Voorbeelden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef ArnnT het volgende:
Of ze zich scheert.
Of je klaar bent gekomen.
Of ze ook pijpt.
Of je ook hebt gebeft
Of het voor herhaling vatbaar is.
Welke standjes ze neukt.
Hoe vaak je geneukt hebt die dag.
Wat voor schaamlippen ze heeft.
En wat haar naam is.
wat zij zegtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef kwiwi het volgende:
Interessant, dit heb ik me ook wel eens afgevraagd.
Dikke, dunne, kleine, grote, witte, schimmel, rode, roze, gele, bruine, zwarte, natte, strakke, schone, vieze en wijde.quote:
Omdat jij dan moet vertellen dat je nog nooit een vrouw hebt laten klaarkomen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef Zith het volgende:
Als mannen het met hun vrienden over seks hebben, hoe gaat dat dan?
Niet. Wij hebben het niet over elkaars avonturen, ben niet gayWil niet weten hoe een vriend seks heeft
Je bent 12?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Gangsterboi het volgende:
+1 Hierboven, eindelijk een degelijke hetero-waardige reactie.
Doe nou maar wel, misschien leer je dan hoe je wél hoort te beffen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef Zith het volgende:
Niet. Wij hebben het niet over elkaars avonturen, ben niet gayWil niet weten hoe een vriend seks heeft
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef Gangsterboi het volgende:
Misschien hoeven sommige mannen niet op te scheppen over hun seksprestaties omdat het bij hun vanzelfsprekend is. Al die fokkers die 2 keer in hun leven seks hebben en dan er uitgebreid over gaan praten alsof ze meesters zijn in de kunst van de liefde bedrijven.
Ik ben een vrouwspersoon. Ik weet hoe jij zou moeten beffenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef Gangsterboi het volgende:
Misschien hoeven sommige mannen niet op te scheppen over hun seksprestaties omdat het bij hun vanzelfsprekend is. Al die fokkers die 2 keer in hun leven seks hebben en dan er uitgebreid over gaan praten alsof ze meesters zijn in de kunst van de liefde bedrijven.
wut?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwspersoon. Ik weet hoe jij zou moeten beffen
Ieder kutje is anders..wat jij lekker vindt hoef ik nog niet lekker te vinden..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwspersoon. Ik weet hoe jij zou moeten beffen
Bij vragen je hand opsteken!quote:
Valt niet over te twisten (het eerste), maar ik weet het waarschijnlijk beter dan de gemiddelde man.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ieder kutje is anders..wat jij lekker vindt hoef ik nog niet lekker te vinden..
Ow. Je bent er zo eentjequote:Op zondag 27 maart 2011 00:53 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Bij vragen je hand opsteken!
Ik heb verstand van pijpen, beffen daar waag ik me niet aan en gewoon zijn hoofd vastpakken en sturen doe ik altijd.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:53 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Bij vragen je hand opsteken!
[..]
Valt niet over te twisten (het eerste), maar ik weet het waarschijnlijk beter dan de gemiddelde man.
Als alles goed gaat lukt dat nietquote:Op zondag 27 maart 2011 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb verstand van pijpen, beffen daar waag ik me niet aan en gewoon zijn hoofd vastpakken en sturen doe ik altijd.
Sorry, je hebt een iets te horkerig uiterlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:47 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Doe nou maar wel, misschien leer je dan hoe je wél hoort te beffen.
Iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:00 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat 85 procent hier sterke verhalen verzint ?
Lézen, vriend. Ik nodig je nergens voor uit.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Sorry, je hebt een iets te horkerig uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |