Lijkt me niet handig als je in je bad gaat kotsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
effe snel in bad.... ik word misselijk van het kijken naar servio
Ik had hetzelfde idee. Het wordt triester en triester.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
effe snel in bad.... ik word misselijk van het kijken naar servio
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef dasaliz het volgende:
Er zijn momenten dat reclame heel prettig is.... Zoals nu
quote:
was dat geen westerling dan???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef jugler het volgende:
Merk wel dat dit weer echt een stelletje westerlingen zijn zeg, jammer dat Jurien er zo vroeg uitging
Kan me vergissen, maar lijkt mij dat Maik niet totaal Westers isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef jugler het volgende:
Merk wel dat dit weer echt een stelletje westerlingen zijn zeg, jammer dat Jurien er zo vroeg uitging
Mensen uit het westen van Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef jugler het volgende:
Nou ja, Mo komt uit Limburg, maar of dat nou goede reclame isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef jugler het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Guido wil haar wel uitkleden qua geld dan
Ik zag het eerste gedeelte en kreeg meteen braakneigingen. Qua geld, geen idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Guido wil haar wel uitkleden qua geld dan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen uit het westen van Nederland
Neeee was om iets wat Philip tegen Joanne zeiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Flashbox het volgende:
Even streamers pesten door op 1 en 2 een sl te gooien
nix mis met Maik!quote:
bij mij heeft het ook lang geduurdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef FortyThree het volgende:
wat is sl? streamlock?
Of ben ik nou spuitelf?
Streamlockquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef FortyThree het volgende:
wat is sl? streamlock?
Of ben ik nou spuitelf?
Ze snappen het daar zelf ook niet denk ik, dus doe geen moeite hun geheim te ontrafelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef minzo het volgende:
Ik begrijp niet waarom er een SL moet komen ze kunnen toch andere beeld laten zien?
Nee geen spuitelf, zoiets noemen we een Squiterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef FortyThree het volgende:
wat is sl? streamlock?
Of ben ik nou spuitelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |