SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne Hathaway
Dat is wel eventjes genoeg, geloof ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bakfiets. op 02-03-2011 00:13:26 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Neer.quote:
ja lekkerquote:
Watchmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kusje op de vroege morgen!
Gewoon doen! (en dan iemand laten filmen)quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach. Megamooi appt., geile locatie, uitverkoopprijsje, werk op tijden dak toch op moet staan om naar m'n werk te gaan. Ik overleef het wel!!
(Toch? GFTDMM het is pas dag 1 en ik moet nu al vechten tegen de aandrang om de bouwvakkers in mijn badjas met mijn ochtendhaar te gaan vertellen dat 7 uur de kleine wijzer op de 7 en de grote wijzer op de twaalluf betekent)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon doen! (en dan iemand laten filmen)
Ternauwernood.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach. Megamooi appt., geile locatie, uitverkoopprijsje, werk op tijden dak toch op moet staan om naar m'n werk te gaan. Ik overleef het wel!!
(Toch? GFTDMM het is pas dag 1 en ik moet nu al vechten tegen de aandrang om de bouwvakkers in mijn badjas met mijn ochtendhaar te gaan vertellen dat 7 uur de kleine wijzer op de 7 en de grote wijzer op de twaalluf betekent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |