zit ie alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
Maikkkkkkkk! Ga weg bij die heks! Voor je het weet zit je weer in de tang
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Gert het volgende:
Ze voelt zich het lekkerst als ze zielig is c.q. gevonden wordt.
Maik, fluister NU even in d'r oor dat je zo'n zin hebt om een lekkere harige mannenreet te rimmen.
Ga maar even douchen Guido, daar knap je vanaf. Zonder zwembroek dan krijgen de balletjes wat lucht en kan de temperatuur aclimatiserenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
De nieuwe voor Giel Beelen: "Begin de dag met een jankje..."
Wat een homofoob is ze toch he!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef wieweetwatt het volgende:
Maik: Ben ik weer de man die aan het janken is
Mo: Het past wel een beetje bij je
ze mogen van mij allebei optiefenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef muzas het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom maik naar huis wil.
Wellicht, zou toch graag willen weten waarom ie huilie huilie deed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij fakete Guido het voor een cameramomentje
hij komt in het huis niet aan zijn trekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef muzas het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom maik naar huis wil.
Ze zijn nog maar 2 weken onderweg, emo-wrakkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
kan trouwens wel begrijpen dat er dit soort momenten aankomen dat je aan het thuisfront begint te denken, en daar ffe een paar dagan emotioneel van kan zijn, hoor
Nee Limbabwe!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze kwam uit urk of staphorst toch?
Zelfs Gerard heeft al gehuild daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Kliertje41 het volgende:
Karim en gerard ff zingen:
Iedereen die jankt behalve wij![]()
![]()
![]()
denk dat MO ineens de pluspunten van 2 mannen inziet ofzoquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
even de computer overnieuw opstarten ben maar even weggeweest en iedereen is aan het huilen. zo erg is het toch allemaal niet mensen
ik kom wel terug!
Nou, krijg er zelf ook wel een beetje last van hoor, na 2 weken sstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar 2 weken onderweg, emo-wrakken
Omdat het zo moeilijk is blablaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, zou toch graag willen weten waarom ie huilie huilie deed.
ze heeft weer alcohol opquote:
Of de handleiding die ze bij de Joannebarbieopblaasdoll hebben geleverd?quote:
Dan pleng je gewoon lekker even een traantje in bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou, krijg er zelf ook wel een beetje last van hoor, na 2 weken sst
Er zijn maar 12 regels.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef RobbieBoy het volgende:
is volgens mij boekje met regelementen van Secret story
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Of de handleiding die ze bij de Joannebarbieopblaasdoll hebben geleverd?
Hier zou het wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef versabommie het volgende:
Dus ik hier thuis dreigen dat ik ga huilen als ze niet iets voor me gaat halen, en ik krijg de natuurlijke reactie : "Ach flikker toch op vent"
Gelukkig, ik begon even te twijfelen of het zo hoorde als in dat jankzakkenhuis!
Tja, sorry, maar mijn bed is voor andere doeleinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan pleng je gewoon lekker even een traantje in bed
zo, dat valt nogal op, jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vond deze cap eerder wel sprekend. Guido die naar het kruis van Servio kijkt.
[ afbeelding ]
Misschien homo voor dummies? Volgens Beaverhausen is er gewoon een heel homo-handleiding!quote:
ik ook van jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Stranger het volgende:
.
Maar ja, ik ben dan ook regelmatig een emotieloze klootzak genoemd.
Ja natúúrlijk! Het zijn net mensen. Maar dat zijn van die nuances waar we nu effe niets aan hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
kan trouwens wel begrijpen dat er dit soort momenten aankomen dat je aan het thuisfront begint te denken, en daar ffe een paar dagan emotioneel van kan zijn, hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Stranger het volgende:
Anyways dit was wel weer mooi voor vanavond, het wordt niets daar in huis, ik ga lekker gamen, check jullie later
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Stranger het volgende:
Anyways dit was wel weer mooi voor vanavond, het wordt niets daar in huis, ik ga lekker gamen, check jullie later
Hert? Wie vind ik leuk in het huis? (geen zin om in te lezen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja natúúrlijk! Het zijn net mensen. Maar dat zijn van die nuances waar we nu effe niets aan hebben.
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Stranger het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze allemaal zo snel janken daar, ze zitten op vakantie op hun luie reet te niksen, hoe kan dat vervelend zijn.
Maar ja, ik ben dan ook regelmatig een emotieloze klootzak genoemd.
Ik heb op deze lap geen APS, maar die hele tekst is zeker wel leesbaar te krijgen. Is ie al bijna als je 'm gewoon vergroot, laat staan als je nog wat met contrast e.d. doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Scherp! Scherp genoeg voor de titel iig.![]()
Hij wilt naar huis?
beeld hier via UPCquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef maikeldonkers het volgende:
Wilde net via upc op kanaal 14 de stream bekijken is heel het sst kanaal weg hier, zijn er meer mensen waar kanaaltje 14 pleitos is?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef maikeldonkers het volgende:
Wilde net via upc op kanaal 14 de stream bekijken is heel het sst kanaal weg hier, zijn er meer mensen waar kanaaltje 14 pleitos is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |