gelukt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Je kan op mijn(jou)knltb en dan mijn(jou) instellingen.
Te volgen team 1: klik op selecteer en zoek even via het nummer van je vereniging daar kan je dan op jou team klikken en kan je die volgen.
Les neem je gewoon niet en een Appie tas is voldoende als tennistasquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:37 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij dat rankingssysteem uitleggen met die punten zoals 8.02345 etc? Wat is beter hoog of laag etc etc.
PS Tennis is wel een erg dure sport vergeleken met voetbal teringjantje
Contributie ~100,- per jaar
Toernooien 60,-
Les 150,-
Racket 100,-
Schoenen + kleding 100,-
Tas? 50,-
Bespanning 60,-
Voetbal >> Contributie 150 + schoenen is samen 200 en dat is het
4de klasse gemengd zondag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Norrage het volgende:
Zucht, kan iemand topicnummer in #25 veranderen?
@ Komakie Enne, hoe kan je in fucking omgeving Zwolle wonen en tegen Leeuwarden, Hoorn en Alkmaar moeten spelen![]()
Volgens mij moet je dan de sites van verenigingen zelf af gaan struinen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef JonkersR het volgende:
Ik weet inmiddels ook tegen welke teams we moeten spelen, maar is er ook een manier om te kijken welke spelers er in een team zitten?
Ben toch blij dat dat er bij ons niet op staatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan de sites van verenigingen zelf af gaan struinen.
Wat Salamando al zei.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef JonkersR het volgende:
Ik weet inmiddels ook tegen welke teams we moeten spelen, maar is er ook een manier om te kijken welke spelers er in een team zitten?
2 keer uit en 4 keer thuis?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Daan2x256 het volgende:
Wij moeten 1 keer uit op gravel, 1 keer uit op canada tenn, en de overige 4 keer thuis op probounce/frenchcourt.
Dus allemaal banen die wel ongeveer hetzelfde zijn.
en dan nog wordt het je vaak niet duidelijk, als er geen klasses of zo op de site staan vermeld bij de teams.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan de sites van verenigingen zelf af gaan struinen.
Op dat spul kan je toch wel glijden, maar als je op je bek gaat lig je helemaal open toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef rooneyelst het volgende:
canada tenn..als iets kut is is dat het wel!
Klinkt als kunstgrasquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Op dat spul kan je toch wel glijden, maar als je op je bek gaat lig je helemaal open toch?
Canada Ten vind ik op zich wel chill. De kleur is een beetje gaar. Je ziet de ballen er niet altijd even goed op, maar het is sneller dan gravel en je kunt er wel op glijden. Ideaal voor mijn spelquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef rooneyelst het volgende:
canada tenn..als iets kut is is dat het wel!
Dan is het misschien helemaal vreemd. Wij hebben 15 teams voor de zondag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
2 keer uit en 4 keer thuis?
vreemd.......... maar het kan wel (als jullie relatief weinig competitieteams hebben tov het aantal banen, en een andere club veel)
Volgens mij mag je officieel maar aantal banen + 1 hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Daan2x256 het volgende:
Dan is het misschien helemaal vreemd. Wij hebben 15 teams voor de zondag.
Wel 11 banen.
Aantal banen + 1? Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij mag je officieel maar aantal banen + 1 hoor.
lijjkt mij erg stug..canada tenn lijkt op gravel alleen dan groen van kleur en je kan er minder op glijden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef senswal het volgende:
Kan het dat ik al eens op Canada Tenn binnen op tapijt heb gespeeld?
Heb ook al een aantal keren op kunstgras gespeeld tijdens toernooien. (speel zelf op probounce) Het went wel, maar eerste set zat ik wel elke keer te kloten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik vind het jammer dat wij niet 4x thuis moeten, over het algemeen hebben tegenstanders een hekel aan kunstgras zodat we dan thuis altijd in het voordeel zijn. De meeste clubs waar we heen moeten hebben smashcourt volgens mij.
Probounce is best chill. Dat lijkt toch op Smashcourt maar dan net iets sneller?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Heb ook al een aantal keren op kunstgras gespeeld tijdens toernooien. (speel zelf op probounce) Het went wel, maar eerste set zat ik wel elke keer te kloten...Werd vaak een 3 setter, 2-6 6-2 6-1 en een keer 1-6 6-0 6-3
Heb geen ervaring met smashcourt, maar lijkt er idd wel op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Probounce is best chill. Dat lijkt toch op Smashcourt maar dan net iets sneller?
Ik heb liever wat tragere banen ( meer mensen hier ja.. ) en zodoende balt ik liever op gravel of smashcourt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen kunstgras![]()
vind het zelf de fijnste ondergrond om op te spelen, al kan dat natuurlijk ook komen omdat ik dat gewend ben omdat ik er zo'n 3x per week op speel
En dat clubs ook open willen zijn in de winter, en dat met gravel toch lastig is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef senswal het volgende:
Ik vind ook de ondergrond die ik gewend ben het fijnst, wat in mijn geval gravel is.
Helaas gaan langzaam vrijwel alle clubs over op iets anders ivm onderhoud..
Redcourt zalige banen vind ik dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
4x uit op Gravel
En thuis trakteren we ze op RedCourt
Zoals Jacco Eltingh al eens zei. Als je beter bent dan een 5je is kunstgras geen geschikte ondergrond meer. I rest my case...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen kunstgras![]()
vind het zelf de fijnste ondergrond om op te spelen, al kan dat natuurlijk ook komen omdat ik dat gewend ben omdat ik er zo'n 3x per week op speel
Ligt er aan wat voor clubs. De meeste grote clubs blijven op gravel spelen aangezien de competitiespelers dat graag willen (over het algemeen) en ze bang zijn dat die weg gaan als ze over gaan op een andere ondergrond.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef senswal het volgende:
Ik vind ook de ondergrond die ik gewend ben het fijnst, wat in mijn geval gravel is.
Helaas gaan langzaam vrijwel alle clubs over op iets anders ivm onderhoud..
Het is niet mega hoog, maar wel een niveau wat de meeste kleine clubs niet halen en aangezien er hier in de omgeving voornamelijk kleine clubs zijn die geen hoog niveau spelen kom je al gauw in een poule terecht met clubs die verder weg liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef dekouwe het volgende:
Komakie leuk dat je uit tegen alkmaar moet spelen! dat is dichtbij ( 10km ) Voor Chriz2k zelfs nog dichterbij. Wellicht kom ik dan wel eventjes kijken ;-)
Maar 4e klasse gemengd is toch een goed Niveau ( cat 4 vooral ? ) maar zo super hoog is dat toch niet ? De club waar ik tennis heeft 3 teams in de 3e klasse gemengd spelen ( het 2e ,3e en 4e )
ja, dat idee had ik al ja gezien de reacties hier..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals Jacco Eltingh al eens zei. Als je beter bent dan een 5je is kunstgras geen geschikte ondergrond meer. I rest my case...
De ballen reageren op een manier die niet geschikt is voor heel snel spel zoals op hoger niveau gespeeld wordt. Niet alle mogelijkheden van het tennisspel kunnen worden benut op banen als kunstgras of smashcourt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, dat idee had ik al ja gezien de reacties hier..
maar ik heb nog steeds geen onderbouwing gezien waarom dat dan is, en alleen omdat jacco dat ooit heeft gezegd vind ik geen reden![]()
verder heb ik ook nooit beweert dat ik een goede speler ben hoor, ben pas net begonnen..op dit moment ben ik een goede 7 of een gemiddelde 6 denk ik, afgaande op de resultaten zo ver, niet echt hoog niveau dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |