze beschikbaarheid opgeven. Er komen nieuwe openingstijden maar ik moet me echt hele dagen beschikbaar melden en weet dan pas 2 weken van te voren wanneer ik moet werken. Kortom tussen 7 en 22 elke dag inc weekenden kan ik moeten werken. En dat gaat iets te ver of niet dan?quote:
het kan erger hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar we moeten onze beschikbaarheid opgeven. Er komen nieuwe openingstijden maar ik moet me echt hele dagen beschikbaar melden en weet dan pas 2 weken van te voren wanneer ik moet werken. Kortom tussen 7 en 22 elke dag inc weekenden kan ik moeten werken. En dat gaat iets te ver of niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |