Wil je foto's van mijn? lol kan ik voor je regelen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan. Ik heb weinig geduld.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als ik morgen opeens 1 dagje ziek ben denk ik dat ik er een bedrijfsarts langskomt
Ik werk zelf bij een arbodienst namelijk
Gewoon door het bezit en aanraking met een appleproduct krijgt menig mens een stijfje hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Scrollen is wel tof met die muis, maar dat typen is toch niet zo speciaal?
Ga je trouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
"Ik kreeg nog een berichtje van Jezus Christus.."
Ja dat ging hij doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Lama443 het volgende:
Volgende keer wel Proclaimers downloaden he Snuf.
Ah er moest weer een meisje aan te pas komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja dat ging hij doenzei hij tegen mij tenminste
Hee, jou heb ik niet eerder gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
heee net stond ik in de titelahhwww wie deed dat?
hij reed hier tegen half 4 de straat in, kwam net terug van schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh en de TNT kwam hier vandaag om 4 uur langs, en rond die tijd ben ik al thuis omdat ik vroeg begin
Ben jij een trol?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
Rot op trolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik niet eerder gezien
Hoi![]()
hoi, ja ik ben sinds een uurtje ofso hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik niet eerder gezien
Hoi![]()
You must be new here...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
Ff wennen, serieusquote:
Ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Judithh het volgende:
Hij kwam hier een pakketje brengen, voor de burenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij reed hier tegen half 4 de straat in, kwam net terug van school
Oh sorry, wist ik nietquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef Judithh het volgende:
[..]
hoi, ja ik ben sinds een uurtje ofso hier
Nou sorry hoor...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Judithh het volgende:
[..]
dankje, rot nou maar op mij steeds zwart te maken
Vers van de b van de 4de chanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet
[..]
[ afbeelding ]
Sperzieboontoon is gefrustreerd tegen het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet
[..]
[ afbeelding ]
merk er nog niks vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sperzieboontoon is gefrustreerd tegen het vrouwelijk geslacht
Ik kom niet op 4chanquote:
Ik hoor dat het een troll is, dan is het plaatje toch van toepassing?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HIERquote:
Ik ben leuk. Neuken?quote:
tegen mij niet... maarja dat heb je met echte muziekliefhebbersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry terwijl ik draai kan ik niet zo veel posten
omgquote:
Lama'squote:
Hackintoshquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Zokunen het volgende:
Maar waarom kopen mensen die overpriced apple meuk? (En ja ik heb een iphone)
Een normale IBM clone (oftewel een normale pc) voor het zelfde geld is zoveel beter (en ja dan kan je ook een leuke case kopen).
quote:
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....quote:
Doe je aan kotssex Popje?quote:
Ok ik word hier echt keihard gehaat gewoonquote:
Oh doe maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
En ik wil je kusjes geven waar je maar wil, en als ik zeg waar je maar wilt, bedoel ik waar je maar wilt![]()
Heb je het over Ragboer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
En ik wil je kusjes geven waar je maar wil, en als ik zeg waar je maar wilt, bedoel ik waar je maar wilt![]()
Sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ok ik word hier echt keihard gehaat gewoon![]()
Als ik een nieuwe Char aanmaak met een foto van een random meisjes van 17 dan ben ik opeens een helt natuurlijk![]()
Tenminste voor onze mannelijke goedgelovige fokkers dan
Heb je commodore 64 of is je internet gewoon traag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Judithh het volgende:
nee trololo ben geen trol ofso, weetniet wat je ermee wilt zeggen, en die PM pagina loopt steeds vast dus doe het zo ff
try 15...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe Char aanmaak met een foto van een random meisjes van 17 dan ben ik opeens een helt natuurlijk![]()
Judithh niet zo trollen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Judithh het volgende:
nee trololo ben geen trol ofso, weetniet wat je ermee wilt zeggen, en die PM pagina loopt steeds vast dus doe het zo ff
EN NOG EEN BAN, PM'S OPENBAAR MAKEN!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Judithh het volgende:
dual bootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....
En dan gewoon nog een keer doen
ehquote:
Char? Van.. 'Ik zie een A.. een B... een C?"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ja ik wil eerst weten hoe alles werkt, dit gaat zo snelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heb je commodore 64 of is je internet gewoon traag?
Tuurlijk heeft ze het over mij.quote:
Ja en dan niet meer terug kunnen naar Windows en dan moet je helemaal opnieuw beginnen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |