abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94934179
ik leek ook wle mo,maarhet verhaal van sharon raakt me echt...jee watheeft zij veel mee gemaakt zeg....ik heb respekt voor haar
pi_94970856
heb het verhaal gelezen en zelfs nog een tweede keer
ik ben diep onder de indruk van de volwassen en zeer verstandige manier van reageren
een prachtige jonge vrouw niet alleen van binnen maar zeker ook van buiten

lieve sharon ik hoop dat je erg ver zal komen en mogelijk zelfs wint zodat je je droom waar kan maken op de plek waar voor veel mensen alle dromen ineens weg waren

ps, de mensen die zich ergeren aan spelfouten hebben het verhaal niet helemaal begrepen en moeten het nog maar een keer lezen, en nog eens en nog een keer
eigenlijk net zo lang tot het als een soort tsunami binnenkomt
pi_94974804
Louis ben het met je eens,hoop ook dat zij haar droom kan waarmaken op de plek waar voor veel mensen alle dromen ineens weg waren.!!!!!

Diepe respect voor dit top wijf!!!
pi_95023507
louis57, is je toetsenbord kapot? Of heb je de regels van de interpunctie nooit begrepen?
pi_95028153
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:51 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
louis57, is je toetsenbord kapot? Of heb je de regels van de interpunctie nooit begrepen?
mijn toetsenbord is helemaal in orde hoor en hoe een punt, komma, uitroep- of vraagteken gebruikt wordt weet ik wel hoor
ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk hoe het er staat
als het maar leesbaar is, ik vrees dat het niet zal veranderen
maar bedankt voor je belangstelling
pi_95214828
Even naar boven met deze topic.

Dit is iets waar je verdrietig van kan worden,gelukkig is Sharon volgens mij mede hierdoor een sterke vrouw geworden die zeker emotioneel zeer sterk is in tegenstelling tot sommige andere personen die aanwezig zijn in het huis.
Relativeren denk zeer zeker dat zij dit ook als geen ander kan.

TOPPERTJE !!!!!!
pi_95221669
dit topic naar boven? Hoeveel mensen moeten nog gepijnigd worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')