quote:
Nee. Die 4 die er stonden voordat JIJ weer op stel en sprong je post moest editten om een totaal onverklaarbare redenquote:
Dat is niet 'quote:
Oeh gelukkigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die 4 die er stonden voordat JIJ weer op stel en sprong je post moest editten om een totaal onverklaarbare reden
quote:
Dat is welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet '', dat is
En hoe do you know dat trouwens?
Maar moeten we je Nick op z'n nederlands verkleine of op z'n brabants , of beidde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn TJE in mijn nick zal altijd wel blijven kloppen
Neeeenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel
Je hebt zelf verteld dat je iets van 1.60m bent en dat vind ik niet heel klein hoor![]()
HOU JE BEK (ik wil ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Trillend op m'n benen, Als ze is verdwenen, ze is ze is ze is van mij. oelalalalala, ze is ze is ze is van mij, oelalalalala.
HoiHoi
Met voorbeelden graagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar moeten we je Nick op z'n nederlands verkleine of op z'n brabants , of beidde.
De laatste optie geeft een wat minder representatief resultaat hoor
Ben jij al uitgegroeid dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeeen
En 1.60 klinkt misschien niet heel klein, maar dat is het wel
Je bent nog niet uitgegroeid als het goed isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeeen
Ik mag hopen van nietquote:
Ehm, ik ken best vrouwen/meiden van die lengte hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeeen
brabantse verkleining is kuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met voorbeelden graag
Het is al laat voor me![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
brabantse verkleining is ku
Nederlandse verkleining is tje
Die wil je niet achter elkaar zetten
Whiskyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HOU JE BEK (ik wil ook)
Doe Maar
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
brabantse verkleining is kuh
Omgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
brabantse verkleining is ku
Nee was een RL verspreking van me een tijdje geleden, bedacht me toen ineens dat de toehoorder niet brabants was, het resultaat viel tegenquote:
Komt vanzelf meis, wacht maar rustig afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HOU JE BEK (ik wil ook)
Doe Maar
Tussen ons gezegd en gezwegen: ik heb er inmiddels een hard hoofd inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Komt vanzelf meis, wacht maar rustig af
Doe maar![]()
Het is nog vroeg bij jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, toch alweer later dan ik eigenlijk van plan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |