Wil je foto's van mijn? lol kan ik voor je regelen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan. Ik heb weinig geduld.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als ik morgen opeens 1 dagje ziek ben denk ik dat ik er een bedrijfsarts langskomt
Ik werk zelf bij een arbodienst namelijk
Gewoon door het bezit en aanraking met een appleproduct krijgt menig mens een stijfje hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Scrollen is wel tof met die muis, maar dat typen is toch niet zo speciaal?
Ga je trouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
"Ik kreeg nog een berichtje van Jezus Christus.."
Ja dat ging hij doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Lama443 het volgende:
Volgende keer wel Proclaimers downloaden he Snuf.
Ah er moest weer een meisje aan te pas komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja dat ging hij doenzei hij tegen mij tenminste
Hee, jou heb ik niet eerder gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
heee net stond ik in de titelahhwww wie deed dat?
hij reed hier tegen half 4 de straat in, kwam net terug van schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh en de TNT kwam hier vandaag om 4 uur langs, en rond die tijd ben ik al thuis omdat ik vroeg begin
Ben jij een trol?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
Rot op trolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik niet eerder gezien
Hoi![]()
hoi, ja ik ben sinds een uurtje ofso hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik niet eerder gezien
Hoi![]()
You must be new here...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
Ff wennen, serieusquote:
Ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
Hij kwam hier een pakketje brengen, voor de burenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij reed hier tegen half 4 de straat in, kwam net terug van school
Oh sorry, wist ik nietquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef Judithh het volgende:
[..]
hoi, ja ik ben sinds een uurtje ofso hier
Nou sorry hoor...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Judithh het volgende:
[..]
dankje, rot nou maar op mij steeds zwart te maken
Vers van de b van de 4de chanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet
[..]
[ afbeelding ]
Sperzieboontoon is gefrustreerd tegen het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet
[..]
[ afbeelding ]
merk er nog niks vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sperzieboontoon is gefrustreerd tegen het vrouwelijk geslacht
Ik kom niet op 4chanquote:
Ik hoor dat het een troll is, dan is het plaatje toch van toepassing?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HIERquote:
Ik ben leuk. Neuken?quote:
tegen mij niet... maarja dat heb je met echte muziekliefhebbersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry terwijl ik draai kan ik niet zo veel posten
omgquote:
Lama'squote:
Hackintoshquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Zokunen het volgende:
Maar waarom kopen mensen die overpriced apple meuk? (En ja ik heb een iphone)
Een normale IBM clone (oftewel een normale pc) voor het zelfde geld is zoveel beter (en ja dan kan je ook een leuke case kopen).
quote:
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....quote:
Doe je aan kotssex Popje?quote:
Ok ik word hier echt keihard gehaat gewoonquote:
Oh doe maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
En ik wil je kusjes geven waar je maar wil, en als ik zeg waar je maar wilt, bedoel ik waar je maar wilt![]()
Heb je het over Ragboer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
En ik wil je kusjes geven waar je maar wil, en als ik zeg waar je maar wilt, bedoel ik waar je maar wilt![]()
Sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ok ik word hier echt keihard gehaat gewoon![]()
Als ik een nieuwe Char aanmaak met een foto van een random meisjes van 17 dan ben ik opeens een helt natuurlijk![]()
Tenminste voor onze mannelijke goedgelovige fokkers dan
Heb je commodore 64 of is je internet gewoon traag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Judithh het volgende:
nee trololo ben geen trol ofso, weetniet wat je ermee wilt zeggen, en die PM pagina loopt steeds vast dus doe het zo ff
try 15...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe Char aanmaak met een foto van een random meisjes van 17 dan ben ik opeens een helt natuurlijk![]()
Judithh niet zo trollen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Judithh het volgende:
nee trololo ben geen trol ofso, weetniet wat je ermee wilt zeggen, en die PM pagina loopt steeds vast dus doe het zo ff
EN NOG EEN BAN, PM'S OPENBAAR MAKEN!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Judithh het volgende:
dual bootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....
En dan gewoon nog een keer doen
ehquote:
Char? Van.. 'Ik zie een A.. een B... een C?"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ja ik wil eerst weten hoe alles werkt, dit gaat zo snelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heb je commodore 64 of is je internet gewoon traag?
Tuurlijk heeft ze het over mij.quote:
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....quote:
Wanneer ga je eens op een schappelijke tijd draaien? Zodat ik je stem kan horen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
Net ff laatste stukje kersenvlaai opgegeten, nu ff kijken wat ik vannacht ga draaien
Maar ik heb je msn niet eensquote:
Nooit last van gehad, draait al jarenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....
En dan gewoon nog een keer doen
ik wiltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wijs hem op de gruwelijke grammaticale fout
Triple boot kan ook wel toch? Wil wel een keer een win7/debian/osx pc maken van dit ding, maar dan moet ik er eerst wel even een HDD bij in pluggen, maar dat moet eigenlijk sowieso al, 750gb is niet genoegquote:
premenstruaal syndroomquote:
ff kijken of je nog gefilmd bent afgelopen weekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga ff weg, ff Opsporing Verzocht kijken. Tjoeloes en kusjes. Tot zo.
KUT ga ik dat weer missen, of is t nog maar net begonnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga ff weg, ff Opsporing Verzocht kijken. Tjoeloes en kusjes. Tot zo.
goh gekquote:
Begint net.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
KUT ga ik dat weer missen, of is t nog maar net begonnen?
Dat is jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
Wanneer er op de dagen dat ik overdag vrij ben een gat in het rooster is. Nu kan ik overdag niet vanwege dingen die ik moet doen
Ik zag ze live bij Beatstadquote:
gewoon fysiek andere hdd's is het beste. En 1,5TB kost 7 tientjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Triple boot kan ook wel toch? Wil wel een keer een win7/debian/osx pc maken van dit ding, maar dan moet ik er eerst wel even een HDD bij in pluggen, maar dat moet eigenlijk sowieso al, 750gb is niet genoeg
Ik hou van jullie. En jou. Vooral jou. Met je lama hoofdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Lama443 het volgende:
Ik moet zeggen ik vind jou Muziek vandaag best wel heel goed,Snuf..
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het daar wel mee eens benquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Lama443 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hou van jullie. En jou. Vooral jou. Met je lama hoofd
Ik ben het met dit beest eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Lama443 het volgende:
Die moet je delen met mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog vijfhonderd gram paaseieren verdommme
Paas aan mij dan !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Lama443 het volgende:
kan je beter 5 euro bijleggen heb je een schijf van 2TBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gewoon fysiek andere hdd's is het beste. En 1,5TB kost 7 tientjes.
Ik kom ze in beslag nemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
lekkerrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
creepy of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
Klikt eens:INSTAJIZZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: wie zijn het?
Klikt eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dudequote:
Klikt eens:En dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Dat is iemand die probeert op allerlei manieren aandacht op hem haar te krijgen in een bepaald Forum, negatief of positief.quote:
Jahoor, verpest mijn lol maar weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat is iemand die probeert op allerlei manieren aandacht op hem haar te krijgen in een bepaald Forum, negatief of positief.
Anarchiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef trolololo het volgende:
Er is geen moderatie hier dus er gaat niemand geband worden
Je moet hem even voor laten lezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef Judithh het volgende:
heb het al gelezen op wikipedia, en nee ik maak geen ruzies
Dus jij bent een meisje van 17 op Fok! die niet weet wat een trol is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef Judithh het volgende:
heb het al gelezen op wikipedia, en nee ik maak geen ruzies
die wachten, net als ik, op dragemsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
30 luisteraars top! Zondag wel meer maar da's logisch (zou Cruijff zeggen). Tot vrijdag
Dragemsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
die wachten, net als ik, op dragems
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik was er toevallig gewoon weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verdorie, vrijdag ben ik chillen en zondag ben ik naar disneyland(quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
30 luisteraars top! Zondag wel meer maar da's logisch (zou Cruijff zeggen). Tot vrijdag
Gaafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef quaas het volgende:
[..]
Verdorie, vrijdag ben ik chillen en zondag ben ik naar disneyland()
sorry hoor, ik vraag jou toch ook niet of je weet welke pumps goed passen bij mij zwarte leggingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dus jij bent een meisje van 17 op Fok! die niet weet wat een trol is?
ok dan
Jammer dat haar uiterlijk niet zo mooi is als haar stemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ook het nummer zonder Diggy Dex, volgende keer als ik savonds draai
why is a double negative positive, but a double positive still positive? Vraagje voor dragems vastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was afgelopen zondagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef quaas het volgende:
[..]
Verdorie, vrijdag ben ik chillen en zondag ben ik naar disneyland()
jezus christus moet dat nouquote:
Zij kan niet 17 zijn vriend, ik ben 15 en ik ben nog volwassenerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef Judithh het volgende:
[..]
sorry hoor, ik vraag jou toch ook niet of je weet welke pumps goed passen bij mij zwarte legging? Laat staan dat je enige verstand hebt van vrouwelijke zaken.
Aightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
verschillendmijn voorkeur gaat uit naar harder
Maar hoe kom je dan bij Radio ONZ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef Judithh het volgende:
[..]
sorry hoor, ik vraag jou toch ook niet of je weet welke pumps goed passen bij mij zwarte legging? Laat staan dat je enige verstand hebt van vrouwelijke zaken.
quote:
Misschien ben ik wel een trol, een meisje die een autistische jongen na doet, die op alle vrouwelijke fokkers haat, om jongens te hosselenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef Judithh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pas maar op dat naatje niet in de buurt is
hoezo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
[..]
AightDan zou ik morgen maar niet luisteren naar mijn show
Hoe laat draai je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
[..]
AightDan zou ik morgen maar niet luisteren naar mijn show
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pas maar op dat naatje niet in de buurt is
zoals ik eerder had gezegd ( in mijn 1e post nog wel) luister ik al bijna een maand, maar ik wilde me nu aanmelden.quote:
JA WHOLLA DAT IS TOCH NIET VANDAAG A ZEMMER DAT IS VAN EERGISTEREN OF GISTEREN?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was het liedje al afgelopen?\
[ afbeelding ]
ZIE MIJ OPSCHEPPEN ALLES WEES JALOERS DITDAT__!
Hoe kwam je hier danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Judithh het volgende:
[..]
zoals ik eerder had gezegd ( in mijn 1e post nog wel) luister ik al bijna een maand, maar ik wilde me nu aanmelden.
Wat zie ik?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was het liedje al afgelopen?\
[ afbeelding ]
En wie is je favoriete dj?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Judithh het volgende:
[..]
zoals ik eerder had gezegd ( in mijn 1e post nog wel) luister ik al bijna een maand, maar ik wilde me nu aanmelden.
Denkt dat wij haar eerste post onthoudenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Judithh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke wiens kloon ben jij? Behalve die van God?
Paul is god.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe kan dat je al een maand hiernaar luisterde? Hoe kwam je hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Judithh het volgende:
[..]
Snuf ik wil je nummer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA WHOLLA DAT IS TOCH NIET VANDAAG A ZEMMER DAT IS VAN EERGISTEREN OF GISTEREN?
wat voor muziek draai jij dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn naam veranderen door Snufquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was het liedje al afgelopen?\\
[ afbeelding ]
quote:
wat is een kloon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er gek opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vragen naar de bekende weg, terwijl ze dat al gezegd heeft
Ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Paul dus. Dat zou namelijk alleen Paul zelf zeggen, niemand anders vindt dat__!
ik ben ook redelijk nieuw nog naar mijn ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Waarom is iedereen die nieuw is meteen een kloon?
Ik 'lurk' al wel langer op fok, mijn vriend stuurde eens een topiclink met daarin grappige plaatjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe kan dat je al een maand hiernaar luisterde? Hoe kwam je hier?
ja, van die dikkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben ook redelijk nieuw nog naar mijn idee
ben ik nu ook een kloon?
Ik heb alleen maar favorietenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent ook mijn favoriet ... 1 van de
hoelaat draai je? ik kan smiddags nl niet luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Britpop/indie/alternative!
Ik probeerde luisteraars te strikken
Kom, we gaan d'r uitwonenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef Lama443 het volgende:
Ok Judith ik zal jou geen troll meer noemen
quote:
Ah 14:00-15:00quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
hoelaat draai je? ik kan smiddags nl niet luisteren
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
Niks met die granaatgast, ik zet hem uit!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
Niks met die granaatgast, ik zet hem uit!
Mijn tijd, wat doe jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah 14:00-15:00Maargoed, ik denk dat je er ook niet van houdt als je van hard houd! Niks met Nederlandstalig ofzo?
Ik wilde een Nederlandstalig uurtje gaan doen
ergens ben ik nu blij dat ik niet kan luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah 14:00-15:00Maargoed, ik denk dat je er ook niet van houdt als je van hard houd! Niks met Nederlandstalig ofzo?
Ik wilde een Nederlandstalig uurtje gaan doen
Doeeiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen, ik ben een ijsklompje
Slaap lekker en tot later
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
truste LoLaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nu lees ik pas dat er Nederlandstalig staatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ergens ben ik nu blij dat ik niet kan luisteren
Niet eens een, 'Quaas ga je mee'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ergens ben ik nu blij dat ik niet kan luisteren
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
hihiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu lees ik pas dat er Nederlandstalig staat
Dan blijf ik ook even wat langer weg
sorry, ben nogal moeilijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef sharr het volgende:
[..]Waarom houd je niet gewoon van alle muziek? Is zoveel makkelijker
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn wat is die Skrillex gruwelijk man
Hij maakt zelfs van Alejandro van Lady gaga een bazennummer
Laat maar zitten, ben er eigenlijk wel klaar mee hier. Ze denken toch allemaal dat ik een kloon ben.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jij!!!
Jij ben Judith en je geilt op jezelf
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jij!!!
Jij ben Judith en je geilt op jezelf
ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ben er eigenlijk wel klaar mee hier. Ze denken toch allemaal dat ik een kloon ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |