in mijn geval moest er nog iets naar mijn ouders en dat heb ik daarin laten opnemenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..
maar moet je ook een testament laten maken?? is niet alles al geregeld met die huwelijkse voorwaarden ?
naar je ouders??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef progje het volgende:
[..]
in mijn geval moest er nog iets naar mijn ouders en dat heb ik daarin laten opnemen
Nou dat komt door mijn koophuis en hypotheek en blablablablaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar je ouders??
nooit aan gedacht dat die iets zouden moeten krijgen..
maar misschien wel een goed punt
Mijn heldquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Curlies, zijn dat van die draaidingen voor in je haar? Die zag ik laatst bij het Kruidvat voor weinig geld.
Denk dat het in dat geval wel verstandig is juistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef becky27 het volgende:
oh ook weer interessant, we hebben al een kindje en testamenten maar ik wil, omdat vriend een zaak gaat overnemen waarschijnlijk ooit, en ik hopelijk ook ooit een eigen bedrijf wil, het liefst onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Vriend vindt dat maar gek.
je hebt groot gelijk! Echt op huwelijkse voorwaarden trouwen hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef becky27 het volgende:
oh ook weer interessant, we hebben al een kindje en testamenten maar ik wil, omdat vriend een zaak gaat overnemen waarschijnlijk ooit, en ik hopelijk ook ooit een eigen bedrijf wil, het liefst onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Vriend vindt dat maar gek.
Dat is voor ons juist de belangrijkste reden om niet in gemeenschap van goederen te trouwen. Ondanks dat de studieschuld en het inkomen nagenoeg gelijk zijn. Moet er zelf niet aan denken dat als je weer gaat scheiden en je ex-wederhelft geen zin meer heeft de boel af te betalen, ze alsnog bij jou de rest komen halenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef SilkenTofu het volgende:
Wat leuk Juud-!
Wij trouwen in gemeenschap van goederen, beide hebben we een flinke studieschuld en die gaan we samen op 1 berg gooien als het ware en samen aflossen. Ben je er ook na 15 jaar vanaf in elk geval.
Tof.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag d'r schoenen gekocht
Klik
helemaal blij!
ben geen meisjes meisje en de srest van de schoenen was een beetje ... te zoet voor mij![]()
maar toch geslaagd!
nu beginnen met inlopen
ik loop bijna nooit op hakken.. en meestal wel forse hakken dan..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof.
En dat inlopen is wel nodig zo te zien.Ik zou m'n nek breken geloof ik met zulke hakken.
Goed he. Ik heb precies hetzelfde met m'n schoenen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik loop bijna nooit op hakken.. en meestal wel forse hakken dan..
maar de schoenen zitten heeeeeerlijk.. en ik loop er zo mee weg
denk dat GOEDE schoenen dat effect wel hebben
wij doen geen bedankjesquote:Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed he. Ik heb precies hetzelfde met m'n schoenen.
Volgens mij heb ik nu bijna alles geregeld. Zodra de locatie bekend is kunnen de kaarten gedrukt worden en wat ik niet moet vergeten is de bedankjes. Tot nu toe kom ik alleen bedankjes tegen die ik echt te te..tja wat is het woord...zoet vind. Hebben jullie al iets uitgezocht?
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag d'r schoenen gekocht
Klik
helemaal blij!
ben geen meisjes meisje en de srest van de schoenen was een beetje ... te zoet voor mij![]()
maar toch geslaagd!
nu beginnen met inlopen
Maar ga je er vanuit dat jullie alweer zo snel gaan scheiden en zit je ex-echtgenoot zo in elkaar?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is voor ons juist de belangrijkste reden om niet in gemeenschap van goederen te trouwen. Ondanks dat de studieschuld en het inkomen nagenoeg gelijk zijn. Moet er zelf niet aan denken dat als je weer gaat scheiden en je ex-wederhelft geen zin meer heeft de boel af te betalen, ze alsnog bij jou de rest komen halen
Gister thuis een beetje rondgestamptquote:Op maandag 14 maart 2011 09:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inlopen zou ik wel doen. Al heb je dan ook nog best kans dat je last van je voeten krijgt halverwege de dag. Zijn ook nog mooie foto's van gemaakt bij onze bruiloft.
nee.. maar je weet het nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ga je er vanuit dat jullie alweer zo snel gaan scheiden en zit je ex-echtgenoot zo in elkaar?
Ik zou het vooral thuis doen en niet op werk etc. Is ook weer een heel gezeul dan de hele tijd.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Gister thuis een beetje rondgestampt![]()
beetje bij beetje aan doen..
weet nog niet of ik ze meeneem naar kantoor.. (in de doos, hier aan doen overdag)
ben denk ik ook een beetje bang dat ik ze beschadig ( ik heb geen goede reultaten uit het verleden met schoenen)
Je weet nooit alles van te voren. Zo is het leven nu eenmaal.quote:
Als je zo in elkaar zit dat je elkaar het leven zuur gaat maken, doen huwelijkse voorwaarden daar ook niet heel veel meer aan om ellende te voorkomen.quote:mijnen ik hadden allebei met onze ex-partner een huis gekocht.. dat doe je ook niet met de eerste de beste die je tegenkomt.. en het heeft ons beiden gelazer opgelevert toen het idd ex-partners werden.. mensen zijn echt niet meer lief voor elkaar als ze uit elkaar gaan hoor
Als ik dat risico niet zou durven nemen, zou ik persoonlijk niet trouwen denk ik.. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je onder huwelijkse voorwaarden zou trouwen om risico's af te dekken of in verband met belangen van familieleden (bijv. eigen zaak, bepaalde erfstukken in het verschiet etc.).quote:en tuuurlijk ga je er in principe vanuit dat je voor altijd en eeuwig bij elkaar blijft.. maar je moet ook realistisch blijven..
ach.. ieder z'n eigen manier dan maar hequote:Op maandag 14 maart 2011 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet nooit alles van te voren. Zo is het leven nu eenmaal.
[..]
Als je zo in elkaar zit dat je elkaar het leven zuur gaat maken, doen huwelijkse voorwaarden daar ook niet heel veel meer aan om ellende te voorkomen.
[..]
Als ik dat risico niet zou durven nemen, zou ik persoonlijk niet trouwen denk ik.. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je onder huwelijkse voorwaarden zou trouwen om risico's af te dekken of in verband met belangen van familieleden (bijv. eigen zaak, bepaalde erfstukken in het verschiet etc.).
Ja, dat is het beste denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
ach.. ieder z'n eigen manier dan maar he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |