We geloven toch niet dat je een neger bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
ken ik welanders zou ik me schamen als neger
Arie op de stoel bij de Silverladyquote:
Hoelang zitten jullie in onz?quote:
Ouwe nachtapothekerquote:
Knappe vrouwquote:
SIlverladyquote:
Dude...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ouwe kindervriendelijke zedendelinquent, sup?
Heb je wat aan die sitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Ragboer het volgende:
Serieus Piel jij bent zo een baas. Ff serieus! Moest ik gewoon ff kwijt.
quote:
even gefixed!quote:
Kom eens online danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
omdat netdaar heb ik niet zoveel zin in eerlijk gezegd
![]()
Spatterquote:
Zij is mehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke man zou het langer dan 10 minuten op deze chick volhouden ?
Mariana Davalos:
http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_een_rondje.html
Ik zou der een record geven in volblaffen in 10 minuten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke man zou het langer dan 10 minuten op deze chick volhouden ?
Mariana Davalos:
http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_een_rondje.html
Na na na naquote:
Reconnect.quote:
Alleen als je praat lijkt wel. Muziek doet het prima.quote:
want dit is niet mijn uitzending vriend!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
Fix je verbinding/programma's, vriend. Dit is niet te doen
aightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik restart heel ff vdj, 1 minuutje.
whahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die stukjes muziek zijn wel grappig, alleen die stem is vet irritant
Ik heb ze ook zonder, alleen dan klinkt de overlay veel minder vet :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die stukjes muziek zijn wel grappig, alleen die stem is vet irritant
Jij luistert zeker geen 538? xdquote:
Wie welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Jij luistert zeker geen 538? xd
Waarom 538 luisteren als we Radio Onzin hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Luister alleen nog maar ONZ Radioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Alleen ONZquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Radio Onzin is baasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Maar ONZ radio is gewoon de beste radio, de grappigste stukjes tussen door, mensen met fijne stemmen soms, de meestgevarieerde muziek en veel meer kans dat je verzoekje gedraaid wordt dan op de grote radiozenders
De kans dat 538/Q/3FM een verzoekje overneemt is nihil. De DJ's moeten zich al aan een playlist houden en mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Maar ONZ radio is gewoon de beste radio, de grappigste stukjes tussen door, mensen met fijne stemmen soms, de meestgevarieerde muziek en veel meer kans dat je verzoekje gedraaid wordt dan op de grote radiozenders
Ja, dat dus. Daarom ONZ radioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
De kans dat 538/Q/3FM een verzoekje overneemt is nihil. De DJ's moeten zich al aan een playlist houden en mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen.
Best triest eigenlijk
Het is door Onz voor Onzquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
De kans dat 538/Q/3FM een verzoekje overneemt is nihil. De DJ's moeten zich al aan een playlist houden en mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen.
Best triest eigenlijk
Nu net op:quote:28.02.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Dan moet hij morgen toch bezorgd wordenquote:01.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Het is door Onz voor Onz![]()
(see what I did there?)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Ik ga mijn moeder hosselen om jingles in te spreken![]()
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net om 5 uur stond de status van mijn imac nog op:
[..]
Nu net op:
[..]
Dan moet hij morgen toch bezorgd worden?
Doe Linda de groetjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Ik wou ooit een gehackte app hebben, die ik nergens kon vinden. Toen heb ik een wekelijks alarm ingesteld om niet te vergeten te checken of die app al gekraakt was xdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb net serieus een alarm in mijn telefoon gezet voor 19:30 om Skrillex - Scary Monsters and Nice nog wats (die ene) te downloadenanders vergeet ik het.
Eerste twee letters kloppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gokte dat je moeder Linda heette, maar blijkbaar dus fout
Pics van je moederquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
bye meisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef MissBullshit het volgende:
dit klinkt best lekkerhelaas moet ik ervandoor.
Tot ziens onzin mensen![]()
koelkast
Nou mik er wat bier inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet Ed nog hosselen om Jingles in te spreken maar dat gaat niet zo eenvoudig lukken zonder dat hij dronken is denk ik
Oh man EDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet Ed nog hosselen om Jingles in te spreken maar dat gaat niet zo eenvoudig lukken zonder dat hij dronken is denk ik
Nog 3 dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zie m doordeweeks niet, vrijdag weer.
tot zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen nu, heb zin in harde muziek en dat komt zoTot straks
![]()
Achja, ik kwam net na hardcore xdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat een contrast wordt dat, mijn teringgebeuk na dit!
en wat een kutmuziek nuquote:hosselen
1) Manier om illegaal aan geld voor drugs te komen
2) Op illegale wijze aan geld komen
3) het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
4) Geld bij elkaar scharrelen,i.h.b.ten behoeve van drugs
Ik ken het manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga ook ff douchen, trouwens weer gestopt met roken. Doordeweeks lukt het wel 4 a 5 dagen lang, maar in het weekend is zo gaarzeker als het zo gezellig is met pops, koelkast en viro enzo op ONZ radio
Mmmm, ik kom wel niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga ook ff douchen, trouwens weer gestopt met roken. Doordeweeks lukt het wel 4 a 5 dagen lang, maar in het weekend is zo gaarzeker als het zo gezellig is met pops, koelkast en viro enzo op ONZ radio
hahaa maar welk programma moet ik hebben dan? ik kan niet zulke mooie jingles maken als meneer koelkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten we voor elkaar inspreken dan
Wat is je msn?
Voor koelkast heb ik gewoon met audio recorder van windows zelf iets ingesproken, hij heeft er toen een jingle van gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaa maar welk programma moet ik hebben dan? ik kan niet zulke mooie jingles maken als meneer koelkast
jaja imacquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor koelkast heb ik gewoon met audio recorder van windows zelf iets ingesproken, hij heeft er toen een jingle van gemaakt.
Daar heb ik zelf ook nog niet de juiste software voor
Morgen wel als het goed is
kale kanoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef StefanKollaart het volgende:
Nja:
Wie wil de kale kano versie en wie wil het origineel?
Wat zegt VDJ dan over het aantal processor wat gebruikt wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef StefanKollaart het volgende:
Denk dat mn pc fucking traag is, iig loopt vdj steeds vast. Ligt dus niet aan mn verbinding.
Volgende keer gefixt xd
8% hier xd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat zegt VDJ dan over het aantal processor wat gebruikt wordt?
Bij mij zit die bijna altijd op 100%, daarom maar een nieuwe computer gekocht
Ik heb steeds de nare eigenschap om pc te zeggen ipv computer als ik het over dat ding hebquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
NOH, jij zou ook nog op je geilst een jingle voor mij inspreken
Hoiquote:
Oh dat is ook tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
die ene en verder niets
en ik maak ook jingles voor anderen hoor, stuur je audiofiles maar op en ik maak er jingles van
Oke rickie xd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
xd is niks want het is xD
en xd/xD/XD werkt niet op fok dus typ het dan ook niet.
Ik ben nu hees enz maar als mn stem het weer doet zal ik eens zien of ik jingle kan inspreken voor lola en ssbquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
die ene en verder niets
en ik maak ook jingles voor anderen hoor, stuur je audiofiles maar op en ik maak er jingles van
hees is alleen maar geijlerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu hees enz maar als mn stem het weer doet zal ik eens zien of ik jingle kan inspreken voor lola en ssb
Welke?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je nou die ene nog draaien? Anders ga ik nu weg
ik wil een hese huppelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu hees enz maar als mn stem het weer doet zal ik eens zien of ik jingle kan inspreken voor lola en ssb
Omg heet dat nummer echt die ene?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is maar 1 plaat die die ene heet.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een idee: die ene als nieuwe monsterhit
Nee, artiest en titel zijn nogal kut en iedereen zegt "ja dat ene nummer", dus is dat die ene gewordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Omg heet dat nummer echt die ene?
ipv dat schreeuwding tussendoor?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik stem voor
Kun je er niet wat onz-radio dingetjes in mixen ofzo?
Ik heb een foute versie van summer nights maar die is niet zo fout als dit nummerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is echt een van de kutste nummers ooit
Gewoon dat liedje van Dirty dancing jatten, dan het zo verkrachten en er dan zo'n sample van Deadmau5 doorheen knallen____ !
Welke muziek vind je niet leukquote:
Wat ga je draaien?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De muziek die ik binnen 10 minuten ga draaien niet denk ikhahaha
Frenchcore.quote:
Dat is de plaatselijke soos?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe ik vroeg een tijdje terug aan een meisje "ga je nog naar beter kom je niet ? "
Zegt ze "waarom zou ik niet moeten komen dan "
Ik heb nog nooit van een soos gehoordquote:
Nee uitgaansgelegenheid hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een soos gehoordmaar ik neem aan dat het dombo betekent
?
In dat geval; nee, ze is wel aardig ontwikkeld
Lag niet aan jou internet, mijn vdj deed moeilijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gaat gelukkig iets beter met mijn internet
Oh origineel welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah, nee het is een feesten de naam is gewoon 'Beter kom je niet'
Is mijn muzieksmaak echt zo slecht?quote:
Hmm nee, het is 8 uur, vrouwen kijken nu GTSTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Is mijn muzieksmaak echt zo slecht?
Ook de ONZ-vrouwen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, het is 8 uur, vrouwen kijken nu GTST
GTSTquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, het is 8 uur, vrouwen kijken nu GTST
Internet is sowieso sloom hier op dit moment....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Lag niet aan jou internet, mijn vdj deed moeilijk.
Viel mij ook op....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Goudvis_ het volgende:
Staat de muziek nou zo zacht of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Shit ging niet goed
PC is echt aan het overlijden
serverslopertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Shit ging niet goed
PC is echt aan het overlijden
neejoh zo ga ik doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoop dat jullie het wat vinden
Hij wordt zo wel toegankelijker hoor
neeee iedereen doet al hardstyle en das matig, en dit is vetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe laatste half uurtje ff rustiger, ff hardstyle denk ik
Denk dat een uur dit te lang is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe laatste half uurtje ff rustiger, ff hardstyle denk ik
Denk dat een uur dit te lang is.
Tracklistquote:
meeeerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tracklist
01. Le Bask - Les Choristes
02. Target M ft. Dr. Peacock - Charleston (BKJN unofficial anthem)
03. Sirio & D-Tox - Loudness War
04. DJ Smurf - Lollypop
05. Target M ft. Dr. Peacock - Jack the Crocodile from Japan (bkjn edit 22-01-2011)
06. DJ Japan - Va Falloir Arreter Cela
07. DJ Japan - Alcoholic Backstage
08. DJ Mutante - Name of the Game
09. DOM - new era
10. DOM - Tek-No-Logik
11. Dr. Peacock ft. Target M - The Egyptian (original mix)
12. Komprex - Waste of Misanthropy
13. Dr. Peacock - Unox theme strikes back
14. Explicit VS La Magra - Bloodpact
15. Cardiak - Le Bretonnerie
16. Chubby Checker - Let's Twist Again
17. The Sickest Squad - in 50 the Celebration
18. The Sickest Squad - Decerebration
19. The Sickest Squad - in 03
Hallon Snufquote:
Ja ik ook een beetjequote:
Jullie zouden moeten trouwen. Echt waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Lama443 het volgende:
[..]
waarom kom jij altijd net terug als ik dat ook doe
Nou dan heeft dat warmte uitwisselen vanmiddag wel geholpenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou dan heeft dat warmte uitwisselen vanmiddag wel geholpen![]()
Baas.quote:
dit is toch niet dit of welquote:Artiest: Dr. Peacock
Titel: Beter Kom Je Niet vs DaY-mÃr [Beter Donker dan Licht] Frenchcore (22-01-2011)
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is toch niet dit of wel
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
Er loopt helaas geen bassline mee. Beetje kaal zo.
Dat is het setje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is toch niet dit of wel
oh je doet dus eigenlijk niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is het setje.
Werd gedraaid bij afgelopen Beter kom je niet in de Hemkade.
Nee ik draai gewoon de digitale opname van de liveset van Dr. Peacock en Day Mar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh je doet dus eigenlijk niks
wie heeft dit gedraait dan?
ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaal wel.
Gisteren had hij zich gewoon in de tijd vergist.
Alle aangemelde dj's krijgen bericht als het wachtwoord (of server/poort) gewijzigd is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ok.Hey koelkast hoe gaat dat nou werken met die veranderende wachtwoorden?
huh waar moet ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle aangemelde dj's krijgen bericht als het wachtwoord (of server/poort) gewijzigd is.
Wie niet is aangemeld heeft pech en kan niet meer draaien
www.onzinradio.nl/djquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh waar moet ik me aanmelden?
Indiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan van mij niet gevarieerd genoeg
soms wat veel indiebands/hardstyle hier
Wat ben je strengquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle aangemelde dj's krijgen bericht als het wachtwoord (of server/poort) gewijzigd is.
Wie niet is aangemeld heeft pech en kan niet meer draaien
Rapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Indie
Soms draai ik ook rap maar dat kunnen niet zoveel mensen waarderen.
Omdat er tot 3x een verzuurde ex-dj in zat met BRANK BRANK BRANK waardoor ik weer in actie moest komen.quote:
Als je goeie rap draait kan ik dat zeker waarderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Indie
'sorry, maar geen geldig emailadres'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/dj
maar duurt nog zeker een week en ik ga nog iedereen aanspreken die ik op de lijst mis
Elmo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat er tot 3x een verzuurde ex-dj in zat met BRANK BRANK BRANK waardoor ik weer in actie moest komen.
JVTquote:
Is niet mijn script, geen idee wat er mis gaat danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'sorry, maar geen geldig emailadres'
ik wel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Indie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |