Lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Salamando het volgende:
Sta ik opeens in de halve finale HE5 en kwartfinale HD5, wat de hell
Zeker allemaal walk-oversquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Salamando het volgende:
Sta ik opeens in de halve finale HE5 en kwartfinale HD5, wat de hell
Niet eens, mijn tegenstander gaf wel op in de tweede setquote:
0-6 0-5 voor hem zeker en hij moest morgen op vakantie dus kon hij de halve finale toch niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Niet eens, mijn tegenstander gaf wel op in de tweede set
Nope, het waaide ontzettend hard en hij had er gewoon geen zin meer in denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
0-6 0-5 voor hem zeker en hij moest morgen op vakantie dus kon hij de halve finale toch niet?
Vroeger had je dat nog wel eens in toernooien. Door het ratingsysteem van tegenwoordig heb je dat niet meer.
dat doe ik nog steeds als er opeens iets tussen is gekomen waardoor ik echt niet meer kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
0-6 0-5 voor hem zeker en hij moest morgen op vakantie dus kon hij de halve finale toch niet?
Vroeger had je dat nog wel eens in toernooien. Door het ratingsysteem van tegenwoordig heb je dat niet meer.
Moet het per se Head zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:33 schreef Komakie het volgende:
Hmm de Head Youtek Prestige Pro of toch maar de Youtek Prestige MP.
Best wel apart dat rackets tegenwoordig lichter zijn dan vroeger. Mijn 5 jaar oude prestige is 15gram zwaarder en het balansgewicht ligt ook wat verder richting de grip.
Ik snap niet zo goed waarom ze dat doen.
De Prestige Pro komt wat gewicht en balans betreft wat dichter bij mijn oude racket, maar heeft wel weer een minder dicht snarenpatroon. Wat ik wel weer wat minder fijn vind.
Terwijl de Prestige MP weer een dichter snarenpatroon heeft, maar wat lichter aanvoelt.
Allebei getest en kan geen keuze maken
Ik wil gewoon weer een Prestige hebbenquote:
Vanaf de flexpoint, want ik heb de LM en die was nog 32 en 330. Tenminste, zo las ik gister op internet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef San_Andreas het volgende:
Prestige MP is al heel lang 320 gram onbespannen met een balans van 310 mm.
Ach, alleen vervelende oude taarten gaan zeiken. Voor de rest zou het weinig uitmaken gok ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik wilde me laatst opgeven voor een toernooi, is de minimumleeftijd 25 jaar... Ik had er nog nooit van gehoord, wel dat je minstens 17 of 18 moet zijn, maar 25?![]()
Volgend jaar mag ik wel mee doen daar.
Verder is de competitieindeling bekend, we zijn laag ingedeeld. Competitiecommissie zei dat de tegenstanders misschien moeilijk konden gaan doen vanwege mijn speeksterkte (5/6). Fijn, heb er echt nog superveel zin in op deze manier.
Meestal is het open voor alle leeftijden, of vanaf 18 jaar en daarna vanaf 35.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik wilde me laatst opgeven voor een toernooi, is de minimumleeftijd 25 jaar... Ik had er nog nooit van gehoord, wel dat je minstens 17 of 18 moet zijn, maar 25?![]()
Volgend jaar mag ik wel mee doen daar.
Verder is de competitieindeling bekend, we zijn laag ingedeeld. Competitiecommissie zei dat de tegenstanders misschien moeilijk konden gaan doen vanwege mijn speeksterkte (5/6). Fijn, heb er echt nog superveel zin in op deze manier.
Jullie gravel banen zijn al open?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:55 schreef dekouwe het volgende:
vanmiddag heerlijk op het gravel gespeeld :-) sta ik naast het 1e team te spelen die oefen wedstrijd speelde tegen heerhugowaard , gast met een enkel handige backhand waar je u tegen zegt, even na gevraagd hoe die gozer heet, Jake Mak cat 2 in ze enkel (31 ste van NL) en 1 in ze dubbel.
Maar erg leuk om te zien
Bedoel je met dat toernooi of met competitie? Het is wel zaterdag gemengd, 5e klasse.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach, alleen vervelende oude taarten gaan zeiken. Voor de rest zou het weinig uitmaken gok ik
Ja, deze is dus ook 25+. Maar dat stond niet duidelijk op toernooi.nl. Tijdens het inschrijven (via toernooi.nl met login) stond er ineens in beeld dat ik niet voldeed aan de criteria... Balen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Meestal is het open voor alle leeftijden, of vanaf 18 jaar en daarna vanaf 35.
Sommige toernooien zijn 25+. Echt relaxt want daar mag ik sinds 3 jaar aan mee doen. Dan is er in de 3 en de 4 ook nog wel het nodige te halen voor mij. Tegen van die mannetjes die 18 zijn en dan al 3 heb ik meestal niet veel te zoeken, maar als ze een jaartje of 30 zijn kan ik nog wel aardig mee komen
Juist op zaterdag maakt ze dat geen flikker uit, is mijn ervaring. Wel als je hele team ineens 5 is in de laagste klasse..maar als 1 speler dat is? Kans is groot dat je wss ook wel tegenstanders gaat krijgen met een toevallig 5je erinquote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Bedoel je met dat toernooi of met competitie? Het is wel zaterdag gemengd, 5e klasse.
[..]
Ja, deze is dus ook 25+. Maar dat stond niet duidelijk op toernooi.nl. Tijdens het inschrijven (via toernooi.nl met login) stond er ineens in beeld dat ik niet voldeed aan de criteria... Balen!
Gelukkig begint de competitie bijna!Ga dan misschien wel dubbelen/mixen met achtjes, zodat het speelsterkteverschil minder opvalt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |