We geloven toch niet dat je een neger bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
ken ik welanders zou ik me schamen als neger
Arie op de stoel bij de Silverladyquote:
Hoelang zitten jullie in onz?quote:
Ouwe nachtapothekerquote:
Knappe vrouwquote:
SIlverladyquote:
Dude...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ouwe kindervriendelijke zedendelinquent, sup?
Heb je wat aan die sitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Ragboer het volgende:
Serieus Piel jij bent zo een baas. Ff serieus! Moest ik gewoon ff kwijt.
quote:
even gefixed!quote:
Kom eens online danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
omdat netdaar heb ik niet zoveel zin in eerlijk gezegd
![]()
Spatterquote:
Zij is mehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke man zou het langer dan 10 minuten op deze chick volhouden ?
Mariana Davalos:
http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_een_rondje.html
Ik zou der een record geven in volblaffen in 10 minuten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke man zou het langer dan 10 minuten op deze chick volhouden ?
Mariana Davalos:
http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_een_rondje.html
Na na na naquote:
Reconnect.quote:
Alleen als je praat lijkt wel. Muziek doet het prima.quote:
want dit is niet mijn uitzending vriend!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
Fix je verbinding/programma's, vriend. Dit is niet te doen
aightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik restart heel ff vdj, 1 minuutje.
whahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die stukjes muziek zijn wel grappig, alleen die stem is vet irritant
Ik heb ze ook zonder, alleen dan klinkt de overlay veel minder vet :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die stukjes muziek zijn wel grappig, alleen die stem is vet irritant
Jij luistert zeker geen 538? xdquote:
Wie welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Jij luistert zeker geen 538? xd
Waarom 538 luisteren als we Radio Onzin hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Luister alleen nog maar ONZ Radioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Alleen ONZquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Radio Onzin is baasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Maar ONZ radio is gewoon de beste radio, de grappigste stukjes tussen door, mensen met fijne stemmen soms, de meestgevarieerde muziek en veel meer kans dat je verzoekje gedraaid wordt dan op de grote radiozenders
De kans dat 538/Q/3FM een verzoekje overneemt is nihil. De DJ's moeten zich al aan een playlist houden en mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Maar ONZ radio is gewoon de beste radio, de grappigste stukjes tussen door, mensen met fijne stemmen soms, de meestgevarieerde muziek en veel meer kans dat je verzoekje gedraaid wordt dan op de grote radiozenders
Ja, dat dus. Daarom ONZ radioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
De kans dat 538/Q/3FM een verzoekje overneemt is nihil. De DJ's moeten zich al aan een playlist houden en mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen.
Best triest eigenlijk
Het is door Onz voor Onzquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
De kans dat 538/Q/3FM een verzoekje overneemt is nihil. De DJ's moeten zich al aan een playlist houden en mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen.
Best triest eigenlijk
Nu net op:quote:28.02.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Dan moet hij morgen toch bezorgd wordenquote:01.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Het is door Onz voor Onz![]()
(see what I did there?)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Ik ga mijn moeder hosselen om jingles in te spreken![]()
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net om 5 uur stond de status van mijn imac nog op:
[..]
Nu net op:
[..]
Dan moet hij morgen toch bezorgd worden?
Doe Linda de groetjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Ik wou ooit een gehackte app hebben, die ik nergens kon vinden. Toen heb ik een wekelijks alarm ingesteld om niet te vergeten te checken of die app al gekraakt was xdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb net serieus een alarm in mijn telefoon gezet voor 19:30 om Skrillex - Scary Monsters and Nice nog wats (die ene) te downloadenanders vergeet ik het.
Eerste twee letters kloppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gokte dat je moeder Linda heette, maar blijkbaar dus fout
Pics van je moederquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
bye meisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef MissBullshit het volgende:
dit klinkt best lekkerhelaas moet ik ervandoor.
Tot ziens onzin mensen![]()
koelkast
Nou mik er wat bier inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet Ed nog hosselen om Jingles in te spreken maar dat gaat niet zo eenvoudig lukken zonder dat hij dronken is denk ik
Oh man EDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet Ed nog hosselen om Jingles in te spreken maar dat gaat niet zo eenvoudig lukken zonder dat hij dronken is denk ik
Nog 3 dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zie m doordeweeks niet, vrijdag weer.
tot zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen nu, heb zin in harde muziek en dat komt zoTot straks
![]()
Achja, ik kwam net na hardcore xdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat een contrast wordt dat, mijn teringgebeuk na dit!
en wat een kutmuziek nuquote:hosselen
1) Manier om illegaal aan geld voor drugs te komen
2) Op illegale wijze aan geld komen
3) het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
4) Geld bij elkaar scharrelen,i.h.b.ten behoeve van drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |