netjes wel dat ze ook even naar jou informerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef WheeleE het volgende:
Zo. Hallo allemaal![]()
.
Dag 2 overleefd. Collega Sip was weer aan het snotteren vandaag. Hij leek niet zo stevig op z'n benen te staan, dus ik informeerde of het wel ging. Hij meldde dat het een stuk beter ging dan de afgelopen 8 maanden. Juist. Ik snap er niet zoveel meer van, maar uiteindelijk ging hij behoorlijk uitgeteld om een uurtje of 2 naar huis.
De vertrouwenspersoon van de afdeling kwam naderhand nog bij miij langs om te informeren hoe het met mij ging, in relatie tot m'n collega. Even mijn hart gelucht, aangenaam. Ik heb genoeg werk te doen, dus ik hou me niet zo met hem bezig.
Klassiekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Marvelous het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)och-niet-zo-verzwakt
Zoek het mooie uit dit stuk
Ron, hou je mond!
Ja, al had ik liever gehad dat mijn teamleiders eerder iets concreets hadden gedaan. Maargoed, het lijkt voorzichtig aan de goede kant op te gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
netjes wel dat ze ook even naar jou informeren
Alle verlangens!quote:
Ik had moeite met het woord 'meteorologische' lezen. Soort van imaginair stotterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Lovechild het volgende:
De meteorologische lente is vandaag begonnen!
Oliebollenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag allerlei bollen gekocht om in de plantenbakken te doen
Laat de lente maar beginnen
Boheemen!quote:
quote:
Gelukkig heb je ons weer gevondenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons weer gevonden. Waren we zo goed verstopt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |