niks gzien, maar kruidvat kennende zijn die er pas over 2 wekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog langs de Kruitvat geweest voor de nieuwe collecties vandaag?
Maar ik wil alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks gzien, maar kruidvat kennende zijn die er pas over 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Mirjam het volgende:
lindy, ik zag dit op twitter, is het wat voor je?Ik wou het ook hier gaan posten voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Mirjam het volgende:
lindy, ik zag dit op twitter, is het wat voor je?Ze heeft haar diploma nog niet toch? Denk niet dat Michael todd er dan intraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 18:51:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is ook wel wat te doen.. vanaf morgenavond, maar zaterdag begint het ECHTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier beginnen ze al op donderdag![]()
Jup... Ik was mega pissig gisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dit???? Topchef?
Waar is mijn eindbaas House?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup... Ik was mega pissig gisterenHad al een klote dag op het werk (ongeloofelijke hoofdpijn
) én was laat thuis maar nét op tijd voor house... Is het afgelopen.
Stoppen ze freaking midden in het seizoen arghhhh![]()
Ahhhhh dat lucht op
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan zenden ze het 's avonds om 22.00u uit... Ja, dan zit ik meestal andere dingen te doen..
Meestal opdrachten voor school maken, omdat ik alles altijd uitstelquote:
Oh, ik dacht vieze dingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meestal opdrachten voor school maken, omdat ik alles altijd uitstel
Dan lig ik meestal al in bed heurrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe
Nee, meestal niet rond 22.00u
Nope, hier pas rond een uur of 24.00... Hoewel de andere partij dan soms al wel een uurtje ligt te tukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan lig ik meestal al in bed heurr
paast SI een halfjequote:
HAHAHAHAHA doosjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL IK HAD WEER EEN DOMME ACTIE
mn broer en schoonzus komen zo hierheen, dus deurbel gaat, ik doe open en schreeuw VISITEEEE
is het collecte
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL IK HAD WEER EEN DOMME ACTIE
mn broer en schoonzus komen zo hierheen, dus deurbel gaat, ik doe open en schreeuw VISITEEEE
is het collecte
ik heb geen velletjes, voor het slapen gaan smeer ik er altijd een dikke laag blistex repair dinges op en dan heb ik 24 uur blozende lipjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:20 schreef expiratorial het volgende:
heb van de week ook die max factor marker gekocht maar vind t maar een apart gevalletje eigenlijks...
t accentueert je velletjes best wel erg en ik had de 03 gekocht die roze zou moeten zijn maar op de lippen is ie toch echt meer rood.
maar voor mij ook een grote plus,je voelt het niet zitten!
heb een hekel aan een laag op mn lippen.
maar de marker prikt eerst wel wat met het opbrengen,toch een beetje typisch. maar ja,dat kan ook komen doordat mn lippen een beetje schraal zijn natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL DAT HET DONDERDAG ISIk wil ook dat het donderdag is!!! Maar dat is omdat we dan de sleutels van ons nieuwe huisje krijgen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topchef is trouwens wel tof, maar ben helaas te laat klaar met werken om het te volgen.I had a signature once. It was awful.
Je zit in de IT! Waarom download je niet alle seizoenen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup... Ik was mega pissig gisterenHad al een klote dag op het werk (ongeloofelijke hoofdpijn
) én was laat thuis maar nét op tijd voor house... Is het afgelopen.
Stoppen ze freaking midden in het seizoen arghhhh![]()
Ahhhhh dat lucht op
Nog niet weggaan!! I needz UR halpquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je zit in de IT! Waarom download je niet alle seizoenen?
Ik heb van tig series alle seizoenen op mijn media tank staan
Ik ben weer verder gamen
Ik heb sowieso geen uitnodiging voor msn gehad van je...maar ik heb problemen met e-mailquote:
heb em haal maar weer wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen uitnodiging voor msn gehad van je...maar ik heb problemen met e-mail
ff snel mijn msn adres voordat ik 'm weer weghaal
SQ WAT BEN JE HARIG! .. oh wait ... kittehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
Op verzoek: SQ met liptint, na ongeveer 4 uur dragen:
[ afbeelding ]
En omdat het zo uniek is dat iemand het ooit te zien krijgt: the third kitteh!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat komt omdat je een stinky bent die nog moet douchen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef expiratorial het volgende:
toch wat n raar dagje vandaag.. schoonpa heeft in augustus de diagnose longkanker gekregen en met ups en downs ging het toch wel redelijk. maar vandaag toch te horen gekregen dat het is uitgezaaid naar de lever en de nieren en dat het nog zo'n 5 weekjes duurt...
zo wreed als je dat word verteld,kan me er geen voorstelling bij maken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef expiratorial het volgende:
toch wat n raar dagje vandaag.. schoonpa heeft in augustus de diagnose longkanker gekregen en met ups en downs ging het toch wel redelijk. maar vandaag toch te horen gekregen dat het is uitgezaaid naar de lever en de nieren en dat het nog zo'n 5 weekjes duurt...
Sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef expiratorial het volgende:
is jouw spruitje alweer thuis / beter?quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:21 schreef milka82 het volgende:
Heel veel sterkte,wat is het toch ook een rotziekte.....
Och wat een scheetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Vanochtend mn liefste oudste cavia dood in z'n kooi gevonden.... Hij zou volgende maand 7 zijn geworden. Hij heeft t geweldig gehad en het zal een rustige dood geweest zijn, dus het is goed zo, maar dat maakt 't niet minder sip....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:45 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Vanmorgen sigaretten gaan kopen; vraagt die truus om mijn ID(ik ben dus 25...)
Ik heb nu een desktop, maar toen ik nog een LT had moest ik die verplicht mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
kom je op je werk... Laptop weg. Kennelijk haalt de bewaking die hier op als ze niet op slot staan. Ons vorige kantoor was afgesloten, dus wij kennen dat helemaal niet. Anyway, de bewaking had 'm ook niet. Ik helemaal in de stress, blijjkt dat ze mijn lappert aan de verkeerde hebben meegegeven
naja, we zijn weer operationeel!
GO AWAY FROM YOUR LAPTOP!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Waar kan ik het beste kijken om mijn wishlist aan te vullen? Ben nu voor CG aan het kijken, Zoya had ik al gehad maar ik schijn toch nog een serie gemist te hebben....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze moeten tot 20 controleren tegenwoordig
wij hebben van die kettingsloten die we er aan moeten hangen. Ga toch niet door weer en wind met die computer zeulenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu een desktop, maar toen ik nog een LT had moest ik die verplicht mee naar huis nemen.
Dat was ook altijd een heel gesleepquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben van die kettingsloten die we er aan moeten hangen. Ga toch niet door weer en wind met die computer zeulen
I HAZ DESKTOP!! ga straks in mijn pauze weer even snuffelenquote:
Ik zocht even op welke Nubar het was...en nu staat de Nubar site open hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
puckzz, kijk je uit met die wishlist van je?![]()
Ik heb daar echt schijt aan in de winkel waar ik werk. De boete is 2000 euro+, dan vraag ik het liever een keer te veel dan een keer te weinig en daar ga ik me ook niet voor schamen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja voor 20 wil ik nog wel doorgaan
![]()
Truusje schaamde zich echter wel "o.. ja.. is goed hoor.. dank je.. asjeblief..." hehehe
Al gedaanquote:
Volgens mij deden ze vroegah ook minder moeilijk erover.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam op mijn veertiende de coffeeshop al binnen, en sigaretten is nooit moeilijk over gedaan. Ik moest wel een keer boodschappen doen voor ons mam toen ik elf was ofzo, toen kreeg ik de fles wijn niet mee. Maar da's de enige keer geweest. Kennelijk zie ik er al mijn hele leven uit als een oud lijk
ZO oud ben ik nog niet toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij deden ze vroegah ook minder moeilijk erover.
? .... ik zie anders nog geen nieuw meetingtopic?quote:
Moest ook voor iemand anders bestellen, ze geven nu wel meer infoquote:> Hi,Orders are processed in order of their arrival with us when we start
preparing your will receive an invoice from us to make payment. We
did not nail polishes a month, now the new supply arrived and began
implementation of the orders are still processed by the end of January so
that you please be patient, we will not forget you:)
En wat voor een info!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Moest ook voor iemand anders bestellen, ze geven nu wel meer info
Ik wil de mensen bij de andere meeting niet wegkapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
? .... ik zie anders nog geen nieuw meetingtopic?
JE GAAT NIET ZEGGEN DAT WIJ NIET UITGENODIGD ZIJN!
Daar komen 3 mensen ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil de mensen bij de andere meeting niet wegkapen.
Mjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
da's ook wel lullig eigenlijk.
bij mij kwamen er wel 15 ofzo!!
Jij woont voor mij ook een stuk praktischer... almere voor een middagje heen en weer? Nee, dan pas ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
da's ook wel lullig eigenlijk.
bij mij kwamen er wel 15 ofzo!!
SQ's zelfgemaakte gehaktballen etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef altootje86 het volgende:
wat doen jullie eigenlijk bij een meet?
behalve heel veel kletsen![]()
Alhoewel die Posh best mooi is komt ie toch niet op mijn wishlist. Ik doe wel een matte TC over een rodequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
@Puckzzz zo uit mijn hoofd zijn het Posh en Deidra van Zoya die niet meer op de site staan, maar het zullen er vast wel meer zijn.
Bier drinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SQ's zelfgemaakte gehaktballen eten
Ze post alleen in het meet-topic een keer in de week ofzo... dat vind ik niet echt actief meepostenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef altootje86 het volgende:
nja ze heeft het gistermiddag nog in het meet-topic over de stoelen gehad...dus "tijden niet meer mee post"?
Nu ik zo terugkijk zie ik dat ze nog wel vaker post... vaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef altootje86 het volgende:
@ SQ: oh.. eh. tsja. had nog niet gezien dat het daarvoor alweer een week geleden was![]()
en maak jij zulke lekkere gehaktballen?![]()
bier!![]()
haha een collega kreeg ook al PvdD uit de stemwijzer... ze snapte der niks van
In het ruiltopicquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu ik zo terugkijk zie ik dat ze nog wel vaker post... vaag
En over mijn ballen ga ik zelf niet oordelen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(...)
En over mijn ballen ga ik zelf niet oordelen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
*RIL*
http://thenailphile.blogs(...)om-nubar-part-i.html
Ze is best actief in het lush-topic (waar ik ook vaak meepost).quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef altootje86 het volgende:
en maak jij zulke lekkere gehaktballen?![]()
quote:
of voor bij het koken! Een theelepeltje paprikapoeder...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
Handig voor je dagcreme enzo in van die onhandige potjes
Vandaag gaat mijn Lemony Flutter op de post he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Bij mij hangt het van vriendlief af... Ik ben zondag ook al naar het noorden van het land met den toettoet en als vriend z'n plannen door gaan die zaterdag; blijf ik thuis met de hond...
+ dat ik zelf nog twijfel aangezien het dan wel een erg duur weekend wordt qua rijden
Als ik er geen gel op zou doen zouden mijn wijs- en middelvinger ook zo krom groeien. Echt van die heksennagelsquote:
Ik ben nog maar net twee keer een half uurtje bezig geweest. Dit is het topje van de ijsberg vrees ikquote:
Ik doe mijn best ! Zit op mijn werk en hoop dat ik het straks nog red om naar postkantoor te gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vandaag gaat mijn Lemony Flutter op de post he?
Die kreeg ik ook net binnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
---
Hello today sent the consignment number of your consignment is # & # please write to us when arrive. Have a nice day!
---
Ontvang ik ze dus in mijn vakantie... Great...![]()
Ik heb een nagel die scheef op mijn vinger staatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik er geen gel op zou doen zouden mijn wijs- en middelvinger ook zo krom groeien. Echt van die heksennagels
ik ook, en die vinger zelf staat ook nog eens scheef dus dat is altijd een ingewikkelde klus om die nagel optisch recht te vijlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een nagel die scheef op mijn vinger staat
Da's irritant inderdaad. En dan moet 'ie ook nog eens lang genoeg zijn voordat dat kan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ook, en die vinger zelf staat ook nog eens scheef dus dat is altijd een ingewikkelde klus om die nagel optisch recht te vijlen
Irritant ja, m'n vingers zijn niet 100% recht, helemaal m'n linker ringvinger en pink niet. Dan lijkt 't op foto's vaak dat die nagels scheef gevijld zijn terwijl 't toch echt behoorlijk recht isquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ook, en die vinger zelf staat ook nog eens scheef dus dat is altijd een ingewikkelde klus om die nagel optisch recht te vijlen
Nieuw album van een gave band.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef altootje86 het volgende:
aaahhh.. en waarom luister je dat? krijg het er bijna koud van
Ik bedoelde eigenlijk het mannetje in de sneeuw. Stomme gillende mannetjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
kheb niks meer te vertellenik ben saai
Ik zag ze op je blog erg gaafquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh even voor jullie spammen hiero
GIVEAWAY MET MAAH CRACKLE RING
Ik heb meegedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh even voor jullie spammen hiero
GIVEAWAY MET MAAH CRACKLE RING
Zo eentje wil ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
OMG !!
[ afbeelding ]
Ik wil dieEen ketting met een nagellakpotje gnagna !
Mijn vriendin heeft trouwens ook al een fimo-sleutelhanger gemaakt voor mij; van een nagellakpotje![]()
@SI: Ik doe ook meeHij is stoer
Ik heb het nog nooit geprobeerd, ik voorzie één grote kledderboel.quote:
Laat maar, bak is te klein.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, ik sta in dubio. Zal ik m'n untrieds apart gaan zetten of niet?
Mij ook niet.... het droogt altijd te snel op, of ik werk te langzaamquote:
Ik krijg gewoon geen fatsoenlijke vorm op mn nagelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mij ook niet.... het droogt altijd te snel op, of ik werk te langzaam
Het zijn er wel veel geweest he, de afgelopen maanden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Thanks voor alle lieve sterktewensenIk heb er vrede mee hoor, maar tis toch leeg zonder m'n lieve ventje. Hij wordt niet begraven, ik laat hem cremeren, hij mag bij zijn zoon en dochter in een urntje.... Owen was zo bijzonder, die mag dicht bij ons blijven....
ow ik plemp ook gewoon maar wat neer zonder eerst bij te lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Thanks voor alle lieve sterktewensenIk heb er vrede mee hoor, maar tis toch leeg zonder m'n lieve ventje. Hij wordt niet begraven, ik laat hem cremeren, hij mag bij zijn zoon en dochter in een urntje.... Owen was zo bijzonder, die mag dicht bij ons blijven....
Klik hier!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef expiratorial het volgende:
oh en nog iets,zit er nou wel of niet een sephora in de V&D in leeuwarden? anybody knows.....?
en issie de moeite wel waard?
Ik dacht dat je aan de weight watchers zat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef Lindytje het volgende:
@Expi: ieuw... dat is inderdaad een vies handje ja!!
Nomnomnomnom, ik stop net de laatste hap van mijn quarterpounder in mijn tokus
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan de weight watchers zat?
Ik heb net geklust!![]()
Dat gat heb ik eruit gezaagd, nu weten we ook meteen waarom de afzuigkap het zo slecht deed
[ afbeelding ]
Niet en nee dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef expiratorial het volgende:
oh en nog iets,zit er nou wel of niet een sephora in de V&D in leeuwarden? anybody knows.....?
en issie de moeite wel waard?
Don't feel guilty, ieen beetje vrolijkheid doet ieder mens goed! Fijn dat ze er allemaal heel zijn, veel plezier ermeequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik plemp ook gewoon maar wat neer zonder eerst bij te lezen
She haz em!quote:
Och meid je weet niet hoe graag ik me es een keer te buiten wil gaan aan een Big Mac...of nog liever zoeentje van Burger King...oooooohhhhhhhh Da Yummie!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Lindytje het volgende:
@Puckzzz: dat is er de laatste weken een beetje bij ingeschoten door vanalles..Na de carnaval weer!
Groningen doet meer pijn dan lwd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef expiratorial het volgende:
ja iid,in groningen wel,nomnomnom walhalla walhallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. maar dat gaat echt financieel pijn doen dus eerst maar ff niet
Ja... een whopper... BK is sowieso beter dan de mac, maar de BK hier het dichtst bij is in Bredaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och meid je weet niet hoe graag ik me es een keer te buiten wil gaan aan een Big Mac...of nog liever zoeentje van Burger King...oooooohhhhhhhh Da Yummie!!!!
Ja hier ook Ekkersrijtquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... een whopper... BK is sowieso beter dan de mac, maar de BK hier het dichtst bij is in Breda
Daar heb je zeker een punt!! Die is heeeeel jammie...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja hier ook Ekkersrijt
Maar de Big Tasty is ook wel heel erg
Ik ga dr altijd heen tijdens Prijzencircus en dan helemaal losquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef milka82 het volgende:
@ expirational,niet doen naar grunn! De sephora is daar erg mooi,gaat je geld kosten (believe me,I know)
Stinkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb Bulgaarse lak op. En nu ben ik high
Een 3e? Er zit er een bij de ikea, een in het centrum bij de bushaltes en...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben hier een 3de Mac geopend ze hadden er beter een BK van kunnen maken. Al kan ik het toch niet eten
Die bij de Ikea is nieuw, vlakbij het nac stadion, in noord, zit er ook eentje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een 3e? Er zit er een bij de ikea, een in het centrum bij de bushaltes en...?
Ohja, @SQ: ja, na een hele tijd niks ben ik nu in een kortere tijd wel wat meer caafjes verloren. Is ook te verwachten, het merendeel is oud of heeft een kwaaltje. Ik verwacht over een jaar of twee nog de helft te hebben vvan wat ik nu heb.... Geeft ook niet, want nu ik zoveel werk mag het ook wel wat minder zijn, ik hou alleen teveel van ze om afstand van ze te doen.
yez i know...echt afschuwelijk. vooral die too faced cosmetica,o.....................m.................g..............kwijlllllquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef milka82 het volgende:
Naaf! @Zoeper,sneu van je lieve caaf!
@ expirational,niet doen naar grunn! De sephora is daar erg mooi,gaat je geld kosten (believe me,I know)
ik heb gelijk het liedje respect in mn hoofd hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga dr altijd heen tijdens Prijzencircus en dan helemaal losVerder fiets ik elke dag stug door als ik er langskom, tis volgens mij 50 meter ofzo vanaf mn huis
Jaaaaaa, die pallettes van Too Faced...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef expiratorial het volgende:
[..]
yez i know...echt afschuwelijk. vooral die too faced cosmetica,o.....................m.................g..............kwijlllll
Ahhh, how cutequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef expiratorial het volgende:
ja die verpakkingen ook alleen al!
heb tot nu toe alleen een lippenstift van tf,en die was 50%![]()
maar hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en kittig![]()
pikey heeft ook een nieuw walhalla gevonden,in het dressoir![]()
we gaan t plankje eruit slopen en er een soort van kamertje van maken haha. of ja,het is een van mn overdreven hersenspinsels. time shall tell
[ afbeelding ]
Hihi, daar hebben bijna alle honden last vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef expiratorial het volgende:
ja zo lijkt ie heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief maar tis een draak hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Helleu! Zo naar kantoor woningstichting om contractje te tekenen, jeej!
Tof tof tof! Dus jullie kunnen aan de slagquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Me wants toquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Woah, hoe vetquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag naar een groepssollicatie van Lush
Wat leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag naar een groepssollicatie van Lush
Meerdere mensen komen tegelijk, worden wat vragen gesteld en een rollenspelquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat leuk!
maarreh...een groepssollicitatie? Nooit van gehoord, hoe gaat dat dan in zijn werk?
Alles aanpassen zonder te weten wat dan wel precies de bedoeling isquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wuttt![]()
Wat moet je nu doen? Alles opnieuw? I iz noob
Bahhhquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alles aanpassen zonder te weten wat dan wel precies de bedoeling is
Waar doe je het over en welke opleiding?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alles aanpassen zonder te weten wat dan wel precies de bedoeling is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef princess-a het volgende:
![]()
Kga maar even in een hoekje zitten balen en mama bellen om uit te huilen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
De nieuwe iPad komt precies uit wanneer ik bij dico in Amerika ben
Groeistrategie ontwikkelen voor het bedrijf waar ik werk, kijken of we meer trainingen kunnen verkopen en hoe we nieuwe trainingsvormen in de markt kunnen zetten. Klinkt saai maar is heel leuk! Baal alleen dat er 0,0 tijd voor isquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar doe je het over en welke opleiding?
OOOOOOHHHHHH......................... Hij euh......... neemt niet veel plaats in, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
En hij is er nu ook in witquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Een beetje uitlegquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Zoeper: Tof!!
Space: Ook tof!!
Princess-a: wat balen...Kun je niet wat uitleg krijgen over het waarom van het afkeuren?
Oh, dat is ook fijn, dat naar de rest dan meteen maar niet meer gekeken wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een beetje uitlegConceptueel model was "wel goed, maar niet helemaal" en daarom heeft ze naar de rest niet gekeken. Dus ik kan nu het conceptuele model gaan aanpassen en dan bijvoorbeeld weer afgekeurd worden omdat de rest ook "wel goed, maar niet helemaal" is
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is ook fijn, dat naar de rest dan meteen maar niet meer gekeken wordt
Wel een idee hoe je het aan kan passen dat het wel oke is? Hopelijk niet te veel werk?
Succes ermee wijffie!
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe color club collecties staan op teedee!
Prinsesjekomt ammel goed!
Vind ze allebei niet zo bijzonder, CC niet en Orly ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn ze op tijd mee![]()
De nieuwe Orly's zijn er ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |