Enigszins. The Guardianquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef shomila het volgende:
Is het al bevestigd wie het in handen heeft nu.
quote:10.21am: A worker at the Brega oil facility has just told al-Jazeera English that the rebels are indeed in control of the town. He was clearly emotional and gave a breathless account of clashes with Gaddafi forces who he said had been repelled but were still at the airport. He said 15 people had been killed. At one point he shouted "Allahu Akbar" (God is the greatest) and people with him joined in the chanting. When asked who was in control of Brega, the unnamed man said:
Viel me ook op, maar hij zal wel wat tijd voor zichzelf nodig hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waar is -jos- eigenlijk? Gisteren heb ik hem volgens mij ook nauwelijks zien posten?
Hoop niet dat ie is opgepakt door LibiërsMaar serieus, iemand die 't me kan vertellen?
in ieder geval de voorste mensen lijken allemaal al wat ouder te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo te zien bestaat het regime juist uit fundamentalistische moslims.En dan roepen, pas op! Straks komen de moslims aan de macht!
Dat geloof ik best, munitie ZAT!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef aerdt het volgende:
The guardian:
11.23am: The situation in Brega remains unclear. Libyan state TV is reporting that Gaddafi's forces are in control of the airport and seaport, contradicting rebel accounts that they have been repelled. An al-Jazeera correspondent in Ajdabiya (75km from Brega) said thousands are gathering there to prepare to help out their fellow rebels in Brega. People in Ajabiya could be heard firing their weapons, apparently to test them in preparation.
quote:BLEHEHBLEELHWEHBLEHBLEWAHEHBLWEHEHBL;EH america BLEEHABLWEAHHBHEALBLEHWLALVLBHELBH drugs BLELHAHJWBBLHEHSLBLEHSLBLEAH alqaeda BLEHABLEHEHBLEAHBLEHBLEAAHBLEHA libya
Oh, ik dacht dat ie net al begonnen was. Klikte ff snel Al-Jazeera open en ik hoorde zo'n vreemde spraak dat ik dacht 1 en 1 op te tellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef shomila het volgende:
Ik moet nu al lachen hij is nog geeneens begonnen is dat erg dan.
nope .. het produceert nog steeds decibellen ( meer is het ook niet met zn bullshit )quote:
Hahaha vetquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
Zou de opener van het volgende deel deze in de OP willen stoppen:
[ afbeelding ]
Heb die van gisteren nog een beetje aangepast.
Mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
niet zonder bloedvergieten in ieder gevalquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dus toch de derde (tv) speech .. zou ie hierna gaan opstappen ??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet zonder bloedvergieten in ieder geval
dát zou miss. wel de beste oplossing zijn nu ja...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik blijf maar wachten totdat ie neergeschoten word, hopelijk live op tv natuurlijk![]()
Of dat de anti's zich vermomd hebben als pro-s en hem zo afmaken
ik denk proquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Wat riep die vrouw? Was het anti-Gadhafi of pro?
Groen lintje en niet gestopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Wat riep die vrouw? Was het anti-Gadhafi of pro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |