Ik ook wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou.. ik vind het jammer dat HT weg is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou.. ik vind het jammer dat HT weg is
omg ga naar een masseur ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, nek doet veel meer pijn dan gister.
Net zelf al gedaan, deed alleen maar meer pijnquote:
welke klapjosti doet dat dan ook zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net zelf al gedaan, deed alleen maar meer pijn
Even voelen waar de pijn precies zat. Plekje al snel gevondenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
welke klapjosti doet dat dan ook zelf
ow slimpiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Even voelen waar de pijn precies zat. Plekje al snel gevonden
MMA chokes geoefendquote:
Kost geld, zonde. Vraag morgen wel aan een vriend van me of hij er naar kijktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow slimpienja ga dan naar een professional sukkeltje
tja wat jij wil hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MMA chokes geoefend
[..]
Kost geld, zonde. Vraag morgen wel aan een vriend van me of hij er naar kijkt
Och, ik loop al 5 jaar met rugpijn rond, dus dan kan dit er ook wel bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja wat jij wil hetis jouw lijf
ach gut, das wel klote zegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, ik loop al 5 jaar met rugpijn rond, dus dan kan dit er ook wel bij
Wel hoor, nu kan ik de dames beschermen op de FOK! meetsquote:
Ach, gaat meestal wel goed hoorquote:
gelukkig maar, beschermen tegen wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel hoor, nu kan ik de dames beschermen op de FOK! meets![]()
[..]
Ach, gaat meestal wel goed hoor
Enge mannen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, beschermen tegen wat?
chickie!quote:
Wederhelft!quote:
Tuurlijk, dat is het sleutelwoord in deze SCquote:
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het sleutelwoord in deze SC
Ik had vanmorgen een lekke bandquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:37 schreef NBT het volgende:
Liefde!Alles draait hier om liefde!!
![]()
![]()
Jeej nog maar 4 nachtjes..... ben wel zenuwachtig hoor....![]()
Eigenlijk wel redelijk......quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:38 schreef gianni61 het volgende:
goede ochtend
allemaal lekker geslapen?
Ohww, balen, verder gelopen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een lekke band
ik ben ook wel zenuwappig
goedemorgen, ik lig nog in bed en slaap half, jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:38 schreef gianni61 het volgende:
goede ochtend
allemaal lekker geslapen?
ik heb mn ontbijt al op en zit alweer op mn werk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goedemorgen, ik lig nog in bed en slaap half, jij?
okee lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mn ontbijt al op en zit alweer op mn werk.
wel lekker geslapen ja
Ik heb niks gezonds dus dan weinig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kan beter gezond eten dan te weinig...
Kom je me helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owlekker handig
beter boodschappen doen jij!
Dat moet ik ook hebben..... ik eet namelijk echt belachelijk veel, echt veeel...... echt heel veel.... mensen denken soms dat ik een varkentje ben....quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaik eet best veel en val wel af
Jep, gelukkig was ik er al bijna. En met een beetje geluk plakken ze m hier voor me, maar volgens mij zit de man van onderhoud die dat al eerder voor mij gedaan heeft thuis, dus ik denk dat het vanmiddag ook lopen wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel redelijk......
[..]
Ohww, balen, verder gelopen??
Gelukkig is het niet heel ver toch!quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, gelukkig was ik er al bijna. En met een beetje geluk plakken ze m hier voor me, maar volgens mij zit de man van onderhoud die dat al eerder voor mij gedaan heeft thuis, dus ik denk dat het vanmiddag ook lopen wordt.
mee eens! en goedemorgen Patje!!quote:
ik eet s' ochtends 3 scheppen cornflakes met yoghurt en kiwi en verse jus met citroen, s' middags eet ik 1 broodje en een appel, rond 4 uur eet ik een snack a jack en s' avonds m'n avondetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat moet ik ook hebben..... ik eet namelijk echt belachelijk veel, echt veeel...... echt heel veel.... mensen denken soms dat ik een varkentje ben....
Weinigggggggggquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik eet s' ochtends 3 scheppen cornflakes met yoghurt en kiwi en verse jus met citroen, s' middags eet ik 1 broodje en een appel, rond 4 uur eet ik een snack a jack en s' avonds m'n avondeten
Nope, is een kwartiertje lopen gok ik...quote:
Veel eten is geen probleem, zolang je maar gevarieerd en gezond eet en in een vast ritme. Ik eet 's ochtends om de 1,5 uur een boterham en smiddags rond 3-en nog een appel en dan natuurlijk ontbijt, lunch en diner.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat moet ik ook hebben..... ik eet namelijk echt belachelijk veel, echt veeel...... echt heel veel.... mensen denken soms dat ik een varkentje ben....
ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Weiniggggggggg![]()
Gister heb ik bijvoorbeeld smiddags 4 broodjes op en een broodje subway van 30 cmverder nog een rol koeken, heel veel drop, pizza en dan nog een cornetto
hoezo weinig? Ik vind het vrij veelquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:56 schreef gianni61 het volgende:
CC, jij eet verdomd weinig.
NBT snackt misschien een beetje veel
gemiddelde dag bij mij is: ontbijt 1 a 2 boterhammen, lunch 4 a 5 boterhammen en best veel avondeten. soms nog wat tussendoor.
in het weekend leef ik wel wat ongezonder
ik eet er een appel bij...quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:58 schreef gianni61 het volgende:
als ik tussen de middag maar 1 broodje zou eten zou ik dood omkiepen.
of het moet een half stokbrood zijn
Dat zit ook tussen je oren, je kan best leven op 1 broodje tussen de middag leven hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:58 schreef gianni61 het volgende:
als ik tussen de middag maar 1 broodje zou eten zou ik dood omkiepen.
of het moet een half stokbrood zijn
sterktequote:
scheitert!quote:
ik PM je wel, ik kan je wel zeggen dat die 2 dingen verband met elkaar hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:09 schreef Michhas het volgende:
CC what the fuck heb je gedaan
HT permban enzo, watskeburt?
Op het moment dat je dit post krijg ik een PM van HTquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik PM je wel, ik kan je wel zeggen dat die 2 dingen verband met elkaar hebben
we houden het wel een beetje netjes he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
valt me nog mee dat je niet zei ik ga schijten
ahaa okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op het moment dat je dit post krijg ik een PM van HT
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:09 schreef Michhas het volgende:
CC what the fuck heb je gedaan
HT permban enzo, watskeburt?
quote:
Smokezquote:
Niks gekregenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ahaa okeeik heb je gepmd geloof ik maar het kan zijn dat je m 2 keer binnenkrijgt
Patrickquote:
Wish me luckquote:One day, 8 hours, 17 minutes and 20 seconds. 26 cigarettes not smoked, saving ¤6,99. Life saved: 2 hours, 10 minutes.
je was een hele tijd al gestopt toch??quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Patrick
Mooie timing kerel, ben net weer sinds gisteren gestopt..
[..]
Wish me luck
jawel, ik zit alleen mobiel en kan niet multiquotenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
WTF! Ziet niemand mijn posts ofzo?
Aah... die feature moeten ze toevoegen :\quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, ik zit alleen mobiel en kan niet multiquoten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
WTF! Ziet niemand mijn posts ofzo?
MD what the fuckquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die worden door Fok niet herkend... sorry kan ik ook niks aan doen
What the?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die worden door Fok niet herkend... sorry kan ik ook niks aan doen
Anderhalf jaar zelfs.. Daarna begonnen er nogal wat dingen tegen te zitten en kon ik er toch weer niet vanaf blijvenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:18 schreef tripack het volgende:
[..]
je was een hele tijd al gestopt toch??
succes kerel![]()
Stom. Ik gaat voorlopig niet stoppen want dat gaat me niet lukken met alle stress die ik nu heb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anderhalf jaar zelfs.. Daarna begonnen er nogal wat dingen tegen te zitten en kon ik er toch weer niet vanaf blijven
boefje! Succes met stoppen danquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anderhalf jaar zelfs.. Daarna begonnen er nogal wat dingen tegen te zitten en kon ik er toch weer niet vanaf blijven
omdat het een boefje isquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:25 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is die teletubbie nou gepermabanned?
quote:
intelligente reactie op een intelligente postquote:
Ahaa :\quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
intelligente reactie op een intelligente post
ik ben heul intelligentquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
intelligente reactie op een intelligente post
komt vast door je peukquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ahaa :\
Holy shit.. Kamer begint te tollen.. that ain't right..
Neh ik steek nog een peuk opquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt vast door je peukneem een ibuprofen ofzo
kettingrokerquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neh ik steek nog een peuk opDoor een glas water is het al stukken minder geworden
Ask her, not us.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:31 schreef gianni61 het volgende:
ben het Honkeytonk afscheidstopic aant lezen. wordt er nog steeds niet wijs van.
maar zie daar ook staan dat CC geen mod meer is! why is that?
een zwarte jas staat mij beter als een blauwequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:31 schreef gianni61 het volgende:
ben het Honkeytonk afscheidstopic aant lezen. wordt er nog steeds niet wijs van.
maar zie daar ook staan dat CC geen mod meer is! why is that?
ja, maar..quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een zwarte jas staat mij beter als een blauwe
Dan moet je eigenlijk ook een zwarte UI hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een zwarte jas staat mij beter als een blauwe
gewoon omdat het moetquote:
joah dat moet je maar effe doen, voor wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zometeen in mn tussenuren maar effe solicitatieformulier inleveren
dan gebruik die mobiel waarvoor die gemaakt is en bel me ffquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een te lang verhaal om weer te typen mobiel
ik heb belangstquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gebruik die mobiel waarvoor die gemaakt is en bel me ff
terechtquote:
geen idee.. ben een beetje in een flauwe mood... negeren werkt het bestquote:
beetje zout hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee.. ben een beetje in een flauwe mood... negeren werkt het best
Misschien... maar niet te veel, heb een paar van die irritante wondjes in mn mond en dan doet zout zo gruwelijk zeerquote:
hmm klinkt verleidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien... maar niet te veel, heb een paar van die irritante wondjes in mn mond en dan doet zout zo gruwelijk zeer
quote:
Gezellig!quote:
Dat is dan wel weer leuk om te horenquote:
natuurlijk, fantastisch, te gek, woohooquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk om te horen
zoietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
natuurlijk, fantastisch, te gek, woohoo
mijn broer is niet kaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kale broeder op een fiets
jep..quote:
een conversatie op hoog niveauquote:
ik las toch wat anders...quote:
er is VIA mij gelekt, HT is achter mijn wachtwoord gekomen en vul de rest zelf maar inquote:
ah, nu ik snap, maar welkom onder de gewone users hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er is VIA mij gelekt, HT is achter mijn wachtwoord gekomen en vul de rest zelf maar in
ik heb me nooit anders gevoeldquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, nu ik snap, maar welkom onder de gewone users hoor
koffie nodig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef NBT het volgende:
Ohwwwwwwww inderdaad, wtf cc geen mod meer..
neee, op mijn werk moeten ze gewoon ff relaxen in plaats van mij lastig vallenquote:
ik zal het tegen ze zeggen, de boefjes!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:02 schreef NBT het volgende:
[..]
neee, op mijn werk moeten ze gewoon ff relaxen in plaats van mij lastig vallen
maar wel anders geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb me nooit anders gevoeld
goed plan!quote:
ja, dat vind ik nou ook...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:02 schreef NBT het volgende:
[..]
neee, op mijn werk moeten ze gewoon ff relaxen in plaats van mij lastig vallen
tja, kan gebeurenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar wel anders geweest
[..]
goed plan!
[..]
ja, dat vind ik nou ook...
jep...quote:
Succes, ik hoop voor je dat het luktquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga maar eens een poging doen tot aankleden
hoop ik ook want ik ga niet naakt naar schoolquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes, ik hoop voor je dat het lukt
of in je pyjamaquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoop ik ook want ik ga niet naakt naar school
Dat heb je heus niet gedaan, dat geloof ik nietquote:
Heb ik inderdaad nooit gedaan, maar dan mogen vrouwen van mij best gaan doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of in je pyjama
[..]
Dat heb je heus niet gedaan, dat geloof ik niet
mijn slaapoutfit is een bh en een boxerquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of in je pyjama
[..]
Dat heb je heus niet gedaan, dat geloof ik niet
in de zomer kan dat bestquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn slaapoutfit is een bh en een boxer
doe maar niet, dat is niet goed voor de verkeersveiligheid...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad nooit gedaan, maar dan mogen vrouwen van mij best gaan doen
maar wel een bh zonder beugel neem ik aan danquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn slaapoutfit is een bh en een boxer
ja, ik slaap daar thuis alleen in, ligt lekker tegen je dekbed aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe maar niet, dat is niet goed voor de verkeersveiligheid...
[..]
maar wel een bh zonder beugel neem ik aan dan
is jouw dekbed dan zo lekker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik slaap daar thuis alleen in, ligt lekker tegen je dekbed aan
dat kriebelt...quote:
is wel lekker warmquote:
dan kriebelt het nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij ligt op mijn dekbed tegen mij aan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er is VIA mij gelekt, HT is achter mijn wachtwoord gekomen en vul de rest zelf maar in
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee en hij is liefheb ik toch nog een man in bed
jazeker,quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een man die je door en door kent en je ook verwent, of niet?
volgens mij gelden voor mods toch ook dat ze niet mogen baggerenquote:
Dus dan kom jij helemaal niks tekortquote:
jawelquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dan kom jij helemaal niks tekort
wat kan hij niet, heb je hem dat kunstje niet geleerd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaweldat kan mn kat heul niet
quote:
Dankje.quote:
De wereld die niet mijn bed is, is veel te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef tripack het volgende:
hoe gaat het met onze Hara dan?
over paar maanden weer maffia spelen dan
neuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat kan hij niet, heb je hem dat kunstje niet geleerd?
[..]
ik niet
Graag gedaan, we geven hier gewoon de dag na nationale complimentendag ook gewoon complimentenquote:
jah was buiten bed bij mij ook te koud en te vroeg, jammer dat ik niet kon blijven liggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
De wereld die niet mijn bed is, is veel te koud.![]()
Nog onschuldigen afgemaakt, lately?
quote:
Ja, maar ik wil je best vandaag ook nog wel complimentjes geven als je wil..quote:
Zolang ze maar gemeend zijn, he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan, we geven hier gewoon de dag na nationale complimentendag ook gewoon complimenten![]()
Dan wil ik je graag lenen in de lente, zomer en herfst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
jah was buiten bed bij mij ook te koud en te vroeg, jammer dat ik niet kon blijven liggen
jah wat muggen en vliegen enzo
succes met de yoghurt en fruitquote:
tuurlijk, complimenten zijn hier altijd gemeendquote:
Kloptquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef NBT het volgende:
Complimenten dus...... ik doe het vandaag gewoon over....
MD, je bent een schatje!![]()
![]()
CC, ik vind je een relaxte tjik!![]()
Over de rest ga ik nadenken![]()
quote:
Lutte, wtf, leef jij ook nogquote:
hahaha, ik ken me er wel een voorstelling bij makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
dat zou ik opzich best wel eens willen zien
Ik leef nog! En ja hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Lutte, wtf, leef jij ook nogAlles okee?
met mij alles oke!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik leef nog! En ja hoor.![]()
Met NBT? En MD? En de rest?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik leef nog! En ja hoor.![]()
Met NBT? En MD? En de rest?
Dankjequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:43 schreef NBT het volgende:
Om verder te gaan met complimentjes..
Sm0keZ, je bent lekker...![]()
![]()
![]()
Gianni61, ik vind je een relaxte gozer om erbij te hebben in de sc..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje
ik ben blij zo'n leuk grtd groepje te hebben gevonden
ik houd van jullie allen..
wowie, na 4 werkdagen al houden van... dat gaat snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje
ik ben blij zo'n leuk grtd groepje te hebben gevonden
ik houd van jullie allen..
ja, het was liefde op het eerste gezichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wowie, na 4 werkdagen al houden van... dat gaat snel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het was liefde op het eerste gezicht
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het was liefde op het eerste gezicht
Hey johquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:43 schreef NBT het volgende:
Om verder te gaan met complimentjes..
Sm0keZ, je bent lekker...![]()
![]()
![]()
Gianni61, ik vind je een relaxte gozer om erbij te hebben in de sc..
Dat mag ik toch best zeggen!quote:
Jep!quote:
Kom maar even op mijn schouder slapen, ik ken je hebben...quote:
jij bent ook altijd moe!quote:
ja slaap gewoon niet lang genoegquote:
oke * tripack kruipt tegen NBT aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar even op mijn schouder slapen, ik ken je hebben...
quote:
Daar kan je opzich wel wat aan veranderenquote:
* NBT zingt tripack in slaap..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ja slaap gewoon niet lang genoeg
[..]
oke * tripack kruipt tegen NBT aan
jah das waar. dat probeer ik ook, maar gaat telkens misquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel? ook 1 voor mij?
[..]
Daar kan je opzich wel wat aan veranderen
Ach, iedereen heeft zo zn valkuilenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jah das waar. dat probeer ik ook, maar gaat telkens mis
Check, hier ookquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het wordt een mooie dag vandaag vol met liefde
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het wordt een mooie dag vandaag vol met liefde
ah, zo... dan heb je gelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat het Maart is en jullie allemaal lieve mensjes zijn
dankjequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef gianni61 het volgende:
en de complimentjes blijven maar doorgaan.
jij bent ook lief CC
Hatsjoe... dat is lente...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:32 schreef tdrone het volgende:
Gisteren is de metereologische lente begonnen
.
ik merk hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:32 schreef tdrone het volgende:
Gisteren is de metereologische lente begonnen
.
lucky you!quote:
ik heb geen liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
ja, er hangt liefde in de lucht en er wordt gefok!t als konijnen
* tripack schrikt wakerquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Slaaaap patrick slaap, daarbuiten loopt WL's moeder":7
Je kunt geen liefde hebben. Je kunt liefde geven of ontvangen. Of iets in die zweverige, filosofische trant.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Slaaaap patrick slaap, daarbuiten loopt WL's moeder":7
jij zou je vriendin toch ook je liefde noemen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt geen liefde hebben. Je kunt liefde geven of ontvangen. Of iets in die zweverige, filosofische trant.
wat is er spannend?quote:
neej, dah klinkt raarquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zou je vriendin toch ook je liefde noemen?
ook niet zij is mijn liefde? Ik vind dat niet zo raar klinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neej, dah klinkt raar
liefje, sjatteke, poppetje oke, maar liefde niet..
nee. want rare limburger he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook niet zij is mijn liefde? Ik vind dat niet zo raar klinken
limburgers weer hequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee. want rare limburger he..
mzzl Duck
zo zo schijnt het zonnetje op je koppiej?quote:
Heb dat nummer in mijn hoofd........ hier is het frisssssssssssssquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zo schijnt het zonnetje op je koppiej?
quote:
ik strooi altijd met complimentjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb dat nummer in mijn hoofd........ hier is het frisssssssssssss
[..]
gister was complimentjes dag
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik strooi altijd met complimentjeshelemaal voor jou
Dan moeten we wel op date..quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn maart valentijn zijn?
Dan is het geen maart valentijnquote:
altijd een heleboel liefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |