SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Dat dus. En daar is niks helaas aanquote:
1 week maar, ik doe dat me hele leven al?!..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef Repeating het volgende:
Ik snap niet waarom dat iedereen opeens 1 week lang zich als complete malloten moeten gedragen?
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Tism het volgende:
[..]
1 week maar, ik doe dat me hele leven al?!..
Was van plan te gaan maar gaat misschien niet door, kan geen vervoer krijgen, even kijken nog. Hoop van wel.quote:
vervoer=taxi?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was van plan te gaan maar gaat misschien niet door, kan geen vervoer krijgen, even kijken nog. Hoop van wel.
Is het zo ver dan? Meestal vind ik taxi wel aardig goedkoop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja da's ook weer zo duur he... Moet even kijken wat mijn vrienden doen.
Denk dat je met de taxi toch al gauw boven de 20 Euro uitkomt naar Elsloo...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is het zo ver dan? Meestal vind ik taxi wel aardig goedkoop.
Maar als je het verdeelt onder 3-4 man valt het toch wel mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat je met de taxi toch al gauw boven de 20 Euro uitkomt naar Elsloo...
Dat gaat dus niet zo makkelijk, ik moet bijvoorbeeld in Elsloo zijn, een andere vriend die meegaat in Schimmert, een andere in Sweikhuisen etc...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar als je het verdeelt onder 3-4 man valt het toch wel mee.
Hmm, ja das wat minder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet zo makkelijk, ik moet bijvoorbeeld in Elsloo zijn, een andere vriend die meegaat in Schimmert, een andere in Sweikhuisen etc...
Jao, de traditie van de zaoterdigaovendquote:
Wat is de beste dag daar? Vrijdag is wel ok toch?quote:
ja, misschien, moet nog ff kijken wat de rest van de kroeg gaat doen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
Niks helaas!
Nog anderen die vrijdagavond naar Mestreech gaan?
Mooi man!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef Tism het volgende:
Ik ga weer als de "rockj 'n roller" (zie fobo) als je die tegenkomt is het gegarandeerd een feestje..
Nadeel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef sproetjes het volgende:
dat is t enige nadeel van in een winkelstraat met alle kroegen wonen..1 keer per jaar 5 dagen herrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, weer een man die geen f5'en kan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef Tism het volgende:
Ah, het maandelijkse rode kruisje wordt weer gepost...door een vrouw natuurlijk weer..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef friekin_ het volgende:
Kennen we deze al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KlassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tics van je petten.
Komend weekend ga ik daar zeker ff kijken, zuipen en nog wat andere dingen proberen te regelen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:00 schreef friekin_ het volgende:
Ze hadden tent al omgedoopt in Mexicaans paradijs.
NATTE CHLAMYDIA GOTEN. MET PFEIFFER. EN PUISTJES MET HAREN ERIN.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Komend weekend ga ik daar zeker ff kijken, zuipen en nog wat andere dingen proberen te regelen..
Hosselaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Komend weekend ga ik daar zeker ff kijken, zuipen en nog wat andere dingen proberen te regelen..
In de zomer is dat mooi. Lekker op het balkon, muziekje erbij, fles bier en een pizza.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:15 schreef Frishe het volgende:
Gewoon met een fles bier voor het raam staan om te kijken hoe mensen naar hun werk gaan. Heerlijk.
Wie zitten der hier te hosselen?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:15 schreef Frishe het volgende:
Gewoon met een fles bier voor het raam staan om te kijken hoe mensen naar hun werk gaan. Heerlijk.
Wie wat waar?quote:
Ehm ik ken 2 leuke meiden, de een bloedmooi maar beetje domquote:
Verkleden is juist gaaf en wat nou kutmuziek? 2 technofeestjes in Maastricht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Carnaval heeft altijd kut muziek en dan ook nog eens verkleden![]()
Vandaar de helaas
Moppersmurfquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik haat limburgs of nederlands hoela hoempa muziek
Ha geil beest. Dacht je dat ik zonder jullie kon?quote:
En laat dat nou allemaal aanwezig zijn met vastelaovend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Gewoon Limburgse hoepa muziek, dat is het beste te doen met veel alcohol en volle kroegen.
Donderdagavond t/m dinsdagquote:
Da's klote. Wanneer eindigt je contract? Solliciteren is tegenwoordig ook niet altijd even gemakkelijk zie ik zelf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Donderdagavond t/m dinsdag
Godver, net te horen gekregen dat mijn contact niet verlengd gaat worden.
Geluksvogelquote:
Das wel klotequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verdomme. Mogelijkheden voor iets anders?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Binnen het bedrijf? Nee. Baas wilt wel wat contacten inschakelen of zij iemand kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme. Mogelijkheden voor iets anders?
Ik krijg juist (weer) veel aanbiedingen (waaronder een dikbetaalde baan in Delft of een nog veel dikker betaalde in Saudi-Arabie, maar die gaan het beide niet worden...)
Maand verlof pakken, dan heb je in elk geval een beetje extra tijd om wat anders te zoeken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Contract loopt tot en met 15 april, anderhalve maand nog dus. Heb wel nog een maand verlof staan.
Wat is je vakgebied? Monsterboard, LinkedIn geven ook geen nieuwe mogelijkheden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Binnen het bedrijf? Nee. Baas wilt wel wat contacten inschakelen of zij iemand kunnen gebruiken.
Salarisadministratie, ja die zal ik zeker inschakelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is je vakgebied? Monsterboard, LinkedIn geven ook geen nieuwe mogelijkheden?
De verlof dagen zal ik ook zeker oppakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Maand verlof pakken, dan heb je in elk geval een beetje extra tijd om wat anders te zoeken.
Dat heb ik in het verleden in elk geval altijd zo gedaan, in plaats van tot het eind blijven en dan die paar honderd euro vakantiedagen uit laten betalen. Ja leuk een paar honderd euro, maar zonder andere baan kom je daar niet ver mee
quote:
Dan doe je dat toch niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef friekin_ het volgende:
EN NOG IETS IK WIL NOOIT MEER OP WOENSDAGMIDDAG NAAR DE ALBERT HEIJN. RUZIE MET EEN MOEDER VAN EEN KIND DIE MIJN MANDJE TEGEN ZIJN KANUS AAN KREEG.
Mja, die koters hebben op woensdagmiddag allemaal vrij hequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zon speelplaats zou zijn daar
Whehe. Dan moet je dat mandje ook over de grond met je meeslepen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef friekin_ het volgende:
EN NOG IETS IK WIL NOOIT MEER OP WOENSDAGMIDDAG NAAR DE ALBERT HEIJN. RUZIE MET EEN MOEDER VAN EEN KIND DIE MIJN MANDJE TEGEN ZIJN KANUS AAN KREEG.
Ja, nee, dan gaat zo'n koter erin zitten ofzo, nee daar word je blij vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Dan moet je dat mandje ook over de grond met je meeslepen.
Dan is mijn wijn op voor ik bij de kassa benquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, dan gaat zo'n koter erin zitten ofzo, nee daar word je blij van.
Daar heb ik jou voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Dan moet je dat mandje ook over de grond met je meeslepen.
Dan zet je de lege fles terug en pak je weer een vollequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan is mijn wijn op voor ik bij de kassa ben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan zet je de lege fles terug en pak je weer een volle
Zo heb ik het ook wel eens gehoord. Vooral op monsterboard zijn ze daarin wel echt actief.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb mijn CV net op monsterboard gezet en werd binnen een uur al gebeld door een bemiddelingsbureau die wellicht een functie voor me hebben...![]()
Niet precies wat ik zoek maar wie weet![]()
Neem de trein naar Aachen en Keulen en feest lekker met ons mee...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef .ZilveR. het volgende:
Zaterdag verkleed naar Heerlen is behoorlijk not done toch?
Heerlen...quote:
Verkleed zijn is een must, anders kom je de kroeg niet in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef .ZilveR. het volgende:
Zaterdag verkleed naar Heerlen is behoorlijk not done toch?
Ja, een collega van me.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Zouden er veel mensen zijn op X met Carnaval?
Ah waar, Maastricht? Zal wel vreemd zijn met allemaal lui aan de alcohol om je heen... Misschien toch vrijdag. Zaterdag dan bier + kaas.quote:
Lijkt me wel. In elk geval in Maastricht zie ik er elk jaar meer dan genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Zouden er veel mensen zijn op X met Carnaval?
Mooi zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me wel. In elk geval in Maastricht zie ik er elk jaar meer dan genoeg
Ik weet niet hoe t in Heerlen zit, maar in Maastricht is op zaterdagavond niet veel verkleed, dat begint toch eigenlijk echt pas zondagquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verkleed zijn is een must, anders kom je de kroeg niet in.
Ik zie op de foto (ziggo.nl) idd een poster van een hele gave film, volgens mij heb jij gelijk, heeft mijn ander bron het verkeerd..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef sproetjes het volgende:
dan klopt ziggo.nl niet
dat is hier 300m vanaf
Kevquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen laatste en dan paar daagjes vrij
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Toch maar gaan stemmen vandaag. NIET op de PVV iig
Die van mij nietquote:
Sloap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:30 schreef vosss het volgende:
Zo. Pils is op en ik ga naar bed.
En vanmiddag mijn schatje hier in laten schrijven bij de gemeente
Werk is belangrijker dan vastelaovendquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Net werving en selectie bureau 2 aan de lijn gehad. Dinsdag middag op gesprek daarmaandag dus minder hard feesten
Werken kan ik het hele jaar, carnaval is er maar 1 weekendquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Werk is belangrijker dan vastelaovend
Aan carnaval verdien je geen geldquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Werken kan ik het hele jaar, carnaval is er maar 1 weekend
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik mijn aanhangwagen verkocht, bracht toch een mooie cent op![]()
Sure I doquote:
Troost je... Ik moet dinsdagochtend werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Sure I do
Daarom zal ik maandag minder hard feesten
Dinsdagavond wel stadhuis he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Troost je... Ik moet dinsdagochtend werken![]()
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dinsdagavond wel stadhuis he?
Ik moet woensdagmorgen om 7 beginnen
Dan zet je dat gesprek toch naar donderdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Werken kan ik het hele jaar, carnaval is er maar 1 weekend
Dan had dat vrouwtje verlof. Ze wou dinsdagmorgen het gesprek dat heb ik gelukkig naar de middag kunnen zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zet je dat gesprek toch naar donderdag?
Ik zie het probleem niet zo
Ik ben al weer wakker gekquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef nattermann het volgende:
Voss, jij hebt nachtdienst gehad, ga slapen!
So? Je hebt toch weekendquote:
Ook niet voor fok. We houden het erop dat het funky is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Not Suitable For Work.
Je hebt vrij vandaag.
Wat maakt het tijdstip uit?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook niet voor fok. We houden het erop dat het funky is.
Helaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
maak een foto, knip je hoofd eraf en zet het erop
![]()
Jazeker! Als t FF kan dinsdagmiddag al boerebroelof!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dinsdagavond wel stadhuis he?
Ik moet woensdagmorgen om 7 beginnen
Scheelt dat ik in de stad werk he.. kan er altijd nog voor kiezen om gewoon gelijk door te gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker! Als t FF kan dinsdagmiddag al boerebroelof!
Bah, aswoensdag 7 uur moet de kater nog opkomen vrees ik...
Dat kan ik met mijn werk niet makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Scheelt dat ik in de stad werk he.. kan er altijd nog voor kiezen om gewoon gelijk door te gaan
Dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan had dat vrouwtje verlof. Ze wou dinsdagmorgen het gesprek dat heb ik gelukkig naar de middag kunnen zetten.
(Ze hadden al een vacature voor me)
Meldtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
Niks helaas!
Nog anderen die vrijdagavond naar Mestreech gaan?
Uhu, net werving en selectie bureau 3 wat me belt (via dat bueau was ik hier terecht gekomen).quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn werk niet maken...
Alvast welkom! Meteen meevieren wa!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Brennie het volgende:
Over een dik uurtje mag ik mezelf een Limburger noemen (inschrijving gemeente).![]()
Dank je wel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alvast welkom! Meteen meevieren wa!
Hier begint het vanavond en eindigd het woensdagmorgen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je wel!
Het wordt mijn eerste carnaval (na ja op 2 dagen Brabant na dan, alweer jaren geleden).
VANAVOND? Omg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier begint het vanavond en eindigd het woensdagmorgen.
Same.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hey Limbo!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Brennie het volgende:
Over een dik uurtje mag ik mezelf een Limburger noemen (inschrijving gemeente).![]()
Zondag naar Maastricht en maandag in het dorp.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ook hoiquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef huize het volgende:
Motherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbitches!
ow...hoi
Ik prazel hazel wazel wat beejein...quote:
et kriebelt, ik wiebel.. ik klazel-dazel-razel op mien bein!quote:
Zien de meidskes stiekem noar get fijns op jach?quote:
Met carnaval kun je vanalles bleren, boeiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Zien de meidskes stiekem noar get fijns op jach?
Ok volgorde verneukt, maarja ik mag dat.
Uhm wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Ivo1986 het volgende:
In wilk topic hub ich just gepost? Majaa ich hub beer op :p
Truste wah!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Neet![]()
Truste!
(De bis waal leef heur)
De bis zaat. En zaat zien en heej poste is gen gooj combinaasie. Neem det van mich aanquote:
Zaat waor ich nog lang neetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
De bis zaat. En zaat zien en heej poste is gen gooj combinaasie. Neem det van mich aan...
Erg joamer...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:43 schreef nattermann het volgende:
Oh, trouwens, VAKANTIE
Pils tetten koning jupiler bitburger wintersport CARNAVAL sneeuw
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Après ski = carnaval. Alleen dan beter
Goojemorge maedje, hesse lekker geslaopequote:
Oh! Dat is lang geleden, ik moet echt vaker muziek van mijn computer afspelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Goojemorge maedje, hesse lekker geslaope
De zôn is al wakker, de raam steit al aope
Hesse koppien messchien
Van dae lekkere wien
Of is 't gelök nao diene kop toe gesteege?
We kinne alles, waat we waal 's,
hebbe wille doon gaon doon vandaag
We kinne euveral haer, met idderein mei,
De wereld blief van ôs vandaag
Goojemorge Maedje
Mit vastelaovend kosts ich biezonder weinig, terwijl ich veul meer drink dan normaalquote:
Bin al un week aan ut trainequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mit vastelaovend kosts ich biezonder weinig, terwijl ich veul meer drink dan normaalmisschjien keumpt et waal doordat ich een aantal daag achterein veul zoëp
Ik ook. Lukt me de laatste jaren vrij aardig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef Joysa het volgende:
Eigenlijk wil ik et kotse euverslaon dit jaor
Mosse mien beer aafpakke asse mich met beer zuus staon !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Lukt me de laatste jaren vrij aardig.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mosse mien beer aafpakke asse mich met beer zuus staon !
De hes mich bijna euver gehaoldquote:
quote:
JAOJAO doot maar zoëquote:
quote:
DVDquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Joysa het volgende:
waorum steit 'de ganse nach' neet op youtube?
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Gister hoorde ik in de kroeg dat liedje Hello in het Limburgs
Was best goed gedaan en erug leuk!
OMG WAS JIJ IN DEZELFDE KROEG ALS IK???????????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Gister hoorde ik in de kroeg dat liedje Hello in het Limburgs
Was best goed gedaan en erug leuk!
Ik denk dat dat overal wel wordt gedraaid rond deze tijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG WAS JIJ IN DEZELFDE KROEG ALS IK???????????
quote:Jupiler van het vat.
No shitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat overal wel wordt gedraaid rond deze tijd
Dat liedje werd ook gedraaid in Valkenberg, daar was het een grote kroeg zo ongeveer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG WAS JIJ IN DEZELFDE KROEG ALS IK???????????
Ik ben zelden serieus op fok. Ik dacht dat iedereen dat inmiddels toch wel wistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je was dus sarcastisch... Hier weet je t maar nooit
Ik ken hier niemand... kom hier alleen als ik me verveel op m'n werk en thuis heb ik wel betere dingen te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben zelden serieus op fok. Ik dacht dat iedereen dat inmiddels toch wel wist!
Ow ik ken hier ook niemand hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand... kom hier alleen als ik me verveel op m'n werk en thuis heb ik wel betere dingen te doen.
Nee, Parade, Venloquote:
Is al 3 meer dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik ken hier ook niemand hoor.
Ik denk dat ik van heel fok maar 3 mensen irl gezien heb
Misschien kom ik je zondag wel tegen in Maastrichtquote:
Als je over het Vrijthof loopt, en je ziet 4 mensen die ontzettend veel licht geven kun je een biertje komen halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel tegen in Maastricht
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Joysa het volgende:
Ik ga fijn fietsen vanavond en morgen.. normaal liepen we altijd, maar nu echt geen zin in
Wij staan normaal altijd in de Platielstraat voor de van Bommel. Kijk uit naar SWAT en vraag naar John, iedereen kent me daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel tegen in Maastricht
Ik heb inmiddels op 3 man na iedereen weggejaagd uit de kantine hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op het werk krijg ik ook een preview.
Ehm...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef friekin_ het volgende:
BRABANT WEET TENMINSTE HOE CARNAVAL GEVIERD MOET WORDEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |