met heel veel kussensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef MissJ.24 het volgende:
Op stream 3 is de bank rood, op stream 4 oranje...ja gaat nergens over verder maar wilde dat wel even kwijt.

Geer staat er duidelijk boven, en terecht!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Gerard is duidelijk niet bang voor Servio in tegenstelling tot de rest.

Gerardddddddddddddddddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geer staat er duidelijk boven, en terecht!

staat een link in vorige op, knippen/plakken, klaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef meneertje1972 het volgende:
hoe zet ik die info bovenaan de topic die standaardinfo?

Ik plak het er wel ff in voor je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef meneertje1972 het volgende:
hoe zet ik die info bovenaan de topic die standaardinfo?

Ik wist wel dat ze wel iets had met pijpenquote:

quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Dutchguy het volgende:
Wat was er tussen Stervio en Gerard? Slinger net de streams aan.

proest zo alle cola over mn schermquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze wel iets had met pijpen

Behulpzaamheid, ik hou er van!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
..........Geeft de pritt-stif even door.......

Zo niet he! Zulke gasten hebben geen benul wat andere mensen denken omdat ze zichzelf zien als de top van de voedselketen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Behulpzaamheid, ik hou er van!
Zou Servio zijn tanende populariteit aanvoelen?
[ afbeelding ]

Mooie cap!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Behulpzaamheid, ik hou er van!
Zou Servio zijn tanende populariteit aanvoelen?
[ afbeelding ]

Ik ben bang dat je gelijk hebt idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo niet he! Zulke gasten hebben geen benul wat andere mensen denken omdat ze zichzelf zien als de top van de voedselketen!

wie de fak is narcissio?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef Dutchguy het volgende:
Een fittie tussen Narcissio en Gerard staat overigens wel op mijn verlanglijstje.

Hij bedoelt nar-sissy-oquote:
 .
.

Jij ook altijd met je nare grappen, enge homofoob!quote:

Die gaat gerard zoooo winnen! Daarom durft narcisso het ook niet aan. Hij stond net ook echt met z'n bek vol tanden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef Dutchguy het volgende:
Een fittie tussen Narcissio en Gerard staat overigens wel op mijn verlanglijstje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |