ik ga mijn best doen....nog tips voor bepaalde partijen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
Mensen gaat allen stemmen vandaag
Bericht geldt niet voor 18-![]()
ik zie dat de afstand tot mijn stemlocatie iig geen reden is om niet te gaan.....quote:
VVDquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
Als je 18- bent ben je namelijk al te laat, want de uitslag van de scholierenverkiezingen is al bekend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
Als ze nu eens wat liberaler zouden worden...quote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ze nu eens wat liberaler zouden worden...
Maar goed slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, die "jan paparazzi"-grap...waarom eten negers altijd witte chocolade?Best wel ontzettend fout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Moet ik even een slaapliedje komen doen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:27 schreef Pino112 het volgende:
En dan moet je verdomme al om 3.30 er uit, ben je natuurlijk weer eerder wakker!
Kom der maar doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik even een slaapliedje komen doen??![]()
is geen aanrader, btw![]()
dan kom ik meeluisteren!quote:
nee, ik ga zo naar bed hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Zijn julie er over twee uur nog?
Ik ga weer poging doen tot slapengaan, tot zo en anders tot zaterdag, of ik moet eerder langshuppen
+1quote:
Ja, ik heb nu dat stomme "een beetje spuug doet wonderen" in mijn hoofd... Ga je vast hard om lachen ipv slapenquote:
Slaap lekker en nogmaals heel veel plezier!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Zijn julie er over twee uur nog?
Ik ga weer poging doen tot slapengaan, tot zo en anders tot zaterdag, of ik moet eerder langshuppen
ik ga met je mee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
Ik ga slapen, ben ganz kaput...![]()
Slaap lekker![]()
quote:het is groen en het zit op de autoruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wat boriszz zegt.quote:
Dat valt nog meequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef borisz het volgende:
De tering restaurant Beluga uit Roel_Jewelstad, twee sterren, heeft in het weekend een wachtlijst van vijf maanden in het weekend
Als er 5 paar kaarten waren wel, maar ik heb nergens gehoord of dat ook zo is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waren die FF-kaarten niet al allemaal eruit?
Een nr. 1 hit in '89. Een mooie tijd om 14 te zijnquote:
Echte cos-klassiekers!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef borisz het volgende:
• Hak de week doormidden! ..en vanwege het mooie weer kan dat extra happy!
•
• 2 Brothers on the 4th floor - Come Take My Hand
•
• Interactive - Forever young
•
• Critical Mass - Happy Generation
En de man heeft een punt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ik leg er 10 euro op dat Coen zo meteen gaat beginnen dat het stemmen op deze manier niet meer van deze tijd is etc.
Wehehe ja altijd weer hequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ik leg er 10 euro op dat Coen zo meteen gaat beginnen dat het stemmen op deze manier niet meer van deze tijd is etc.
Ik snap het punt ook niet zo, op elke straathoek zit toch bijna wel zo'n stembureau?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben dat stemmen op deze manier.
Ik niet. Ik werk in een andere plaats dan waar ik woon en de tijdstippen zijn voor mij vrij kut. Nu had ik noodgedwongen vrij vanmiddag, dus ik kon even langs het stembureau, maar anders was het lastig geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben dat stemmen op deze manier.
Okay, ja hier ook, alleen een graad of 5 geloof ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helemaal blauw, heel veel zon en best warm volgens mij, graadje of 12?
inmiddels zijn er al 6 reizen vergevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef ConscienceNL het volgende:
De 5 enveloppen met kaarten voor Stockholm zijn er dus al uit las ik? Haha, dus iedereen die nu nog mee doet kan alleen de cd collectie winnen. Beetje flauw eigenlijk van 3FM om nog steeds te roepen dat je de kaarten voor Stockholm kan winnen.
Heb je z'n uurtjes met St. Paul op KX van vannacht al gehoord? Was leuk!quote:
Linkje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je z'n uurtjes met St. Paul op KX van vannacht al gehoord? Was leuk!
Ergens komende dagen maar ff terugluisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je z'n uurtjes met St. Paul op KX van vannacht al gehoord? Was leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |