Jij zei gewoon kutje tegen de secretaresse van je grootste klant. Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee was een RL verspreking van me een tijdje geleden, bedacht me toen ineens dat de toehoorder niet brabants was, het resultaat viel tegen
Jeej, heb je goede voornemens??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, toch alweer later dan ik eigenlijk van plan was
Ja, op zich wel ja. Gelukkig maarquote:
Hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen: ik heb er inmiddels een hard hoofd in
Zoiets ja. Voelde me gisteren erg slecht dus probeer wat vroeger te gaan slapen en drink nu op werkdagen ipv 3 nog maar 2 blikjes Strongbowquote:
quote:
Maar je bent zo leuk, [naja, iig op FOK!] , je hebt nog een goede leeftijd en je verdient het meer dan wie dan ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen: ik heb er inmiddels een hard hoofd in
HUH?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet![]()
sinds een dag of 2
Nee, ik had het over marieku tjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zei gewoon kutje tegen de secretaresse van je grootste klant. Natuurlijk
Arme Nicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar knuffelen doe ik ook niet
Ja, JIJ weet er wat vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Komt vanzelf meis, wacht maar rustig af
Oh dat hoor ik wel vaker, maar meestal klinkt het niet als kutje danquote:
Ach, hij heeft iig een vriendinnetjequote:
Wuuuttt, Dr.Phill Jr. Hieroquote:
quote:
nee hoor want ik ben voor de rest heel liefquote:
Kaal met krullen? Doe je goedquote:
Volgens mij wil jij dat maar al te graag (los van Nijntje dan)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
brabantse verkleining is kuh
Nederlandse verkleining is tje
Die wil je niet achter elkaar zetten
Heeft hij toch al??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat maar al te graag (los van Nijntje dan)...
Ze mist echt wat hoor.. Knuffelen (als je het goed doet) is zoooooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee hoor want ik ben voor de rest heel lief
Friemel heeft toch een...?quote:
Mevrouw Friem vergeten??quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat maar al te graag (los van Nijntje dan)...
Knuffelen 'als je het goed doet'? Sjeeeezus wat voor eisen stel jij dan wel niet aan zoenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze mist echt wat hoor.. Knuffelen (als je het goed doet) is zooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |