mag een hotmail account misschien niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is niet mijn script, geen idee wat er mis gaat dan
kooksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wel hoor
ik heb juist een hekel aan al die eentonige indiebandjes zoals the kooks the racoons the beavers the mongolen enzo
Ik weet niet van restricties, pizzalucht heeft het script gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mag een hotmail account misschien niet?
Vooral Eminem, u-niq, Dio, DJVT, Winnequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je goeie rap draait kan ik dat zeker waarderen
WTF is racoons?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
kooks___!
racoons____!!
etc___!!!
Dat is geen goede rap imoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vooral Eminem, u-niq, Dio, DJVT, Winne
Ik ken niet zoveel rapMaar dit zijn wel bazen.
oke dan val ik hem daar wel mee lastigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet van restricties, pizzalucht heeft het script gemaakt.
Ga je mee naar JVT concert?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Mwah ok dan, dat vind ik wel de beste rap dan nog...
indie betekent dat het onbekende bandjes zonder labels zijn. Maar de term is opgeeist door de bands die inspiratieloos zijn (bv. the kooks, arctic monkeys ennz). Dus eigenlijk een beetje het tegenovergestelde wat de term betekendquote:
Piel gaat ook mee waarschijnlijkquote:
the "diersoort"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoe ze ook hetenraccoons?
kutbandjes zijn het
8 meest geluisterde artiesten door mij volgens Last.fm. Kwaliteitquote:Editors
Amy Macdonald
U2
Snow Patrol
Johnny Cash
Red Hot Chili Peppers
Bob Dylan
Franz Ferdinand
Gewoon Racoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoe ze ook hetenraccoons?
kutbandjes zijn het
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister al 5 uur non-stop![]()
er staat nog steeds dj sharr in mijn vlc
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dus Jij, Snuf., Piel en ik misschien, alleen die?
Boemmuziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand al vertellen hoe deze muzieksoort heet wat ik nu draai?
awquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Ik huil nu gewoon van de pijn, dacht verdomme dat het over was
Nou ja vandaag vroegen die gasten uit mijn klas of ik nog ging want ze wilden ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dus Jij, Snuf., Piel en ik misschien, alleen die?
nee want hij staat niet aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand al vertellen hoe deze muzieksoort heet wat ik nu draai?
Dan ga ik niet meer meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja vandaag vroegen die gasten uit mijn klas of ik nog ging want ze wilden ook wel
Zolang ze maar niet aan me gaan zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja vandaag vroegen die gasten uit mijn klas of ik nog ging want ze wilden ook wel
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
8 meest geluisterde artiesten door mij volgens Last.fm. Kwaliteit
quote:1
Rolo Tomassi
2
Aphex Twin
3
Genesis
4
CunninLynguists
5
Masonna
6
The Fall of Troy
7
Teebee
8
Xploding Plastix
9
Exile
10
Mike & Rich
Naja kijk maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik wilde eigenlijk liever met jullieDie gasten zijn wel oke maar Fok meet bij DJVT is sowieso baas.
ik moet nog vrij hebben die dag btw want moet eigenlijk savonds werken
quote:1
Coldplay
1,707
2
Snow Patrol
851
3
Scouting for Girls
677
4
Moss
534
5
Jason Mraz
508
6
Franz Ferdinand
402
7
The Beatles
356
8
Jurk
355
guilty pleasurequote:
Nee joh, switchte net naar een andere mix, even rustiger dezequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is toch niet part of the mix mag ik hopen?
Komt een beetje overeen met mijne iig met de muzieksoortquote:
quote:
Weet eigenlijk ook niet wat die ertussen doet, aangezien ik dat al maaaaanden niet meer heb geluisterdquote:
van mij mag je terug naar de vorige mixquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee joh, switchte net naar een andere mix, even rustiger deze
Hierna gewoon losse nummers.
geen idee wat het is, maar wie noemt zichzelf nou jurkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
Weet eigenlijk ook niet wat die ertussen doet, aangezien ik dat al maaaaanden niet meer heb geluisterd
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis vd Venquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen idee wat het is, maar wie noemt zichzelf nou jurk
Twee bazen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
draadstaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jij heb alleen maar hatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]gefeliciteerd, maar ik haat niet, nooit, niemand. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet Jason Mraz?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai geen van allen voor mijn plezier.
Dat is toch van die granaat?quote:
oh wacht nu weet ik wat het isquote:
dio is popquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb Dio ook best hoog staan op Last.fm en nu denk iedereen dat ik een vieze metalhead ben
Heb ik nog eens een klaagbaak topik over geopend
Da's Bruno Mars.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch van die granaat?
Nee. Niet voor mijn plezierAls ik het hoor is het op ONZ en vind ik het niet mooi.
Nee Bruno Mars is van die granaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee. Niet voor mijn plezierAls ik het hoor is het op ONZ en vind ik het niet mooi.
ik snap nog steeds niet wat last.fm isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb Dio ook best hoog staan op Last.fm en nu denk iedereen dat ik een vieze metalhead ben
Heb ik nog eens een klaagbaak topik over geopend
Granaat? Je bedoelt Bruno Mars denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu beledig je Jason Mrazquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast, wtf?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
BTW UB40
duurde 3 jaar voor ik erachter kwam dat het geen negers waren
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee Bruno Mars is van die granaat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Granaat? Je bedoelt Bruno Mars denk ik
(sorry murp)quote:
Niemand kent die marz ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Granaat? Je bedoelt Bruno Mars denk ik
Ik ken de clips al jaren, dus ik had die illusie nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh wacht nu weet ik wat het is
BTW UB40
duurde 3 jaar voor ik erachter kwam dat het geen negers waren
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
(sorry murp)
Voor mij 1 pot nat.
voor wat, dat ik jaren dacht dat het negers warenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, wtf?![]()
Wel tof dat je er eerlijk voor uit komt!
Ik ben 2 jaar terug nog naar zijn concert geweest, samen met Josh Stonequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Niemand kent die marz ofzo![]()
ik in ieder geval niet
Ja die houdt bij wat je luistert en geeft artiesten info en bijvoorbeeld artiesten die ongeveer dezelfde muzak maken dus tips enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat last.fm is
Naja ze zingen allebei over een granaat en willen die allebei opvangen. Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bruno Mars en Jason Mraz met elkaar vergelijken
Jason Mraz, jawel. Geen leuke muziek alleen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ik in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ik in ieder geval niet
Supergaaf, ik was in 2008 in de HMH bij zijn concertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar terug nog naar zijn concert geweest, samen met Josh Stone
http://www.last.fm/user/arnxxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat last.fm is
Zingt Mraz over een granaat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja ze zingen allebei over een granaat en willen die allebei opvangen. Ik zie het niet.
Zal je vriendin leuk gevonden hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar terug nog naar zijn concert geweest, samen met Josh Stone
Nee maar dat maakt Koelkast niet uitquote:
Your musical compatibility with arnxx is VERY LOWquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/arnxx
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van het liedje na UB40 vinden!
Your musical compatibility with arnxx is VERY LOWquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/arnxx
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
I'd catch a grenade for you ofzo, toch?
Klinkt als Oasisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ben gek op UB40, heb best wat platen van ze bij elkaar verzameldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
BRUNO MARS!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
I'd catch a grenade for you ofzo, toch?
The cure en radiohead luisterde ik vroeger extreem veelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Your musical compatibility with arnxx is VERY LOW
Music you have in common includes Winne, Eminem, Kanye West, The Cure and Radiohead.![]()
bruno mars, jason mars, ik hou het niet bij, sorryquote:
Ik heb er 1 uit de kast van mijn ouders gehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
The cure en radiohead luisterde ik vroeger extreem veel
nu kan ik het bijna niet meer horenoverdosis
Heb nog wel veel platen van the cure
Ja is leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bruno mars, jason mars, ik hou het niet bij, sorry
Maareh is dat leuk? last.fm? en werkt het met ots?
welke? sommigen zijn best wel wat centjes waard namelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit de kast van mijn ouders gehaald
Leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben Judith en ik ben nieuw hier, ik luister al 1 maand mee ofso, maar wilde me toch even aanmelden
dj koelkast
hoi welkomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben Judith en ik ben nieuw hier, ik luister al 1 maand mee ofso, maar wilde me toch even aanmelden
dj koelkast
Wilkommen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
dj koelkast
Your musical compatibility with larsiee is SUPERquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn LastFM is om te huilen
http://www.last.fm/user/larsiee
tieten graagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
dj koelkast
CHICK ALERT FOK MAFIA BIJEENKOMSTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
dj koelkast
wut wut wutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
dj koelkast
Dat is normaal, kat jij mensen af als ze nieuw zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo aardig tegen mensen die nieuw zijn?
Hayquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Judithh het volgende:
dj koelkast
ZIE JE NOUquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Your musical compatibility with larsiee is SUPER
Music you have in common includes Bruno Mars, Neon Trees, Tim Knol, Enrique Iglesias and Clokx
Wat is ze lief hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi. Ben er voor snuf. Zometeen.
quote:
Ik ben onaardig tegen iedereenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat is normaal, kat jij mensen af als ze nieuw zijn?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is ze lief he![]()
Zelf gevangen in het bos. Een herdt.
tetten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Judithh het volgende:
[..]
jij bent mooi zag ik al in je fotoboek
Ahw ! dankje. JIj bent ook mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Judithh het volgende:
[..]
Je maakt een account aan op Last.fm en je downloadt de scrobbler. En dan moet je instellen met welke mediaplayer je luistert volgens mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja wat!
Maar hoe werkt het precies?
Oh merk ik bijna niks vanquote:
Chick hosselt chickquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Judithh het volgende:
[..]
Ok no offence, maar ik vind jou creepyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Judithh het volgende:
[..]
Opeens wordt ik er aan herinnert waarom er nooit chicks worden gehosseld als Lama aanwezig isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ok no offence, maar ik vind jou creepy
Op www.onzinradio.nl/rooster zie je wie wanneer wat draait, er zijn ook rap/hiphop dj'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Lo-Bo het volgende:
hallo draaien jullie ook rap en ook hip hop
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Opeens wordt ik er aan herinnert waarom er nooit chicks worden gehosseld als Lama aanwezig is
[..]
Opeens wordt ik er aan herinnert waarom er nooit chicks worden gehosseld als Lama aanwezig is
OHJA SHIT LAMA WAS JARIG MAANDAGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laat hem hij is 19 jaar lang alleen met zijn rechterhand hij is gefrustreerd
[..]
Links Snuf. Ik ben enkel vrienden met rechts, straks geef je haar hoopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laat hem hij is 19 jaar lang alleen met zijn rechterhand hij is gefrustreerd
Je chick niet op FOK! hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, chicks hosselen op fok!__ hazen
Ik ken mijn vriend wel van Fokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit. Al ken ik je niet verder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
OHJA SHIT LAMA WAS JARIG MAANDAG
SORRY LAMA GEFELICITEERD NOG
Chicks, ze zijn overal. Op FOK!, op hyves, in holletjes. Goed zoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dromenvangertjes zijn alleen hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Chicks, ze zijn overal. Op FOK!, op hyves, in holletjes. Goed zoeken.
Ik ken lama ook buiten fokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef Judithh het volgende:
Oke haha weet dus dat ik me niks moet aantreken van lama443![]()
dat doe je kennelijk ook van mij want je negeert mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef Judithh het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef Judithh het volgende:
Je bent wel een beetje laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
OHJA SHIT LAMA WAS JARIG MAANDAG
SORRY LAMA GEFELICITEERD NOG
ik ken jou ook nietquote:
Hallonquote:
Het spijt mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat
[..]
ik ken jou ook niet![]()
Alleen dat je rookt
Ja want ik had taart gekocht en die ging ik eten met hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het spijt meIk was het helemaal vergeten gisteren
Heb je wel een leuke dag gehad?
Ja en ik weet dat je muziek smaak wel oke isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat
[..]
ik ken jou ook niet![]()
Alleen dat je rookt
Snuf is liefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja want ik had taart gekocht en die ging ik eten met hemlief van mij he
Rechts bovenin staat een quote knopje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Rechts bovenin staat een quote knopje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechts boven het berichtje dat je wil quoten staat een "
Druk dar op.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat rechtsbovenin een post
Fokkers helpen fokkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op de " tekens rechtsboven een post klikken
Dat wel, Ik heb gewoon een Big Bang Theory DVD gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het spijt meIk was het helemaal vergeten gisteren
Heb je wel een leuke dag gehad?
Je ziet datums/tijd/postnummers rechts van posts. Ga daar met je muis onder, dan verschijnen er knopjes, de aller rechtse is quote knop.quote:
testquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Fokkers helpen fokkers
Leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat wel, Ik heb gewoon een Big Bang Theory DVD gehad
TBBTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat wel, Ik heb gewoon een Big Bang Theory DVD gehad
skrillex verveeld echt snel man, na een maand al zatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
na deze bazentrack ook nog wat rap hoor![]()
Wil iedereen tevreden houden
Inderdaad, scheelde maar 8 uurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Leuk
Gelukkig ben je niet op 29 februari geboren.
Heb jij geen broek aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef ToT het volgende:
Instant orgasm music!
Brb, ff beeldscherm afvegen!
Ik wil je wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Lama443 het volgende:
Overigens mensen, ik word het liefst wèl serieus genomen
Nee, wel this is sparta.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand hier ooit de film 'this is england' gezien? ik wil hem zo opzetten
Hij staat op het punt om monsterhit te worden, dan hoor je 'm hier 12x per dagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
liever deze dan de originele ik ben hem zat ok en
En dat wil serieus genomen wordenquote:
ik deed dat nummer voor het eerst tijdens mijn debuut 2 weken terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat op het punt om monsterhit te worden, dan hoor je 'm hier 12x per dag
Radiogezichtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Judithh het volgende:
koelkast, jij hebt een mooie stem zeg. ben benieuwd naar je gezicht!
Wie niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Judithh het volgende:
koelkast, jij hebt een mooie stem zeg. ben benieuwd naar je gezicht!
Jah sorry ik lette niet op mijn woordenquote:
Jullie hebben Koelkast toch wel eens gezienquote:
Wij gaan koffie drinken bij Koelkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jullie hebben Koelkast toch wel eens gezien?
Ik al wel een paar keer tenminste, met Darcli samen
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou popje verlaten. Je hebt een nieuwe vlam.
Rightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou popje verlaten. Je hebt een nieuwe vlam.
Hmm op het ene album zitten nog een aantal van dit soort nummers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey dit klinkt leuk zeg
klinkt al zijn muziek als dit (who ever it is de site werkt weer niet mee)?
Nou, radiohoofd tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Army of the Pharaohs is de enige rap waar ik van houd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm op het ene album zitten nog een aantal van dit soort nummers.
Maar sommige zijn wel iets rauwer.
Als je van die soort rap houdt moet je eens naar Jedi Mind Tricks / Army of the pharaohs luisteren!
Dat wou ik effe horenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo, je bent toch niet lelijk ?
wel naar benden afronden als je oneven bent ofcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
door de helft +5 regel. je mag minimaal een 20jarige
Ik ben er altijd. En zo niet, dan toch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laatste nummertje trouwens, is de volgende er al?
ga nou niet mijn kansen verprutsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snuf. die draait wel herrie jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh kut ik dacht dat er hierna hardere muziek gedraaid zou worden, daarom opeens dit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ga nou niet mijn kansen verprutsenHij is 17 maar lijkt 13.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem schenken though![]()
Ja ik ben net 23 geworden man, het moet flink jonger dan 6 jaar verschil wil je het nieuws halen tegenwoordigquote:
alleen bij hsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die brommende onzinteksten altijd bij hardcore/hardstyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daarom: tekno
WAT ISSIE LIEFFquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is 17 maar lijkt 13.
Ik zou hem schenken though
Popje is ook 6 jaar jonger dan ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ben net 23 geworden man, het moet flink jonger dan 6 jaar verschil wil je het nieuws halen tegenwoordig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |