en wat als ze je nu niet gepijpt heeft?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:47 schreef noksala het volgende:
[..]
Bij mij vraagt een vriend dan weleens: Heeft ze je ook gepijpt?
ik: duh
Ik kijk morgen even wat er door me heen gaat, okequote:
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kunnen users als lieveroos en die sperminator niet gewoon een permabannetje krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me best een interessante!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:03 schreef Seven. het volgende:
(seks met dove mensen is zoiets bizars bijvoorbeeld).
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk schatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja, tenzij mannen willen opscheppen ofzo. (vrouwen hebben die prestatiedrang niet).
Ik voelde niks anders door me heen gaan als dat ik haar normaal gesproken ziequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even wat er door me heen gaat, oke?
Oke die was meesterlijk nokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef noksala het volgende:
Ik vind het altijd wel raar dat vrouwen/meisjes het niet tegen hun vriendinnen vertellen, of heel kort. Maja zo zijn vrouwen, altijd bang voor het oordeel van anderen.
Ik zeg meestal:
vriend: Heb je met haar geneukt
ik: Ja, en ze kreunde hard
vriend: aight, waar?
ik: Gewoon thuis, waar jij nu zit.
vriend: je hebt toch wel de lakens verschoont heh?
ik: Zie ik eruit als een schoonmaakster?
vriend: Ah godverdomme
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HILARISCH!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef tha_one het volgende:
Als mensen dingen over sex vertellen dan komt er altijd ergens een grap of een duidelijke overdrijving. Laat het gesprek over het onderwerp niet te serieus worden als man. Of dat iemand al anale sex heeft gehad: "Heb je het bruin cafe al bezocht?" en dat soort teksten.
Dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef mikayla het volgende:
Beste maat hebben we weleens gewoon gesprekken, maar ook gewoon weleens met partners erbij..
Over wat zei lekker vind, ik lekker vind , wat we nog weleens willen proberen enzo..
Soms best ruztgevend om het er gewoon over te hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |