mag een hotmail account misschien niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is niet mijn script, geen idee wat er mis gaat dan
kooksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wel hoor
ik heb juist een hekel aan al die eentonige indiebandjes zoals the kooks the racoons the beavers the mongolen enzo
Ik weet niet van restricties, pizzalucht heeft het script gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mag een hotmail account misschien niet?
Vooral Eminem, u-niq, Dio, DJVT, Winnequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je goeie rap draait kan ik dat zeker waarderen
WTF is racoons?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
kooks___!
racoons____!!
etc___!!!
Dat is geen goede rap imoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vooral Eminem, u-niq, Dio, DJVT, Winne
Ik ken niet zoveel rapMaar dit zijn wel bazen.
oke dan val ik hem daar wel mee lastigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet van restricties, pizzalucht heeft het script gemaakt.
Ga je mee naar JVT concert?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Mwah ok dan, dat vind ik wel de beste rap dan nog...
indie betekent dat het onbekende bandjes zonder labels zijn. Maar de term is opgeeist door de bands die inspiratieloos zijn (bv. the kooks, arctic monkeys ennz). Dus eigenlijk een beetje het tegenovergestelde wat de term betekendquote:
Piel gaat ook mee waarschijnlijkquote:
the "diersoort"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoe ze ook hetenraccoons?
kutbandjes zijn het
8 meest geluisterde artiesten door mij volgens Last.fm. Kwaliteitquote:Editors
Amy Macdonald
U2
Snow Patrol
Johnny Cash
Red Hot Chili Peppers
Bob Dylan
Franz Ferdinand
Gewoon Racoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoe ze ook hetenraccoons?
kutbandjes zijn het
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister al 5 uur non-stop![]()
er staat nog steeds dj sharr in mijn vlc
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dus Jij, Snuf., Piel en ik misschien, alleen die?
Boemmuziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand al vertellen hoe deze muzieksoort heet wat ik nu draai?
awquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Ik huil nu gewoon van de pijn, dacht verdomme dat het over was
Nou ja vandaag vroegen die gasten uit mijn klas of ik nog ging want ze wilden ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dus Jij, Snuf., Piel en ik misschien, alleen die?
nee want hij staat niet aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand al vertellen hoe deze muzieksoort heet wat ik nu draai?
Dan ga ik niet meer meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja vandaag vroegen die gasten uit mijn klas of ik nog ging want ze wilden ook wel
Zolang ze maar niet aan me gaan zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja vandaag vroegen die gasten uit mijn klas of ik nog ging want ze wilden ook wel
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
8 meest geluisterde artiesten door mij volgens Last.fm. Kwaliteit
quote:1
Rolo Tomassi
2
Aphex Twin
3
Genesis
4
CunninLynguists
5
Masonna
6
The Fall of Troy
7
Teebee
8
Xploding Plastix
9
Exile
10
Mike & Rich
Naja kijk maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik wilde eigenlijk liever met jullieDie gasten zijn wel oke maar Fok meet bij DJVT is sowieso baas.
ik moet nog vrij hebben die dag btw want moet eigenlijk savonds werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |