Grappig dat gelijkwaardigheid. Dat is alleen in Nederland een beetje hier is het heel anders. Maar in de meeste relaties is toch de meestverdienende of de slimste partner degene die "de baas" is in een relatie. Niets geks aan hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geweldig uitgangspunt, maar ook verdomd veel relaties tussen twee Nederlanders zijn niet volledig gelijkwaardig.
Wie ben jij om anderen voor te schrijven waaraan hun relatie moet voldoen?
Ik weet niet in hoeverre jij mijn post leest, maar ik geef niets anders aan dan dat het een illusie is om te denken dat relaties tussen NLers in de regel wel gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef niet_links het volgende:
Grappig dat gelijkwaardigheid. Dat is alleen in Nederland een beetje hier is het heel anders. Maar in de meeste relaties is toch de meestverdienende of de slimste partner degene die "de baas" is in een relatie. Niets geks aan hoor.
Denk jij nu echt als ik een miljonairsdochter aan de haak sla de relatie gelijkwaardig is ? Kom op zeg mooie droomwereld van je. Relaties zijn bijna nooit gelijkwaardig.
Ik zat fout was richting Disdana wat jij zegt komt overeen met wat ik bedoel. Hier zie je het veel dat geld veel doet ook al gaat het niet om armoede. Mensen doen sneller dingen voor geld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij mijn post leest, maar ik geef niets anders aan dan dat het een illusie is om te denken dat relaties tussen NLers in de regel wel gelijkwaardig zijn.
Dat staat overigens los van geld. Natuurlijk, als je financieel afhankelijk bent van iemand is dat iets wat mee speelt, maar zo zijn er zat andere factoren. Geld is pas echt heel belangrijk als je zonder dat geld echt armoede gaat leiden, dus geen dak boven je hoofd, onvoldoende eten, beperkte toegang tot zorg, enz. En dat speelt in NL niet. In NL is geld dus alleen echt een factor als de ander de lat veel hoger wenst te leggen en daar concessies voor wenst te doen en velen doen dat niet.
tis maar net hoe je het indeelt hoor. volgens jou ben ik minderwaardig omdat wij voor een traditioneel rollenpatroon gekozen hebben? mijn man is "de baas" want die verdient geld en ik zit zeker de hele dag te fokken en tv te kijken terwijl internet en de wolven de kinderen verzorgen & opvoeden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef niet_links het volgende:
[..]
Grappig dat gelijkwaardigheid. Dat is alleen in Nederland een beetje hier is het heel anders. Maar in de meeste relaties is toch de meestverdienende of de slimste partner degene die "de baas" is in een relatie. Niets geks aan hoor.
Denk jij nu echt als ik een miljonairsdochter aan de haak sla de relatie gelijkwaardig is ? Kom op zeg mooie droomwereld van je. Relaties zijn bijna nooit gelijkwaardig.
voor die dames uit de oekraine speelt dat laatste nu juist wel. da's nu juist het probleem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij mijn post leest, maar ik geef niets anders aan dan dat het een illusie is om te denken dat relaties tussen NLers in de regel wel gelijkwaardig zijn.
Dat staat overigens los van geld. Natuurlijk, als je financieel afhankelijk bent van iemand is dat iets wat mee speelt, maar zo zijn er zat andere factoren. Geld is pas echt heel belangrijk als je zonder dat geld echt armoede gaat leiden, dus geen dak boven je hoofd, onvoldoende eten, beperkte toegang tot zorg, enz. En dat speelt in NL niet. In NL is geld dus alleen echt een factor als de ander de lat veel hoger wenst te leggen en daar concessies voor wenst te doen en velen doen dat niet.
Ik denk eerder:quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
En toch als ik zo'n lelijke kerel met een wulpse poolse blondine zie dan denk ik echt:
Het is geen hoer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk eerder:jij ouwe viezerik jij, mag ik ook een ritje
?
Het hangt van m'n bui af. Soms denk ik "quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
En toch als ik zo'n lelijke kerel met een wulpse poolse blondine zie dan denk ik echt:
Toch is het zo dat bij een scheiding jij er meest waarschijnlijk het slechtst vanaf komt vanuit financieel perspectief...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef simmu het volgende:
tis maar net hoe je het indeelt hoor. volgens jou ben ik minderwaardig omdat wij voor een traditioneel rollenpatroon gekozen hebben? mijn man is "de baas" want die verdient geld en ik zit zeker de hele dag te fokken en tv te kijken terwijl internet en de wolven de kinderen verzorgen & opvoeden?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
Ik ben blij dat je je emoties zo goed weet te omschrijvenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het hangt van m'n bui af. Soms denk ik "" andere keren denk ik "wat een baas" en andere keren denk ik "
chimeid"
En niet alleen om zijn centen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:08 schreef Mishu het volgende:
Ja maar Hef is cool. Die zou ik ook wel doen.
hier jij ook een , maar wel net zoveel betalen als Hugh hequote:
Tja en wie heeft er dan een probleem ? Ik heb het er vaak over met mijn collega die een Thaise vriendin heeft. Zij is automatisch een postorder bruidje voor velen. In werkelijkheid zie ik 2 mensen die blij zijn met elkaar, blijer dan het gemiddelde koppel wat ik om me heen zie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
Dat is onvermijdelijk in een armer land. En daarbij; hoeveel vrouwen in Nederland gebruiken hun tieten niet om iets voor elkaar te krijgen ? Maar dan is het natuurlijk 'voor de gein'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Maar daarbij moet je wel toegeven dat die mannen flink gebruik maken van hun geld om zo gewilder te zijn.
En is ze een postorderbruid of heeft hij haar toevallig in Thailand ontmoet. Puur interesse hoor, geen waardeoordeel, ik denk dat je best van elkaar kan houden als de 1 een postorderbruid is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Tja en wie heeft er dan een probleem ? Ik heb het er vaak over met mijn collega die een Thaise vriendin heeft. Zij is automatisch een postorder bruidje voor velen. In werkelijkheid zie ik 2 mensen die blij zijn met elkaar, blijer dan het gemiddelde koppel wat ik om me heen zie.
Maar goed, het is heel menselijk om alleen vanuit je eigen visie te kunnen denken, behalve dan als het niet uitkomt.
Genoeg waarschijnlijk, alleen dit is meer vergelijkbaar met afreizen naar een land waar de gemiddelde cupmaat een stuk lager licht om daar je tieten te gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk in een armer land. En daarbij; hoeveel vrouwen in Nederland gebruiken hun tieten niet om iets voor elkaar te krijgen ? Maar dan is het natuurlijk 'voor de gein'.
Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hier jij ook een , maar wel net zoveel betalen als Hugh he
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/872/872115P2.html
De enige reden dat zij er blij mee is, is omdat zij gebrainwashed is door haar cultuur die zegt dat je eenmaal getrouwd bij je man moet blijven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Tja en wie heeft er dan een probleem ? Ik heb het er vaak over met mijn collega die een Thaise vriendin heeft. Zij is automatisch een postorder bruidje voor velen. In werkelijkheid zie ik 2 mensen die blij zijn met elkaar, blijer dan het gemiddelde koppel wat ik om me heen zie.
Maar goed, het is heel menselijk om alleen vanuit je eigen visie te kunnen denken, behalve dan als het niet uitkomt.
Wat een aanname! Toevallig ken ik ook zo'n stel en die kennen elkaar via medschool in de VS en zijn beide nu ook arts/dokterquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
De enige reden dat zij er blij mee is, is omdat zij gebrainwashed is door haar cultuur die zegt dat je eenmaal getrouwd bij je man moet blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |