Tja, Peugeots verbruiken inderdaad bougievonkjes alsof het lucht is! Ongeveer elke 12.000-15.000km een nieuw voorraadje kopen inderdaad. Maar ik mag toch wel aannemen dat TS dit natuurlijk allang wist en dat het probleem ergens anders aan ligt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
Ga een doosje bougievonkjes halen. Als de winkels nog open zijn tenminste.
Hoe de neuk moet ik dit weten? Ik ben toch verdomme geen automonteurquote:Tja, Peugeots verbruiken inderdaad bougievonkjes alsof het lucht is! Ongeveer elke 12.000-15.000km een nieuw voorraadje kopen inderdaad. Maar ik mag toch wel aannemen dat TS dit natuurlijk allang wist en dat het probleem ergens anders aan ligt.
Als ik jou was zou ik beginnen met langs de garage te gaan en effe vragen of ze je slipsnifter en stokhoes willen checken, want ik denk eerder dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:51 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dit weten? Ik ben toch verdomme geen automonteur
Nieuwe bougies dus, hmmm...
bougievonkjes niet bougies das wat andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:51 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dit weten? Ik ben toch verdomme geen automonteur
Nieuwe bougies dus, hmmm...
Gelukkig maar dat het een tientje kost om de slipsnifter te vervangen. Als het de stokhoes is ben je wat duurder uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben het niet vaak met Lightning eens maar deze keer kan hij het wel goed hebben.
De slipsnifter en stokhoes van Peugeot 306jes zijn erg kwetsbaar.
Volgens mij moeten je velgen dan ook moeilijk veel onder de slijpsel zitten. En zou je nu staal op staal zitten als het al even is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, opbokken met die onzin; als je niks constructiefs hebt toe te voegen; doei
TS; omschrijf het probleem eens wat nader, want hier kunnen we niet zoveel mee..
Als je wegrijdt in de lagere versnellingen 'voelt' het alsof de handrem erop staat. als je dus rolt en je trapt de koppeling in gaat de auto voor je gevoel dan remmen ?? en als je de auto uit laat rollen en je trekt dan aan de handrem, voel je dan dat de auto wél of harder gaat afremmen ??
En voel na een paar honderd meter eens aan je achterwielen (de velg), is die warm, of ruik je een verbrand luchtje daar in de buurt ?
saai we waren alvast voor volgende maand bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, opbokken met die onzin; als je niks constructiefs hebt toe te voegen; doei
TS; omschrijf het probleem eens wat nader, want hier kunnen we niet zoveel mee..
Als je wegrijdt in de lagere versnellingen 'voelt' het alsof de handrem erop staat. als je dus rolt en je trapt de koppeling in gaat de auto voor je gevoel dan remmen ?? en als je de auto uit laat rollen en je trekt dan aan de handrem, voel je dan dat de auto wél of harder gaat afremmen ??
En voel na een paar honderd meter eens aan je achterwielen (de velg), is die warm, of ruik je een verbrand luchtje daar in de buurt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |