Ze heeft dus niet gezegd dat je niet meer terug hoefde te komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Haar woorden: "Wat mij betreft mag je nu gaan."
Eind april.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Fijn. Wanneer eindigt het arbeidscontract?
.
Nou, dan ben je er nog goed door heen gerold (een semi goed afloop bedoel ik dus). Veel succes met solliciteren en hopelijk kan je snel weer ergens aan de slag!quote:
Ik wil niet lullig doen en je plezier vergallen maar heb/krijg je van deze toezeggingen ook iets op papier? Want formeel heb je slechts een brief waarbinnen je ontslagen bent binnen de proeftijd en een schriftelijk protest is er ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef mazaru het volgende:
De brief is binnen. Gedateerd op 1 maart en er wordt in de brief gesproken over het beëindigen van de arbeidsovereenkomst tijdens de proeftijd.
Meteen gebeld met personeelszaken en uitgelegd dat ik het er niet mee eens ben en dat we nu een probleem hebben vanwege het feit dat de proeftijd voorbij was.
Het gesprek verliep heel vriendelijk en positief.
Ik krijg gewoon uitbetaald tot het einde van mijn arbeidscontract en ik hoef verder geen actie te ondernemen.
Ik ben echt heel blij dat dit niet op de tot het uiterste gedreven wordt.
De eerste periode heb ik daar een hele leuke tijd gehad en driekwart van het bedrijf is gewoon een hele leuke plek om te werken, met leuke, vriendelijke mensen.
Gewoon dikke, vette pech dat ik net geplaatst ben bij die uitzonderingen op de regel.
Ik had liever gewoon gewerkt voor mijn geld.
Nu nog proberen om die knallende hoofdpijn kwijt te raken en deze hele zaak van me af te zetten.
En maar weer de vacatures doorspitten.
Dank je welquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er nog goed door heen gerold (een semi goed afloop bedoel ik dus). Veel succes met solliciteren en hopelijk kan je snel weer ergens aan de slag!
Nou, plezier heb ik nog steeds niet hoor. Maar dit gaat wel goed opgelost worden. Ik heb daar wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen en je plezier vergallen maar heb/krijg je van deze toezeggingen ook iets op papier? Want formeel heb je slechts een brief waarbinnen je ontslagen bent binnen de proeftijd en een schriftelijk protest is er ook niet.
Ik ken de brief niet, weet niet hoe het exact geformuleerd (is b.v. alleen de dagtekening 1 maart? het kan dan uitgelegd worden als schriftelijke bevestiging van een mondeling aangezegd ontslag) is maar 100% gerust zou ik er niet op zijn. Maar goed, als jij het wel bent, ik vind het best. Ik denk, ik meld het maar even.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel
Tja, zo goed als het in deze nare situatie kan in ieder geval.
Ik hoop snel weer gewoon te gaan werken voor mijn centen. Dat voelt veel beter aan.
[..]
Nou, plezier heb ik nog steeds niet hoor. Maar dit gaat wel goed opgelost worden. Ik heb daar wel vertrouwen in.
En in de brief waarin staat dat ik in de proeftijd was losgelaten, staat ook dat dat op 1 maart is gedaan.
1 maart en 'nog in de proeftijd' gaat niet samen. Want mijn arbeidscontract is ingegaan op 1 februari. Ik sta in mijn recht en heb de papieren om dat te bewijzen.
Zij hoeven niks aan te vechten. Als het toch tot een conflict komt, ben jij degene die aan moet vechten.quote:Ze zouden alleen maar meer geld kwijt zijn als ze dit willen aanvechten. Dat is de moeite niet waard voor ze, daar is het bedrijf te groot voor.
Dank je wel voor het meedenken. Ik stel het echt wel op prijs. Daarvoor heb ik dit hier ook gepost. In de hoop dat er meegedacht zou worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ken de brief niet, weet niet hoe het exact geformuleerd (is b.v. alleen de dagtekening 1 maart? het kan dan uitgelegd worden als schriftelijke bevestiging van een mondeling aangezegd ontslag) is maar 100% gerust zou ik er niet op zijn. Maar goed, als jij het wel bent, ik vind het best. Ik denk, ik meld het maar even.
[..]
Zij hoeven niks aan te vechten. Als het toch tot een conflict komt, ben jij degene die aan moet vechten.
Je loon is nog niet gestort?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel voor het meedenken. Ik stel het echt wel op prijs. Daarvoor heb ik dit hier ook gepost. In de hoop dat er meegedacht zou worden.
Dat jij dit doet, vind ik hartstikke fijn.![]()
Als mijn loon gestort is, dan zal ik dit topic updaten en geef ik een virtueel rondje
LOLquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Je loon is nog niet gestort?![]()
* r_one een droge keel krijgt
Nee, nog niets gevonden. Wel een lading sollicitaties de deur uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
Niets virtueel, wanneer is de BBQ
Alsnog proost
Al weer wat anders gevonden trouwens?
Je begrijpt wel dat zoiets tamelijk ondubbelzinnig dient te gebeuren? Als je overdonderd bent door emoties kun j wel eens rare dingen zeggen. De reactie van TS is dus echt niet apart. Hij heeft heus wel gezegd dat hij net niet eens was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat ik opmaak uit de OP is dat je haar een prettige dag hebt gewenst en bent vertrokken.
Als je geen bezwaar maakt, wordt aangenomen dat je het ermee eens bent. Ik zou het sowieso nu ook schriftelijk nog doen, dagtekening de dag van het 'gesprek'.
*hips*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Ja hoor, het is keurig gestort.
Ik was mijn belofte vergeten.
Dus bij deze alsnog een virtueel rondje van mij!
[ afbeelding ]
Mijn laatste loonbriefje is zelfs persoonlijk afgegeven bij mij thuis door iemand van personeelszaken.
Hij vond het nog steeds heel vervelend hoe het allemaal gelopen is. En hij was niet de enige in dat bedrijf die daar zo over dacht.
Ik schiet daar natuurlijk niets mee op, maar het is wel heel leuk om dat te horen.
In ieder geval,
Proost!!
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef geevee het volgende:
T.S.,wat een vervelend iets ,ik kan best begrijpen dat je overdonderd was,fijn dat het bedrijf er toch nog een net eind aan heeft proberen te breien.
Het heeft mij destijds een hele lange tijd gekost voordat ik er overheen was,ik was daar 34 jaar in dienst geweest en moest daar door een reorganisatie verdwijnen (en vele met mij)
Door het bedrijf is destijds een goede ontslagregeling gemaakt met een fraaie gouden handdruk, op dit moment ben ik daar geld van aan het opnemen om het bescheiden salaris wat ik nu heb aan te vullen het werk is maar een paar uurtjes per dag,de rest van de dag verleen ik als mantelzorger zorg aan mijn moeder,dat had ik met een volledige baan nooit kunnen doen.
Ik wens je veel succes met het vinden van een nieuwe baan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |