Laura vangt hem al op!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
AnaLEX had weer een kutgesprek, hoppa Aafke kapt het gewoon af.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Joanna: "teringtieten"
Ja koop ze dan niet, kut!
can't wait whehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Ohw jonguh! Als Flip gaat kussen met Joanna, dan gaat Aafke haar echt wel door al dat glaswerk werpen!
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
Ter uitleg trouwens: Philip gaat het doen met omgebouwde bouwvakker Aafke, en Gerard slaapt op Alex zijn borst met tranen in zijn ogen!
Gekregeh van dur vriend...spiritueel..je weet toch...(kom u maar...)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Joanna: "teringtieten"
Ja koop ze dan niet, kut!
Geld en adel, mooi koppel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?
[ afbeelding ]
at ur service!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gekregeh van dur vriend...spiritueel..je weet toch...(kom u maar...)
Dat is ze ook,Daar twijfel ik geen seconde aan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze kwam anders behoorlijk zuur, gekwetst en serieus over.
Aaaaaaaaaaaaaaah toch iemand met een cap.. ik was toen net wakker en dacht dat Alex met Sharon lagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?
[ afbeelding ]
ze zit toch ook op FOK! kan ze alles nog even rustig nalezen whehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Day het volgende:
Aafke is wel heel erg bezig met hoe wij over haar denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |